Börjat utomhusrunka i Stockholm?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tophat

Gäst
Vi har också varit på Ågesta badet lite längre bort från badet och där förekommer det sexuella aktiviteter om man vill vara med.
Min sambo låg på rygg naken i solen och vi var 5 män som som stod runt henne och runkade och sprutade över hennes bröst och mage,
När vi var klara så smorde hon in brösten med sperman ner mot fittan!!!
Jag vart så kåt av att se på min sambo.
 
K

Kauden

Gäst
Finns det någonstans kring sthlm där kåta par busar i sina bilar. Tex parkeringen till Ågesta som jag vill minnas att jag läst om nånstans.

Skulle vilja sitta i min bil och runka och se in i andra bilar. Kanske ta med frugan. ;)
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns det någonstans kring sthlm där kåta par busar i sina bilar. Tex parkeringen till Ågesta som jag vill minnas att jag läst om nånstans.

Skulle vilja sitta i min bil och runka och se in i andra bilar. Kanske ta med frugan. ;)

Funderar starkt på att ta en sväng till Ågesta idag. Efter en såhär mindre bra sol- och baddag kan det finnas lite utrymme för skoj.
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Hänger på Ågesta naturistbad. Går man undan från själva badet så finns mysiga platser att runka på. Väldigt lätt att få hjälp oxå, om man vill
Var förbi där nyss (måndag från 6-tiden på kvällen, men det var ganska dött. Hängde mest längst ut på udden där det finns en liten bänk och skylt om kabel, om jag minns rätt. Inte så ofta det passar att jag kan åka dit tidig kväll men jag lyssnar på förslag på andra tider på dagen.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vi har också varit på Ågesta badet lite längre bort från badet och där förekommer det sexuella aktiviteter om man vill vara med.
Min sambo låg på rygg naken i solen och vi var 5 män som som stod runt henne och runkade och sprutade över hennes bröst och mage,
När vi var klara så smorde hon in brösten med sperman ner mot fittan!!!
Jag vart så kåt av att se på min sambo.
Låter underbart porrigt att se sin sambo så!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen