Analplugg?

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag står i begrepp att köpa en ny analplugg. Den gamla har gjort sitt och jag kan nu inte bestämma mig för storlek, sort osv osv.

Den gamla var av 'nybörjarmodell', dvs, ganska liten och nätt i alla dimensioner. Min analgalna karl vill naturligtvis att jag ska köpa det största som finns att få tag på - men där är vi inte överens ;)

Jag funderar på varianten som går att pumpa upp - då kan man ju faktiskt variera storleken allt eftersom man känner för det. Initialt önskar jag nog en plugg som är ganska liten, helst inte mer än 2-3 cm i omkrets.

Bonus om man kan bära den under t ex byxor utan att det syns (utom möjligen på att man kanske går lite annorlunda.. ;))

Tacksam för alla köptips, erfarenheter och råd, både avseende priser, material, storlekar osv osv!
 
Last edited by a moderator:

heimat

Medlem
Kön
Man
Skulle rekommendera en sådan som går att variera i omkrets som du är inne på så kan du ju bestämma själv för dagen vad du vill ha. annars finns dte ju kit med ex3 olika stora plugs.
 

on

Medlem
Kön
Man
Du ska ju defenetivt köpa den som du är mest bekväm med, och den största till din karl om han gillar den så.
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Du ska ju defenetivt köpa den som du är mest bekväm med, och den största till din karl om han gillar den så.

Hahaha! :) Det vore nåt! ;) Han skulle blekna... stackarn.. ;)

(Fast det vore ju onekligen en rolig överraskning.... [}:)]:D)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Skulle rekommendera en sådan som går att variera i omkrets som du är inne på så kan du ju bestämma själv för dagen vad du vill ha. annars finns dte ju kit med ex3 olika stora plugs.

Kikade lite på dylika i höstas, men blev väldigt kluven. De flesta verkar vara av modellen 'något-extra-sitter-fast-på-pluggen' och därmed avskrivs möjligheterna att t ex bära den under byxor och så.

Annars är det faktiskt det som ligger närmast till hands...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Skulle rekommendera en sådan som går att variera i omkrets som du är inne på så kan du ju bestämma själv för dagen vad du vill ha. annars finns dte ju kit med ex3 olika stora plugs.

Kikade lite på dylika i höstas, men blev väldigt kluven. De flesta verkar vara av modellen 'något-extra-sitter-fast-på-pluggen' och därmed avskrivs möjligheterna att t ex bära den under byxor och så.

Annars är det faktiskt det som ligger närmast till hands...

hur går det?
nåt inköp ännu? till dig sj &/lr sambon?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Tack för tipset.. men jag tror jag slutligen funnit något som verkar vara intressant;

För lekar på tu man hand...

... och lekar på egen hand :)

Jag tror det blir båda - jag kan helt enkelt inte välja :D
Får återkomma med recension när de är inköpta och testade.. det lär nog dröja dock - mitt intresse för dylika lekar går i perioder. Minst sagt :oops:


mmmm, man blir klart 'nyfiken'
vi väntar med spänning!;)
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man

Tack för tipset.. men jag tror jag slutligen funnit något som verkar vara intressant;

För lekar på tu man hand...

... och lekar på egen hand :)

Jag tror det blir båda - jag kan helt enkelt inte välja :D
Får återkomma med recension när de är inköpta och testade.. det lär nog dröja dock - mitt intresse för dylika lekar går i perioder. Minst sagt :oops:


Blev själv väldigt nyfiken på dessa atiraljer...berätta gärna hur dom funkar...*L*
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Blev själv väldigt nyfiken på dessa atiraljer...berätta gärna hur dom funkar...*L*

Vad sägs om lite glidmedel, ett djupt andetag och sedan bara... njuta? ;)

Så långt vart jag ju redan med...Det vore kul attf å höra från dej hur dom funkar just för dej....eh...blev det rätt??

Ok det blev det nog...Nåväl...Hoppas du hittar rätt i tillbehörsdjungeln.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag har en uppblåsbar plugg från lastbryggan och den kan rekomenderas! Fast det är inget man går runt med om man säger så, det är ju en slang och pump på den. Men den ger verkligen speciella upplevelser kan jag säga! Lite läskig i början, men vet inte hur mycket man vågar pumpa upp den och så...
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Jag har en uppblåsbar plugg från lastbryggan och den kan rekomenderas! Fast det är inget man går runt med om man säger så, det är ju en slang och pump på den. Men den ger verkligen speciella upplevelser kan jag säga! Lite läskig i början, men vet inte hur mycket man vågar pumpa upp den och så...

Har den vibro på samma gång??
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har en uppblåsbar plugg från lastbryggan och den kan rekomenderas! Fast det är inget man går runt med om man säger så, det är ju en slang och pump på den. Men den ger verkligen speciella upplevelser kan jag säga! Lite läskig i början, men vet inte hur mycket man vågar pumpa upp den och så...

Intressant. Ärligen är jag lite nyfiken på dessa, åtminstone i teorin ;)
Berätta mer! :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har den vibro på samma gång??

Yes... Men det kan bli lite för mycket om man både pumpar och har vibben på tycker jag. Har inte använt den så jättemycket än, mest för att jag tycker att jag kommer för fort om jag använder den...
 
Toppen