Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Har blivit på satt många gånger, av någon anledning har det varit av män med ganska små kukar vilket känns bra. hade kanske velat ha någon med rejäl stake. Själv är jag välutrustad och har haft sjärtsex med ett flertal kvinnor o det har funkat fint...
 

Göran.p

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Det spännde en hel del i början men han mjukade upp och värmde upp mig med fingrarna och väldigt mycket glidmedel en lång stund innan han penetrade mig väldigt sakta tills han var helt inne
Ok han som knulla mej först hadde ca 20*15 uppskattar måtten jämfört med min men det kändes en del fast nu när vi träffas känns det mycket bättre
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Oh ja! Har alltid känt en lust och längtan i rumpan, ända sedan första gången min lilla kropp blev nyfiken på sex så har den hungrat efter fingrar, kuk och leksaker. Min onani började mer feminint, analt, inte med könet där fram (gillade penetreras, kände nog g-punkten som sög tag i min anala sexlust, sen det visuella, älskade se mitt fina rövhål ta emot saker, låg med en spegel på golvet och njöt, sexfantiserade om att ge min söta rumpa till män). Njöt tidigt av fingrar och passande saker medan jag badade badkar, sen blev det på rummet innan jag likt en löpande tik sökte mig ut i tonåren och gjorde det på spännande ställen där jag hoppades bli upptäckt av kåta män (hade redan då lärt mig att det finns äldre män som lustar efter unga pojkar och har sex utomhus, och det gjorde mig så analkåt!). Men den lilla folkmängden i området gjorde det svårt. Därför började jag använda nätet.

Under tiden har jag hunnit njuta av både frukt och grönt, och tillslut vågade jag köpa sexleksaker som löskukar, dubbeldongar, pumpar och analpluggar (helt underbart pirrigt att suga löskuk från badrumskaklet, minns första gången så släckte jag till och med lyset för fantasins skull, gick ner på knä, helnaken, slöt mina ögon och föreställde mig att jag skulle suga av min första man, känslan av att ta den i munnen, leka med tungan, börja tutta på ollonet innan jag provade kvälja på den bak mot svalget, för att sen glida ner på den och att äntligen i alla fall få känna hur skön formen av en kuk är när den tränger in och ut medan ollonet pumpar g-punkten i rumpan, stönen kom naturligt, kved av uppfyllnad och blev helt kåtvild på mina underbara löskukar! Jag köpte fyra stycken -en medium, en stor... en lite större... och en mediumtjock 30cm dubbeldong som jag faktiskt tagit ner i halsen och hela in i rumpan). Sen upptäckte jag analfisting, gör det sparsamt men älskar det! Att stoppa in hela handen i rumpan känns så porrigt, intensivt och häftigt sexuellt vuxet, hålet mognar för sex, sväller och blir lockande rosa som en riktig fitta med stora läppar! Vill hitta en manlig/större äldre man som kan ge mig härligt mogen kuk i rumpan.

Oj, det här blev en hel uppsats... :p min rumpa är så villig!
 
Toppen