Ang Penis storlek

cooling

Ny medlem
Kön
Man
Hej jag e en kille på 19 år. Mitt problem e att min penis e enormt liten känns det som. Den e 13 14 cm. Känns för tillfället som att om jag skulle gå till sängs med en brud så skulle hon dra dirr eller bara sticka sin väg. jag undrar nu om det e så lr om man kan klara sig med den lilla.

MVH. Killen Utan Kön
 

erasmus

Ny medlem
Kön
Man
det där med storlek är nog mer killar som tänker och jämför än tjejer. det väger enormt mycket tyngre om man är duktig på att kyssas, smekas, kramas, massera och när och hur man ska använda kuken snarare än om kuken är 2-4 cm längre. dessutom är 15 cm medel.

no worries, lägg dig och kramas med en tjej och du ska se att det inte spelar någon roll alls. om du däremot fokuserar dig på och inbillar du att du har "liten" kuk så är det mer avtändande än att du skulle ha någon cm mindre än genomsnittet.

och du vet tjejer har samma komplex med bröst, rumpor osv osv....vi har alla våra komplex, men damn v skönt man kan ha det ändå [^]
 
G

Guest

Gäst
jag tror heller inte att de e några problem med liten penis för det är som en engelsk brevkompis jag har säger i såna här frågor: size doesent matter it's how you use it!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min är ca14 centimeter i stånd. Är snart 51år har haft sex med yngre äldre och kvinnor i min egen ålder. Ingen har klagat även om någon har sagt att de tagit emot större paket. Storleken spelar mindre roll samma sak ifall kvinnor har stora bröst eller tex bak. Var inte orolig tycker hon om dig spelar inte storleken någon roll.
Fungerar bra även om det är ett One night stand om jag inte själv är så mycket för det.
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag tror att de flesta killar som tycker att de har för liten kuk är bättre älskare ;). Då försöker man lära sig lite knep istället med tunga och fingrar. Jag håller dock med om att en stor kuk helt klart är häftigt att titta på men kan nog vara svår att använda i många tjejer. Särskilt analt. Nog lika jobbigt att ha en riktig hästkuk som att ha en lite mindre...
 

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har över medel och ganska tjock. Jag har haft tjejer (och några killar) som gillar att leka med den och suga men tjejerna har ibland haft problem att få in den istället. Vilket är ganska avtändande mitt i allt. Att man ska hålla på och ta lite i taget och koncentrera sig på ganska osexiga grejer.

lär du dig använda den, så lovar jag att tjejerna gladeligen kommer sära på benen. Lägg mycket tid på att lyssna på tjejen, vad hon gillar och vad hon vill har mer eller mindre av. Då kommer storleken på din kuk ha noll betydelse.
 
Kön
Man
Asså förstår hur du känner dig, har bara 13 cm och skäms rätt så mycket över det. Tänder lite halvt på det också om jag ska vara helt ärlig. De brudar jag har haft sex med har dock inte brytt sig utan istället gillat mitt stora ollon haha
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har över medel och ganska tjock. Jag har haft tjejer (och några killar) som gillar att leka med den och suga men tjejerna har ibland haft problem att få in den istället. Vilket är ganska avtändande mitt i allt. Att man ska hålla på och ta lite i taget och koncentrera sig på ganska osexiga grejer.

lär du dig använda den, så lovar jag att tjejerna gladeligen kommer sära på benen. Lägg mycket tid på att lyssna på tjejen, vad hon gillar och vad hon vill har mer eller mindre av. Då kommer storleken på din kuk ha noll betydelse.
Bra skrivet och bra sagt!
Håller med dej till 200%. Lyssna, förstå och ta in är det bästa man kan göra för sin partner! Bra där!
Kan också relatera till det där när man ”är för stor”… inte alls kul många gånger.
Började i skolan för mej att bli retad för ”hästkuken” och så… sedan de problemens sex du skriver om också… eller bara det att kuken syns utanpå byxorna. Många som kommenterar ”bullkuken” och så!

Vi håller ihop vi stora grabbar! :)
 
Toppen