4 - SANT = Misshandlad på date!!! *snyft*

williamgarvin

Ny medlem
Kön
Man
Hon skakade och tittade förvånat på mig
- Du är ju hur hård som helst, jag känner hur din kuk bultar i mig - jävlar hård som ett järnspett?
Hon började knulla mig långsamt, och såser bara rann överallt
Jag satte upp handen för att ta i henne, kyssa henne, lugna henne så jag fick vila lite
SMACK!
Hon slog bara undan händerna, hon red min påle helt dedikerat.
Jag höjde handen igen, det hade varit långa knull och jag hade hållit tillbaka allt jag kunde för att hon skulle uppnå orgasm, jag hade sällan sett någon njuta så.
Men jag hade inte kännt att hon fått orgasm än.

Jag började jucka tillbaka för det var så skönt, hon makade på sig uppåt så jag fick spelrum igen.
Då tänkte jag att nu är det hennes tur så jag använde alla knep eftersom med rytm och vinkel och mina stygga små hemliga fulingar för att föra henne djupare i upphetsningen, om det var möjligt - vilket det visade sig att det var.
Jag höll tillbaka min ohämmade egoistiska? njutning för att utforska vad hon gick igång på, och snart blev det helt sjukt.
h o n lixom ylade??? Kan ni ens förstå hur jag menar?

Jag vart så störtkåt, jag menar på en helt ny nivå - STÖRTKÅT!
(Jag menar att hade jag varit på savannen o en sån här nasa-störtkåthet slagit till i mig som en blixt i skallen hade jag fan försökt våldta en elefant om den snubblat förbi mig.:)

Hon kunde inte jucka tillbaka sammanhängande, och jag vet inte om hon snyftade av glädje men tårarna trängde fram o antingen grät hon eller njöt hon mer än jag tror att hon någonsin gjort.
Hon försökte titta på mig men kunde inte ens fokusera hur mycket hon än försökte och hennes blick upplevde jag som misstro, typ "det här är inte sant" så sköt hennes kropp upp i en hukande båga och hon drog ihop sina knän och jag kände hur hennes plaskvåta sköte pulserade till,
utan förvarning kramade hon om min kuk så inni helvete med fittmusklerna,
de slappnade till som i en snabb puls så fittsås formligen sköt ut över mitt bultande kukskaft,
sen krampade hon brutalt till i en kaskader och vågor av kukmjölkande fittkramper som jag bara önskar att ni kunde få känna en gång i ert liv.
Det var en så ovanligt stark upplevelse att hon formligen satt stilla där, dreglande över mig, och runkade stillasittande min kuk till orgasm med sina fittkramper,
att jag kom
Hon försökte titta på mig och sörplade in sin saliv i munnen,
hon torkade av mig genom att ta skjortfliken, på min sönderslitna skjorta och torka på mig - och hon kunde fortfande bara kisa med sina kåtsprängda ögon o rinnande smink
- Jag kan inte röra mig, har kramp i benen - haft det hur länge som helst - det stoppade mig från att få en (orgasm) men sen gjorde du så otroligt att jag kunde sluta sitta på dig...
- Du får kliva av nu, det är lugnt. Svarade jag. Om du vill så får du gärna kyssa honom som tack?

Hon gled av mig ganska stelbent och vände sig för att kyssa kuken.
Jag blev själv förvånad för jag hade inte slutat komma än, riktigt stora,
och då menar jag RIKTIGT STORA pulser av tjock gräddig sperma flödade upp ur kuken,
hon hade kramat mig så långsamt, så orgasmen blev långsam i samma takt.
Hon kom av sig och sög aldrig kuken utan kom upp med ansiktet så nära kuken det var möjligt för att se flödet av säd.
En andra stor imponerande flödning av sperma gled upp ur södesledaren och rann ur en våg ned över kuken,
en tredje,
en fjärde
en avtagande femte,
några små efterdroppar kom upp och gled ned över ollonet och kuken som var hård av det vi bägge tittade på fascinerat.
Jag tog tag i kuken och runk-mjölkade ut det som inte självmant orkat upp ur kukskaftet.

Min mage knorrade till brutalt, jag hade inte ätit något i väntan på henne.
- Vänta sa hon och hoppade upp spritt språngande vackert naken.
Sen sprang hon några steg, eller snarar försökte springa på sina krampande, avdomnade ben så hon höll på att trilla omkull, och hon fnittrade till
- oj, Iiiih, hjäp! *skratt*
Sen slamrade det till i köket o jag hörde hur hon slet i skafferidörren o kylskåpsdörren.
Jag kunde bokstavligen inte röra mig, jag trodde att jag varit i himmlen och dött :eek:

Så kom hon springande in i sovrummet *skrattande* torkade av mig i ansiktet med kökshandduken brutalt som jag var en sexleksak o inte en levande grej och stoppade en kola i munnen på mig, en sån där kola med mörk choklad (riesen?) i munnen på mig och skruvade upp korken på en ramlösa med smultronsmak och tryckte den mot min mun så jag tvingades svälja vatten o otuggad cola så jag fick en hostattack. Hon tittade inte på vart hon hällde vattnet för hon stoppade just sina varma läppar om min spermadrypande kuk.
Jag greppade flaskan från henne och kollade i taket på tiden som projektorväckarklockan från clahs ohlson visade,
den var halv tolv....
Hon hade kommit 7 så vi hade knullat 3 och en halv timme utan paus och jag ville bara gråta o ha en paus,
jävlar vad hon kunde suga kuk....
Hon åkte tidigt på morgonen, 06:15
Och vi hade knullat utan en enda sekunds paus sen dess, om jag inte flippade henne i nån ställning o behövde vila så tog hon genast kommandot och red mig vilt, och jag menar jävla vilt som skulle få en rodeocowboy att gråta av skräck.
Om jag kom sög hon genast kuk igen eller trollade med brösten eller ansiktet så ja inte fick slakna - med halvslak till stenhård kuk och smäll om jag försökte sluta var jag i hennes våld från så gott som klockan 19:00 till 06:15 då hon skulle till jobbet... Hon fick springa genom duschen o ned till bilen ungefär lika snabbt som meningen tog att skriva o sen köra 8 mil till grannstaden o jobbet....

Jag var så uppe i varv, och illamående av att inte ha ätit och blivit ihjälknullad. Jag menar nästan ihjälknullad. (Hon hade klöst blödande sår i min bröstkorg med naglarna som sved så inni helvete. )Fan vad häftigt det kändes, jag var mycket nöjd när jag med for till jobbet och somnade i bilen på parkeringen utanför och vaknade helt krampigt av kollegorna som knackade på fönstret. *skratt*
Träningsvärken har precis lagt sig så jag kan gå "normalt" och såren är fortfarande kvar. det luktar fortfarande fitta i sovrummet *skratt*

Det här är sant, och det var för bara några dagar sen.
Även om jag inte är mycket till författare tänkte jag att jag skulle dela med mig av det här till alla er trevliga själar härinne på hemtrevliga oa.se :)
Sista tillägg, det var inte roligt att få stryk. Ja tycker att några snälla tjejer här på forumet borde komma över o trösta stackars mig. *snyft*
Tycker inte ni? :)

Kram på er, hoppas ni inte blev totalt uttråkade... ;)
 

williamgarvin

Ny medlem
Kön
Man
Så korkad jag är, eller kvällstrött... jag borde ju naturligtvis ha svarat "vidare" histoiren med inlägg istället för tre trådar *suck*
Går det verkligen inte att redigera eller ta bort inlägg man gjort på detta annars eminenta forum?

*skäms*
 
Toppen