Älskar onani med fisting

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Onani och fisting.
Jag brukar onanera med min tjej. Hon runkar mig och jag fingrar henne. Skön känsla när hon för in ett par fingrar i analen när hon drar min kuk up och ner. Efter ett tag brukar min tjej bli ordentligt våt och riktigt kåt. Det är lätt att trycka in 3-4 fingrar och hon gillar det. Jag trycker vidare och får in knogarna på alla fyra fingrarna. Därefter viker jag in tummen och trycker lite till. Är stilla ett tag tills det känns som om jag kan komma ännu längre in. Strax så är hela handen inne och det är varm och mjukt. Älskar att ha hela näven inne i henne och se hur fittläpparna spänner runt min handled. Rör handen försiktigt och slickar hennes klitoris. Efter ett tag så kommer hon i en skön orgasm. Det är lite smärtsamt för henne när jag skall dra ut handen men till slut går det bra. Vi kysser och kelar med varandra och därefter runkar hon min kuk så skönt samtidigt som jag har ett par fingrar inne i hennes fitta. Jag får en fantastisk orgasm som varar lääänge.
 

Grov kuk

Medlem
Kön
Man
Har fistat en manlig anal. Fick kontakt genom en dating sida. Han var erfaren i baken och blivit fistad innan mig med. Vi kom överens om att han suger mig samt att jag tar honom analt och fistar med. Har aldrig ens haft tanken innan att stoppa in handen till armbågen i en man. Han hade poppers och blir galet kåt av det och han med tydligen. En mäktig känsla att varva hans anal med både kuk och näve.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Onani och fisting.
Jag brukar onanera med min tjej. Hon runkar mig och jag fingrar henne. Skön känsla när hon för in ett par fingrar i analen när hon drar min kuk up och ner. Efter ett tag brukar min tjej bli ordentligt våt och riktigt kåt. Det är lätt att trycka in 3-4 fingrar och hon gillar det. Jag trycker vidare och får in knogarna på alla fyra fingrarna. Därefter viker jag in tummen och trycker lite till. Är stilla ett tag tills det känns som om jag kan komma ännu längre in. Strax så är hela handen inne och det är varm och mjukt. Älskar att ha hela näven inne i henne och se hur fittläpparna spänner runt min handled. Rör handen försiktigt och slickar hennes klitoris. Efter ett tag så kommer hon i en skön orgasm. Det är lite smärtsamt för henne när jag skall dra ut handen men till slut går det bra. Vi kysser och kelar med varandra och därefter runkar hon min kuk så skönt samtidigt som jag har ett par fingrar inne i hennes fitta. Jag får en fantastisk orgasm som varar lääänge.
Fasen vad avundsjuk jag blir. Får också in 3-4 fingrar i hustrun men sedan är det stopp. Hade mer än gärna fistat henne till en orgasm.
Men jag kollar porr med fistning och fantiserar om det när jag onanerar, båda mina milf-grannfruar fistas ofta då:X3:
Typ så här och då är jag den svarta mannen.:love:
https://www.xnxx.com/video-1315xb95/mature_whore_julia_north_ass_fisted_and_pumped_with_bbc
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fasen vad avundsjuk jag blir. Får också in 3-4 fingrar i hustrun men sedan är det stopp. Hade mer än gärna fistat henne till en orgasm.
Men jag kollar porr med fistning och fantiserar om det när jag onanerar, båda mina milf-grannfruar fistas ofta då:X3:
Typ så här och då är jag den svarta mannen.:love:
https://www.xnxx.com/video-1315xb95/mature_whore_julia_north_ass_fisted_and_pumped_with_bbc
Min hustru knystar redan vid tre fingrar. Så för mig är det uteslutet att utöva med henne i alla fall....
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig gjort det på någon är inte så intresserad heller men om kvinnan vill ställer jag så klart upp.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Underbart clip från ”Dildolover” där hon fistar tjejen i analen och han knullar henne i fittan. Blev jävligt kåt.
Jag har fistat tre tjejer genom livet. En av tjejerna gick igång på det rejält och fistade sig själv och lät mig göra det ofta. En gång låg hon i solariet på gymmet. Hon ringde mig och sa att hon ville bli fistad. Jag bad henne fista sig själv när hon låg där. Hörde hur hon stönade när hon förde in handen. Hon beskrev hur hon gjorde och berättade hur blöt hon var. Väldigt sexigt att höra allt och hur det knarrade i solariet. De inre bilderna av hur svettig hon var och hur hennes mörka långa hår ligger över hennes ansikte blev en bra runkbild. Hon fick ingen orgasm i solariet. Men det fixade vi när hon kom hem. Då hade jag satt fast en Brutal Dick Dildo (stor) med sugkoppen på glasbordet. Jag bad henne gränsla den och smeka sig själv. Såg hennes fittläppar spänna runt den tjocka latexkuken. Jag satt i soffan och runkade. Hon kom först och jag fick en skön orgasm strax efter. Härliga minnen. Saknar tiden med henne.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart clip från ”Dildolover” där hon fistar tjejen i analen och han knullar henne i fittan. Blev jävligt kåt.
Jag har fistat tre tjejer genom livet. En av tjejerna gick igång på det rejält och fistade sig själv och lät mig göra det ofta. En gång låg hon i solariet på gymmet. Hon ringde mig och sa att hon ville bli fistad. Jag bad henne fista sig själv när hon låg där. Hörde hur hon stönade när hon förde in handen. Hon beskrev hur hon gjorde och berättade hur blöt hon var. Väldigt sexigt att höra allt och hur det knarrade i solariet. De inre bilderna av hur svettig hon var och hur hennes mörka långa hår ligger över hennes ansikte blev en bra runkbild. Hon fick ingen orgasm i solariet. Men det fixade vi när hon kom hem. Då hade jag satt fast en Brutal Dick Dildo (stor) med sugkoppen på glasbordet. Jag bad henne gränsla den och smeka sig själv. Såg hennes fittläppar spänna runt den tjocka latexkuken. Jag satt i soffan och runkade. Hon kom först och jag fick en skön orgasm strax efter. Härliga minnen. Saknar tiden med henne.
Såå härligt det låter. Borde inte alla gilla stora grejer som fistning och stora dildos, killar som tjejer? Jag skulle aldrig vara nöjd med en normalstor dildo tex. Jag börjar onanera med en dildo som är 23x4.5 cm och måste snabbt gå över på större och är inte tillfredsställd innan dildon är drygt 33 cm långt inne och har en diameter på 8 cm. :X3:
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har bara träffat två tjejer som klarat det, men det är riktigt härligt o häftigt.
Sen har andra tjejer jag träffat, velat kunna det, så man har försökt o tränat. Men ofta vill dom inte, lite obehag o rädsla säger som.
Men är ändå vanligt man kan få in alla fingrarna till knogarna.
Analt har jag bara varit med om 3-4 fingrar i en tjej.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Aldrig något jag diskuterat med mina kvinnor....

Men börjat leka med ett , två, tre fingrar i dem
Och de ville ha mer
Men aldrig fått in mer än fyra fingrar till och med knogar i någon kvinnas kåthål
(Har stora händer så jag tror nog att det har varit rädsla från mig och att de kommit när vi kommit dit...)
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Har bara fistat en polares tjej en gång, efter att polaren visade först. ;)

De tjejer som jag annars har varit med har det tagit stopp vid fyra fingrar, och då har jag inte direkt stora händer.
 
Toppen