Avrunkning efter krogkväll

masturbator

Medlem
Kön
Man
Hej!

Jag har varit medlem härinne många år nu, men aldrig skrivit nåt. Men jag tänkte nu berätta om en krogkväll för många år(7-:cool: sen. Jag var då 22-23 år gammal. Jag var med en kompis på krogen. Väl där så stötte jag på en bekant som pratade med en kvinna. Hon var sambo till en kompis till min bekanta(hängde ni med?) Jag hade inte träffat henne tidigare och visste inte vem hennes sambo var.

Hon: Cirkus 40+, ganska lång, slank och visst hade hon ett par bröst också! Helt ok, men ingen puma det ska jag vara ärlig om. När vi stod där och pratade så visade hon nog mer intresse mot mog och frågade saker. Vad jag jobbade med och var jag bodde osv. Trevlig kvinna tyckte jag! Men jag hade inga baktankar.

Jaha, jag minglade väl vidare. Min kompis stod och tjatade på nån brud säkert. Jag vet inte var han var men jag redde mig själv och hade trevligt. Stötte på lite folk att prata med o så.

Sen lite senare så springer jag på denna kvinna igen. Hon kommer ensam från toaletterna. Hon tar tag i mig och drar mig till ett barbord. Hon säger nåt i stil med "Du försvann ju bara förut! Jag ville ju prata mer med dig." Brett leende. Jag smilar tillbaka och förklarar mig på nåt sätt. Vi står där och pratar. Eller hon pratar/babblar. Hon tjatar om sina barn och om sommarstuga och allt möjligt som är lagom intressant. Men hon behåller min uppmärksamhet genom att smeka mig över ryggen och ta lite på mina armar då och då:)

Den bekante mannen(som presenterade oss) går förbi vid nåt tillfälle, men han stannar inte. Undrar vad han tänkte?

Tiden går därinne. Vi har pratat en stund där vid bordet. Jag har varit på muggen en sväng och ska gå för att ta ut pengar. Det behövde visst hon också så hon följer med. Med påfyllda portmonäer går vi där utanför. Lite småonyktra... Nu är det inte bara hon som smeker över min rygg utan vi känner lite på varandra. En puss på munnen. En liten kyss. Lite småhångel:) Vi går då på en parallellgata till krogen och det är ganska lugnt med folk. Det finns några smågränder instuckna i husen, och vi svänger in i en sån. Vi står där och hånglar. Jag blir modigare och börjar ta lite överallt på henne. Ungdomlig framfusighet tror jag för idag skulle jag inte vara så fumlig:oops: Jag börjar knåda brösten. Hon har kavaj och linne. Jag får upp ett bröst som jag börjar suga och knåda på! Samtidigt har jag fått in en hand innanför trosorna och hon lirkar med min gylf. Vet inte vad vi tänkte för vi hade knappast kunnat knulla där. Vi tänkte inte helt enkelt.
Nåt störde för vi knäppte och drog på oss igen. Fnittrade löjligt med varandra och gick tillbaka till krogen.

Därinne pratade vi med vänner till henne. Min kompis kom förbi och pratade. Jag vet att vi tog på varandra även därinne. Vi trodde nog att vi var väldigt diskreta, men jag undrar hur det var med den saken...

Blir lite luckor i minnet efter så lång tid(och så mycket alkohol) så jag kommer inte ihåg hur hela kvällen på krogen utspelar sig sen. Jag springer iväg med kompisen och käkar. Vi pratar med annat folk och umgås. Kvinnan har jag inte sett på ett tag.

Men så på väg mot busstationen/taxikön så kommer hon gåendes. Hon är ensam då och ska gå hem till sitt. Hon börjar visa lite känslor mot mig igen, samtidigt som hon undrar "vart tog ni vägen förut?"

Eftersom hon ska gå förbi stationen och även åka en bit åt samma håll så kan hon ju åka med oss(kompisen ska sova hos mig).
När vi kommer till stationen så är vi "kära" igen kvinnan och jag. Det går att gå genom en gångtunnel till ett grönområde här. Jag förklarar för kompisen att jag måste gå och "prata lite" med henne. Kompisen förstår:oops:

Så vi trippar bort mot grönområdet. Det ligger avsides och lite mörkt. Bra område att gå om man vill bli rånad, men så tänkte inte vi.
Vi hittar ett buskage att gömma oss i, och nu känner vi oss lite stressade. Men förspelet är ju redan avklarat:)
Vi knäpper båda upp byxorna. Jag drar upp hennes linne och tar brösten i händerna. Jag suger på vårtorna samtidigt som jag knådar. Hon har lirkat upp min kuk och runkar mig. Jag börjar fingra hennes fitta. Får in ett par fingrar. Nu står vi i nån konstig position där vi kan komma åt. Vi hånglar och hon runkar mig och jag pullar henne med fingrarna djupt in. Jag är väldigt på och vill knulla henne. Men hon drar sig undan och sätter sig på huk. Hon börjar runka mig snabbt nu och jag känner att det kommer gå snabbt för mig. Hon gav ett härligt litet stön när jag kom. Jag vet inte var all sperma hamnade men mycket måste ha hamnat på brösten och överkroppen. hon fick lite på handen, för det slickade hon upp utan en min! Sen drog hon ner linnet och knäppte sina byxor. Jag drog upp mina byxor och vi gjorde oss i ordning. Sen gav hon mig en stor kram och pratade om att hon tyckte om mig. Blev några kyssar och så innan vi gick tillbaka. Hon åkte med en bit i taxin. När vi släppte av henne så ville hon betala för sin del av taxin(behövde hon inte). Innan dess så hade hon berättat att hon skulle till ett ställe helgen därpå. Jag fick gärna komma dit! Men jag fegade ur... Har ångrat det några gånger kan jag säga.

Jag brukar fantisera om den här händelsen när jag runkar. Men i fantasin så suger hon av mig också:D

Så vad är det pinsamma med den här historien? Ja, jag skäms lite för att jag antagligen visade mig både full och kåt på krogen i hemstaden. Jag är normalt ganska reserverad. Sen är det ju min bekant som presenterade mig för kvinnan. Han har nog förstått att vi gjorde nåt där på kvällen.

Så är det ju lite pinsamt att jag inte kommer ihåg kvinnans namn också:D

Hoppas ni tyckte det var läsvärt! Kommentarer eller frågor får gärna lämnas!
 

masturbator

Medlem
Kön
Man
Vill bara göra ett tillägg. När hon runkade av mig så satt hon på huk väldigt nära. Så sperman måste kommit på hennes överkropp. Sen drog hon bara ner linnet över. Det här var en ganska porrig detalj som jag inte fick med ovan.
 
Toppen