Avslöjad av lillasyster

nadia

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Min lillasyster var och hälsade på mig nu efter nyår. Hon lånade min dator när jag var ute och handlade.

Hon var väldigt nyfiken på vad jag hade för mig egentligen, när hon letat och kollat in min tidigare fil på datorn....:oops::oops::oops:

Man kan aldrig gå säker i datorenras värld:oops:
 

Trallis

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är hon. Du får väl "ställa" henne mot väggen. Hon kanske bara är nyfiken på sex eller .....:oops:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja men i den åldern så är man ju väldigt nyfiken på just sex

:sleep: i den åldern?? gäller då inte mig då jag är en bit över den åldern (30+) och fortfarande lika nyfiken:p


Kan inte påstå att just det skulle avta med åldern......


Tycker också du skall "ställa" din syster mot väggen och kolla hennes reaktion på det hon såg...

/ I
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Min lilla syster var och hälsade på mig nu efter nyår. Hon lånade min dator när jag var ute och handlade.

Hon var väldigt nyfiken på vad jag hade för mig egentligen, när hon letat och kollat in min tidigare fil på datan....:oops::oops::oops:

Man kan aldrig gå säker i datans värld:oops:
ojdå, pinsamt värre, eller?
nåt liknande hände när min kusin lånade min iPad.
 

Ilovesmoke

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Sånt har hänt mig med när jag var tonåring och porrsurfa på datorn och glömde ta bort historik m.m.:)
Pinsamt när morsan säger att det finns rensa historik knapp om du visste det men det vet du inte kanske . Pinsamt värre :p
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Hon fnittrade mest men tittade ordentligt på alla bilder. Hon har ju sett mig naken på riktigt men inte i de poser som på bilderna....
Hon var hygglig och lät mig titta på en del fräcka bilder med henne och hennes man. Hon är läcker min storasyster!
Skönt att ni också har en så avslappnad relation! Jag och min syster är lika! :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har hittat några bilder på min styvsyster naken men inga jätteporr bilder, bara en där hon skrevar så man ser allt. Hon kom på mig att jag sett de när jag hade passat deras hus. Tog det men jämnmod hon ser bra ut har inget att skämmas för. Att hade luktat och även på min tjugoåriga syster dotter och min syster använda trosor höll jag tyst om. Min systerdotter hade tydligen också upptäckt de, inget att skämmas för tyckte hon mamma har en vacker triangel och schyssta pattar en vacker kvinna helt enkelt. Min systerdotter är ett bombnedslag skulle nog kunna få vilken kille som helst men har haft en några år nu.
 
Toppen