Arbetskamraterna

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta hände lite innan millennieskiftet.
På mitt arbete fanns det många vackra kvinnor. Jag Johan var trettioår de tre kvinnorna som är med i berättelsen är Eva lika gammal som jag Helene ett år yngre och Mia två år yngre än mig. Det var väldigt öppna när det gällde sex pratade mycket om det tillsammans tänkte inte på att de kunde påverka mig, fikade man med dem fick man ofta stånd. Det så väldigt bra ut Helen var den vackraste kvinna jag någonsin sett, Mia hade stora bröst även om Eva och Helens inte var små och Eva hade ett söt ansikte och en vacker kropp. De hade ofta kjolar så man såg benen och toppar så man kunde se klyftan. Det var mest kvinnor på min avdelning så det kanske inte tänkte så mycket på det.

Men då hände det på en pub kväll på jobbet Eva sade vi har sett dina blickar och att du gillar oss. Eva var frånskild Mia och Helene hade barn och sambo förhållande,
Jag är fri men Mia och Helene är se men inte röra, vi talar ofta om onani och det verkar påverka dig. Nu kom Mia och Helene fram alla kvinnor hade druckit en del jag hade bara druckit en halv öl kände mig spik nykter. Eva sade vi kan ha efterfest hos mig.
Dem hon bjöd hem var mig Mia och Helene inga andra. Vi har ju talat om onani nu Johan tänkte vi visa dig hur kvinnor leker sade Mia.

De klädde alla av sig nakna, din tur nu Johan viskade Helene. Alla kvinnorna hade vackra fittor med rejäla buskar. Eva sade när vi var yngre rakade vi oss därför växer det rätt snabbt. Mia fortsatte det var länge sedan vi rakade oss kanske snart är dags, vad tycker du Johan.
Är inte min sak att tycka men jag gillar buskar. Du är inte helt opåverkad visa oss ståkuken det var Helene som såg att det var trångt i mina byxor.

Jag var snart naken nu får du titta men inte röra sade Eva. Alla kvinnorna började smeka sig själva med fingrarna, Eva tog även fram en dildo kom snart i en kraftig orgasm,
Eva tog till orda du och jag kan ha sex vi är ju ensamstående så vi kan älska, pippa eller kallade vad du vill. Helen och Mia är ju off limit för dig. Helen och Mia lade sig nu i en 69a. Mia sade våra män vet att vi har sex med olika kvinnor ibland är okey det får var med någon gång.

Eva började suga min kuk, du verkar inte ha så långt kvar log Eva, jag låg på rygg så Eva grenslade mig. Med en vacker kvinna som började rida och på sängen vid andra vägen en lesbisk show tände mig men tydligen Eva ännu mer. Helen började stöna Mia hade drivit henne till en orgasm, efter någon minut senare kom även Mia när Helen sög på Mias klitoris och tre fingrar i slidan och ett i baken.

Eva började rida snabbare, Mia hade tagit fram en videokamera och Helen en kamera.
Eva började smeka sin klitoris och jag smekte hennes bröst. Nu är jag nära Johan,
jag tänkte vad Helene gjort med Mia och förde in mitt långfinger i baken på Eva.
De var uppskattat Eva kom efter en minut, grimaserade och pep till. När Evas fitta smekte min kuk kom jag också, när Eva kände att jag sprutade i henne gav hon upp ett avgrundsvrål.
Vi lade oss på sidan och jag och Eva började hångla.

Jag var klar för kvinnor var det inte nog, det började onanera igen, smekte sig själv inte varandra denna gång. Jag kände lukten av fitta tog upp videokameran och började filma. Alla tre kom rätt så snabbt.

Eva och jag hade sex rätt så många gånger till, hon blev även gravid och födde två tvilling döttrar. Mia är gudmor till den ena flickan Helene till den andra.
Video filmen har jag kvar Eva har sett den Mia frågade om videon, jag sade som det var har kvar den och fört över den till en dvd.
Har du visat den för någon. Nej Mia bara Eva men är ju själv med svarade jag.
Kommer aldrig att visa den för någon men den filmen slår allt på nätet, och så är det äkta inga simulerade orgasmer.

Vet inte om det var alkoholen som fick kvinnor att släppa sina spärrar eller om det hade planerat det. Men spelar inte så stor roll de hade ju precis som jag en skön timme. Eva och jag har inte sex längre men vi kan grovhångla ibland. Kanske börjar vi älska med varandra framöver.
 
Toppen