Österlen.

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Huden klibbade mot stolen, nackdelen med skinnklädsel. Det var samma bil som vi träffats i första gången, en ny BMW som imponerade stort på mig.
Första gången hade han hämtat upp mig några kvarter hemifrån och kört en kort bit till industriområdet. Där parkerade han och lät mig suga av honom. Tio minuter senare släppte han av mig på samma ställe och jag gick hem igen. Jag runkade hela den natten och kände fortfarande smaken av hans kuk och sperma i munnen.

Vi hade träffats två gånger till efter det, båda gångerna på hans kontor. Jag fick fråga efter honom i den stora receptionen så hade han kommit ner och hämtat mig. Första gången fick jag suga honom hård och sedan dra ner byxorna och böja mig över hans skrivbord. Han knullade mig och sprutade i mig på bara någon minut. Andra gången varade han längre, han knullade mig bakifrån, i missionären och avslutade med att spruta mig i munnen.

Nu var vi på väg till hans stuga över helgen. Han hade frågat innan jag gått från vår sista träff och jag hade med viss tvekan sagt ja. Till morsan sa jag att jag var hos en kompis, det hade jag varit tidigare så det var inga tveksamheter. Jag packade ryggsäcken och körde iväg på moppen för att det skulle bli trovärdigt, men han hämtade mig på gångavstånd där han hämtat mig tidigare. Han körde bara en liten bit och stannade sen vid vägkanten. Jag fick ta av mig på underkroppen, sen körde vi igen. Han ville se min kuk sa han, och ett par gånger fick jag runka lite för honom medan han körde. Jag var kåt och hade inga problem med det.

När vi kom fram fick jag sitta kvar i bilen lite, han rotade fram en kamera ur en väska och tog lite foton på mig i och på väg ur bilen. Jag fick posera lite framför bilen medan han fotade, slak med förhuden fram och tillbakadragen och med styv kuk. När han var nöjd med bilderna fick jag suga honom lite och han knullade sen mig mot bilen, han sprutade i mig efter ett par minuter.

Vi packade in litegrann och sen visade han mig huset. På sängbordet fanns en bild på honom och hans fru. Wow, vilken jävla pingla! Jag fick ta av mig även på överkroppen och han tog av sig sina kläder. Han fixade lite mat, vi åt och drack lite vin till. Efter maten spelade vi lite kort och snackade lite. När det blivit mörkt började det regna. Han tog med mig ut i trädgården. Vi gick rätt långt bort från huset, jag visste inte riktigt hur marken såg ut och det blev nästan kolsvart en bit från huset. Det regnade rejält och jag var genomblöt nästan direkt. Vi stannade på gräsmattan och han tryckte ner mig mot kuken. Jag stod på knä och sög en stund, det var kallt och jag frös men jag älskade det. Han tryckte ner mig på alla fyra och knullade mig. Denna gången höll han på ganska länge och knullade hårt. Mina knän hann gräva ner sig i den regnmjuka gräsmattan innan han var nöjd och sprutade i mig. Efter det gick vi in och duschade, först han och sedan såg han på när jag duschade och runkade av mig. Nu var det rätt sent och vi gick och la oss, han i deras säng och jag i en säng i gästrummet.

På morgonen tog han lite fler foton på mig, och jag på honom med hans kamera. Han avslutade med foton där jag sög av honom. Han tog foton i flera vinklar, det verkade svårt att få till det som han ville, när han var nöjd sprutade han mig i ansiktet.
Större delen av dagen låg vi i trädgården och solade och lyssnade på musik. Framåt kvällen skulle han köra iväg och hämta pizza, jag fick vänta i stugan. Han var borta ganska länge, och när han kom tillbaka var han inte ensam i bilen. Jag såg att det satt någon på passagerarstolen fram och blev nervös, jag spanade genom fönstret när de kom ur bilen. Det var en annan kille, med bar underkropp, och några pizzakartonger. Han såg ut att vara ett par år äldre än jag.

Efter maten kom kameran fram igen. Han tog bilder på oss, mig och en nya killen. Kukarna sidan om varandra, ollon mot ollon osv. Först slaka kukar och sen styva. När han var styv fick jag suga honom lite, och sedan knullade han mig medan det togs bilder. När han var nöjd med bilderna var det hans tur att knulla, han hade blivit kåt av att fotografera. Han la bort kameran och knullade mig en stund medan den nya killen såg på, sedan bytte vi. Han knullade den nya killen en stund och sprutade i honom. Nu fick den nya killen knulla mig till han nästan kom och sedan spruta mig i munnen.

Han körde iväg för att lämna den nya killen, jag var ensam kvar och stenkåt. Jag runkade av till bilden på hans fru, trots att hon var mycket äldre än jag tyckte jag hon var skitsexig.
När han kom tillbaka gick vi och la oss nästan direkt.

På morgonen började vi packa in direkt. Innan vi åkte sög jag av honom och tog hans sats i munnen. En knapp timme senare var vi nästan hemma och jag kunde ta på byxorna igen...
 
Toppen