Bastubad

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
När jag Calle var sextonår vad jag tillsammans med en lika gammal tjej som hette Anna. Anna hade en tvillingsyster Linda och storasysters Malin som var artonår. De bodde med sin mamma Ewa 45+ och mormor Hedda på 64år.
Det var en stor villa som var Heddas hem och också Ewas barndoms hem.
Hedda sade att jag var nu man i familjen hon hade varit änka i några år.

Malin hade en lägenhet hon delade med en annan kvinna med bodde nästan mer hos sin mormor. Malin var nog lesbisk eller bisexuell hade varit tillsammans med några pojkar men ingen längre tid.

De hade en stor bastu jag hade ju sett Anna och Linda med bara bröst men inte mer.
Alla Ewas döttrar var oskulder.
Nu skulle vi alla bada bastu, vi skulle var helt nakna, Tjejerna var inte blyga tror inte de tänkte på de men de skrevade så mycket på benen att man såg rakt in i deras fittor.
Ewa satt med benen ihop men inte mormor Hedda. Alla var mer eller mindre hårig ingen hade rakat sig mellan benen.

Det luktade av svett och kvinnokön i Bastun.
Jag fick snart ett kraftigt stånd Anna såg med sade ingenting, Malin däremot är du kåt är de Anna, Linda eller kanske mig du vill ha i säng. Han inte svara innan Hedda sade det är väl normalt Calle sade Anna.
Jag visste inte varför men okey.
När vi kom till duscharna sade Linda att hon hade frågat Anna om hon fick göra något åt min ståkuk som hon utryckte det. Men jag är ju tillsammans med Anna. Ta det lugnt Calle vi skall inte pippa tänkte bara runka av dig.

Detta hände nästan varje vecka när vi badade bastu. Rätt svar hade både Anna, Linda och Malin runkat av mig, Anna hade även tagit den i munnen.

En dag var jag ensam hemma med Hedda, jag vill tala med dig Calle. Har du tänkta att ha sex med nåt utav mina barnbarn.
Vet inte det blir väl Anna i såfall.
Jag har ju sett att du har en rejäl penis har den varit i många slidor. Jag ble röd i ansiktet nej jag är oskuld. Så du tänkte ha sex med min dotterdotter och vet inte hur man gör. Nja vi har ju haft sexualkunskap och tittat i några tidningar och sett någon film.

De där tidningarna och filmerna get jag inte mycket för, en del filmer är okey men inte mycket mer. Jag tror jag får ta att lära dig Calle teori är bra men praktik är bättre.
Hedda tog mig i handen och ledde in mig till sitt sovrum. Jag har massa leksaker stavar, doldis och även Annas favorit ett vibrerande ägg. Jo vi delar på sexleksakerna. Hedda klädde av sig naken drog av mig kläderna puttade ner mig på sängen hamnade på rygg lade sig över mig så vi låg i en 69a.

Hedda började suga min kuk sänkte sin fitta mitt ansikte. Nu kände jag doften av kvinno kön igen och jag gillade smaken av Heddas safter. Jag kände snart att jag skulle komma Hedda märkte det och sög hårdare.
Jag kom i munnen på Hedda hon gurglade till men svalde sedan allt.
En riktig protein drink detta var först gången jag fick en tonårings oskulds sperma.
Jag har sugit av ett antal andra män men de har varit äldre.

Nu får du försätta slicka mig Calle det du gjort hittills har varit skönt men istället för att för in tungan i min slida koncentrera dig på min klitoris. Jag gjorde som Hedda bad mig körde över in tre fingrar i hennes slida nu började Hedda stöna, förde in ett finger i hennas bak kom hon. Stönade till och hon blev ännu blötare.

Efter någon minut log Hedda det var förrätten nu fortsätter vi kom in i min fitta ge mig kuk var så länge sedan. Att höra Hedda använd ett sådan språk förvånande mig, men det hörde väl till. Jag hade lite problem men Hedda tog min kuk och förde den rätt. Hedda låg ner på rygg och jag på henne i missionären.
Hedda drog ner mitt huvud och medan vi kom in i en bra takt började vi kyssas vilt.
Efter några minuter började Hedda smeka sin klitoris och kom någon minut efteråt när jag kände det kom jag också och så mycket som jag sprutade hade jag inte gjort innan.

Vi lade oss på sidan jag var fortfarande inne i Hedda. Vi började hångla vilt i femton minuter. Min kuk reste sig igen.
Men Calle sade Hedda jag orkar inte mer men du kan få runka och komma över mina bröst, gillar du dem?

Det är underbara stora hänger lite men inte så mycket för en kvinna i din ålder.
Jag började runka och kom rätt snabbt över Heddas bröst, men det kom inte så mycket.
Nu börjar du var tömd Calle log Hedda.

Jag och Hedda hade sex två gånger till i utbildning syfte enligt Hedda.
Numera suger Hedda av mig någon gång i bastun.

När jag tog Annas och även Lindas oskuld kommer kanske i en senare novell.
 
T

Tophat

Gäst
I dag så gick vi över till grannen för att bada bastu och det var trevligt vi började med några glas vin sen vart det Badu öl.
Så vi klädde av oss nakna för att gå ut till bastun och när vi klev in jag och min sambo så satt det redan tre nakna män där inne i bastun men vi är inte blyga av oss utan vi gick in och satt oss och grannen kom in efter oss.
Vi satt och snackade alla och drack mer bastu öl och snart kom snacket in på sex och dom frågade min sambo om hon orkade med fem män. Och hon svarade om ni så gärna vill testa så är det OK för mig och jag satt och studerade männen en del av dom hade redan stånd och det hade dom förmodligen fått av att bara titta på min sambos stora bröst.
Min sambo gick ut ur bastun och tog en dusch och kom in igen och styr sig på översta laven mitt emot tre av männen och hon drog upp din ben och hennes knän föll isär så att männen såg rakt in i fittan, en av männen kröp upp och sate sig bredvid henne och började att smeka hennes fitta och hon stönade lite.
Sen kröp han ner på knä och började att slicka hennes fitta och ytter ligare två män kom upp och satte sig bredvid henne och började smeka hennes stora bröst.
Efter en stund så flyttade vi ut ur bastun till relaxa avdelningen och två av männen la upp henne på ett bord med sköter nära kanten på bordet. Sen tog två män tag i varsitt ben och höll läst bennem högt upp och det tredje ställde sig mellan hennes been och lät kuken glida in i fittan och sen turades alla män om att knulla henne och alla tömde sin sperma i henne.
Sen vart det min tur och då sa jag ställ dig upp och håll hårt i bordskanten för nu skall jag knulla dig bakifrån och min kuk gled lätt in och sperman rann ut ur hennes fitta när jag körde hårt ut och in och jag klappade henne hårt med handen på skinkorna så att hon skrek och sen kom jag till slut med vrål och tömde min kuk längst i hennes fitta.
Sen duschade vi tillsammans och gick in i stugan och drack mer öl och vi var nakna alla och skrattade och hånglade med min sambo!
 
Toppen