Bi kompis ?

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag är bisexuell och det är som alla vet lite besvärligt att hitta någon som vill eller törs dela detta intresse om man bor som jag på landsbygden.
Det är mycket fördomar och tabun som måste övervinnas naturligtvis.
Men nu har jag träffat en kille som är jättetrevlig, rolig och verkar gilla mig som arbetskamrat (för vi jobbar en del tillsammans) som vän och en som man jan vara förtrolig med. Han pratar knulla, kukstorlekar kvinnor, men även lite skojsamt att knulla med män. Det gjorde mig lite nyfiken naturligtvis.
Härom dan satt vi mitt i mot varandra och snackade, jag hade på mig ett par knöliga, otighta jeans på mig och då kan det bildas en liten knöl i tyget mitt på gylfen om man sitter ner, jag tog tag i det tygväcket och liksom klämde på det, då såg jag hur hans blick direkt åkte ner på mitt skrev och hur han hade svårt att slita blicken därifrån medans vi pratade ... jag vet inte ... men ska jag pröva att gå längre och se om han är på eller är det risk att en kanon- vänskap går åt helvete ... eller ska jag bara avvakta ??? Jag är gift och har han är sambo med en jätte vacker kvinna ... nån som vill tycka nått så vore det kul.
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Risken finns att en kanonvänskap skiter sig. Risken finns också att du missar något riktigt kul och bra. Min förslag är att gå försiktigt fram. Ses över några öl och snacka mer. Närma dig ämnet och känn han på pulsen. Skulle det bli några spännande aktiviteter så prata igenom gränser och riktlinjer så att ni båda vet förutsättningarna.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är bisexuell och det är som alla vet lite besvärligt att hitta någon som vill eller törs dela detta intresse om man bor som jag på landsbygden.
Det är mycket fördomar och tabun som måste övervinnas naturligtvis.
Men nu har jag träffat en kille som är jättetrevlig, rolig och verkar gilla mig som arbetskamrat (för vi jobbar en del tillsammans) som vän och en som man jan vara förtrolig med. Han pratar knulla, kukstorlekar kvinnor, men även lite skojsamt att knulla med män. Det gjorde mig lite nyfiken naturligtvis.
Härom dan satt vi mitt i mot varandra och snackade, jag hade på mig ett par knöliga, otighta jeans på mig och då kan det bildas en liten knöl i tyget mitt på gylfen om man sitter ner, jag tog tag i det tygväcket och liksom klämde på det, då såg jag hur hans blick direkt åkte ner på mitt skrev och hur han hade svårt att slita blicken därifrån medans vi pratade ... jag vet inte ... men ska jag pröva att gå längre och se om han är på eller är det risk att en kanon- vänskap går åt helvete ... eller ska jag bara avvakta ??? Jag är gift och har han är sambo med en jätte vacker kvinna ... nån som vill tycka nått så vore det kul.

Hmmm
Finns en risk för otrohet...
Tänk på konsekvenserna
Är du beredd att stå med dem när verkligen hinner ifatt dig?
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jag har, på det tuffa sättet, lärt mig att det inte är en god idé att" lira på bortaplan"...
Fantasier är underbara när de just ÄR fantasier...
Även om du bestämmer dig för att spela denna bortamatch, är risken stor att det blir lite grann som att kissa i byxorna....
Skönt när det sker, men jäkligt obehagligt efteråt...
 
Last edited by a moderator:

OnanNord

Aktiv medlem
Jag har, på det tuffa sättet, lätt mig att det inte är en god idé att" lira på bortaplan"...
Fantasier är underbara när de just ÄR fantasier...
Även om du bestämmer dig för att spela denna bortamatch, är risken stor att det blir lite grann som att kissa i byxorna....
Skönt när det sker, men jäkligt obehagligt efteråt...

Kan inte heller rekommendera bortaplan, har iofs bara varit i "motståndarlaget", dvs varit den hemlige kompisen i just den här situationen men var ingen bekväm match att befinna sig i som den tillfällige "inhopparen" heller.

Till mitt försvar ska sägas att han till en början hävdat att det var ok med henne, och att det ändå slutade lyckligt med ett oavgjort resultat:)....när jag fick veta sanningen bröt jag sedan kontraktet.
 

James T Kirk

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Vad vill du få ut av er relation då? Är det en fix idé som eggar att vara smyg-bi eller ska planen sättas till verket?
Först måste man ha nånstans att vara på, sen bjuder man hem denne dit. Jag rekommenderar en lagom dos alkohol för att släppa hämningarna.
Jag hade nog försökt få till en trekant med han, dig och din fru först. Bonka på frugan båda två och se om han blir kåt på dig och vill ha mer
 

LindaEP

Välbekant medlem
Är det här något du skulle kunna prata med frun om. Om du får med henne på resan blir det ju inte otrohet. Kanske ni kan göra resan tillsammans. Tänk om även hon har bisexuella fantasier. Trekant har föreslagits ovan. Varför inte en fyrkant med något swingers-par?

Fast om detta inte är någon möjlighet så tänk dig djävligt noga för innan du är otrogen. Är en tillfällig killsexträff verkligen värd att offra fru och familj för?
 

Tranåslarsa

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Ja det är kan va en svår nöt att knäcka, förstår att det finns en lockelse samtidigt att det finns ett samvete som kan komma och ta en lite senare.
 

Runnermax

Medlem
Kön
Man
Ja du Pelleper. Jag känner igen mej. Längtar också men har inte vågat gå över gränsen. Alla varningar är ju precis allt det man är rädd för.Och ändå, ändå måste det ju hända någon gång...
 

S110

Aktiv medlem
Ålder
60
Kön
Man
Hej pelleper Först du är jättevacker på bilden. Riktigt gott. Jag har inte läst hela din tråden jag är nyfiken på hur det har gått? Jag har själv haft en längtan efter killar. Ja hela mitt liv ungefär men aldrig kommit till skott. Min fru för flera år sedan, tog jag upp frågan när vi tittade på en porrfilm och ja för att göra en lång historia kort så tyckte hon att det var ok att jag skulle få prova. Jag var inne på RFSL sidan, dom hade kontaktannonser då och jag fick kontakt med en kille. Vi satt bredvid varandra när vi mailade och det blev spännande. Tyvärr så bara tappade vi kontakten så det blev inget men min, sedan tonåren, längtan finns kvar lite synd om jag inte får stillastående nyfikenheten. Min fru var kanske unik med denna förståelse men försök att hitta tillfället för sexiga frågor.
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hej pelleper Först du är jättevacker på bilden. Riktigt gott. Jag har inte läst hela din tråden jag är nyfiken på hur det har gått? Jag har själv haft en längtan efter killar. Ja hela mitt liv ungefär men aldrig kommit till skott. Min fru för flera år sedan, tog jag upp frågan när vi tittade på en porrfilm och ja för att göra en lång historia kort så tyckte hon att det var ok att jag skulle få prova. Jag var inne på RFSL sidan, dom hade kontaktannonser då och jag fick kontakt med en kille. Vi satt bredvid varandra när vi mailade och det blev spännande. Tyvärr så bara tappade vi kontakten så det blev inget men min, sedan tonåren, längtan finns kvar lite synd om jag inte får stillastående nyfikenheten. Min fru var kanske unik med denna förståelse men försök att hitta tillfället för sexiga frågor.
 

Pelleper

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
det har inte blivit nått med just den killen men har fått prova på killsex med två andra killar och jag kan bara konstatera det som alla säger .... man blir fast... flera år nu sen senast men jobbar på att få till det.. hoppas även du får till det nån gång... kram
 
Toppen