Blir ni andra kåta av inkontinens?

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Som wet kille var jag med om en händelse som gjorde mig så kåt. Nämligen kvinnlig inkontinens. Kvinnan och jag var på väg i bil när hon nyser. För att nästa ögonblick säga....nej jag kissade på mig. Bara kände hur byxorna blev för små. Om hon bara vetat att jag blev stört kåt att veta vad som hänt. Vi fick stanna så hon fick byta trosor. Blev en skön stund till minnet. Vad säger ni andra om inkontinens?
 

slickaflicka

Ny medlem
Då jag finner det otroligt upphetsande och njutbart med en kvinna som låter sitt urin bli en del av sexet.
För min del får en kvinna gärna lida av inkontinens, men jag tror inte att det skulle vara en kåthöjare för mig då jag önskar få det hon precis dränkt byxor och trosor med ;(
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fråga de som lider av inkontinens så lovar jag att det finns ingen som tycker det är sexigt det minsta! Att kissa på sig i tid och otid är ett stort bekymmer för de dom är drabbade. Det är en otrolig skillnad i att bli upphetsad av att någon kvinna medvetet kissar på mig än att hon av någon anledning inte förmår hålla tätt när hon ska göra det.
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Fast har varit med om att just vända det till något "positivt" genom att ta det som en del av sex livet. Där vi båda njöt.
 

sventon

Medlem
Som wet kille var jag med om en händelse som gjorde mig så kåt. Nämligen kvinnlig inkontinens. Kvinnan och jag var på väg i bil när hon nyser. För att nästa ögonblick säga....nej jag kissade på mig. Bara kände hur byxorna blev för små. Om hon bara vetat att jag blev stört kåt att veta vad som hänt. Vi fick stanna så hon fick byta trosor. Blev en skön stund till minnet. Vad säger ni andra om inkontinens?
Kollade en video med en styrkelyftande tjej som efter ett marklyft kissade på sig. Tyckte det var rätt sexigt. :)
 
Toppen