åka buss

doktorn

Ny medlem
Kön
Man
Jag hatar bussfärden till plugget varje morgon! Oavsett om man vill det eller ej så får man ju stånd! Är det ingen annan som har problem med detta?

Även att jag måste byta buss nere på stan för att komma till gymnasiet. Det känns en aning skämmigt att knalla runt där med stånd... PANIK!

// Doktorn
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Haha, joo det brukar faktiskt hända mej också.... men sen när man ska av så är det bara att man sätter väskan för kuken så inte ståndet syns :p
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Det är ju en klassiker..... 98% av gångerna man åker buss så får man stånd.....




Some play hard to get , I play hard to want
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag avundas inte er killar ett dugg på den fronten... för oss tjejer syns det ju inte lika mycket att vi är kåta. :)

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
sweetheart :

det betyder inte att man är kåt bara för att men får stånd på bussen...
det har något med vibrationerna att göra tror jag....
Men det är klart , ibland är man ju kåt också.....
(så om du ser mig på bussen med ett hårt stånd i byxorna så kan du väl be om att få hjälpa till...;) )





Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Det är ju knäppt, men jag blir också ofta kåt på bussen. Det är ofta där alla tankarna börjar i mitt huvud. Ibland är man så upphetsad så man halv springer hem ifrån busshållplatsen.
Det måste vara något med vibrationerna, eller att det är så himmla trist att åka buss så man måste låta tankarna fara runt lite.
Så då kanske det finns en mening med bussåkandet ialla fall.

Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Sweetheart
Ok, jag kanske missförstod dig då ;)

Men du har rätt att det syns på oss killar när vi är kåt , i af när vi har stånd.
värst var det ju när man gick i högstadiet för då hade man ju stånd flera gånger
om dagen , pga puberteten...hehe
Jag tycker det är lite synd att det inte syns på tjejer när dom är kåt.




Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Occy lilla gubben.
Skall jag lära dej en hemlis om oss tjejer. Titta inte bara på våra rumpor, eller på hur stora bröst vi har. Lyft blicken lite och se oss i ögonen istället så ska du få se. Det är där det synns förstår du, i ögonen.



Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Occy lilla gubben.
Skall jag lära dej en hemlis om oss tjejer. Titta inte bara på våra rumpor, eller på hur stora bröst vi har. Lyft blicken lite och se oss i ögonen istället så ska du få se. Det är där det synns förstår du, i ögonen.



Ok, kan erkänna att det kanske var skrivet så att det är möjligt att missförstå.
Men det jag menade var att för oss killar så är det svårt att dölja ett stånd. det är ju kanske inte så att man bara lägger armarna i kors och låter byxorna bukta ut , i af inte på allmän plats.... Vi kan inte heller dölja det så bra när vi tex dansar en lugn låt och man blir tänd... ( en del gånger tror jag faktiskt att tjejerna "gnuggar" sig mot oss på ren jävulskap... ;) )
Det är klart att det kanske syns på en del personer i ögonen , men det jag menar är att ni får ju inte stånd eller liknande som syns! Ok att ni kanske får styva bröstvårtor
men det kan man ju faktiskt ha utan att man är kåt....

:):):)

Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag retas med dej Occy.
Men det där med att vi "gnuggar" oss lite, det kan du lita på att vi gör....ofta, varför, jo för att det finns inget så mysigt som att dansa till en bra låt med en snygging som har prakt stånd......mmmmmm.
Speciellt om han blir lite skenerad, då "gnuggar" vi lite till.
Varför? Vi tjejer gillar er killar........och att retas.

Lina
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Jag visste det !!!!
Ni vet hur man retas ni tjejer...:)

Finns det något sätt som vi killar skulle kunna reta er tjejer på??

Some play hard to get , I play hard to want
 

doktorn

Ny medlem
Kön
Man
Grejen är ju den att man som kille alltid får stånd när man absolut inte vill ha stånd, till exemepel när man ska resa sig och gå från klassrummet eller ännu värre när man skall ha redovisning inför klassen. Man är ju absolut inte kåt, man vill bara hugga av den jäveln!

// Doktorn
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
Ännu pinsammare är det som med mej nu. Jag sitter på kontoret, kåt så att det blossar om kinderna på mej och jag är så blöt om snoppen att det blivit fläck på byxorna.... eh vad gör man då. Spilla en mugg vatten för att dölja eller....? :)

Ted
 

athleet

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by teca1971

Ännu pinsammare är det som med mej nu. Jag sitter på kontoret, kåt så att det blossar om kinderna på mej och jag är så blöt om snoppen att det blivit fläck på byxorna.... eh vad gör man då. Spilla en mugg vatten för att dölja eller....? :)

Ted

hehe Stackare
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Hehe... Jag känner igen den situationen alldeled för väl. Hände mig senast igår faktiskt. Jag har märkt att det väldigt ofta händer när jag går upp tidigt. Om jag försöker slappna av på bussen och kanske sova lite, börjar det rycka lite i byxorna. Antingen får man låta det va, eller försöka tänka på nåt väldigt osexuellt. Det är som om morgonståndet kommer för sent.

Nån som vet varför det blir så? Någon medicinsk orsak?
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
jag spelar hockey och åker ofta på bortamatcher med buss, jag har aldrig märkt av att jag skulle få stånd då.. men däremot har jag märkt att det är lätt att få stånd när man åker vanlig länsbuss och får en sån där kåt blick, av någon tjej man har tittat lite extra på, som lina beskriver =D


Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Jag retas med dej Occy.
Men det där med att vi "gnuggar" oss lite, det kan du lita på att vi gör....ofta, varför, jo för att det finns inget så mysigt som att dansa till en bra låt med en snygging som har prakt stånd......mmmmmm.
Speciellt om han blir lite skenerad, då "gnuggar" vi lite till.
Varför? Vi tjejer gillar er killar........och att retas.

Lina

hehe lina det låter som om du har haft brist på kuk ett tag ;) och nästan blivit sexuellt frustrerad :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Toppen