2 pinsamheter

Zerteus

Medlem
Kön
Man
Detta hände väl nar jag var 14 år ungefär.

1. Jag och min tjej låg i min säng och hade precis fått av oss bycorna och börjat smeka varandra, Detta var en fredageftermiddag (kommer ihåg det för det va då vi slutade tidigt). Päronen skulle komma hem vid 5 eller något, trodde jag. När vi ligger ädr och håller på... Jo vad hör vi? Att mamma öppnar ytterdörren, och går ner för trappen ner till källaren där jag har mitt rum. Han precis få på mig byxorna och gå ut ur rummet och stänga dörren efter mig. Så kommer mamma. Hade precis blivit ihop med min tjej och det va ju lite pinsamt med tjejer i den åldern. Och hon bara: Vem är där inne? Jag: Ingen. Morsan: Jo vem är det? Då fick jag såklart säga att det var min flickvän då. Då gick hon bara upp... men fy vad pinsamt det var.

2. Jag satt och runkade med byxorna nere och så hör jag att mamma är påväg ner. Så jag drar upp byxorna men hinner bara få upp dom över kuken innan hon är för nära så jag sätter mig ner och försöker dra ner tröjan för att dölja rumpan. Men mamma komemr in iaf och börjar babbla, mitt i utbroster hon: Sitter du med bar rumpa? Sedan forsätter hon prata lite och så hår hon. Urs vad pinsamt!

:eek:
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
[red]Thats life....[/red][/size=3]

Föräldrar förstår mer än vi anar...
Dom har oxå varit unga och har (förhoppningsvis) ett eget sexliv!
 
Toppen