Blue tooth....

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag är i sängen med min lilla laptop och gör mig redo för lite skönt smek. Letar upp porr och efter en stund blir såklart porren grövre och ljudligare, du vet när man blir kåtare och kåtare så eskalerar det....

Det stönas och skriks i mitt headset som plötsligt dör! Batteriet är tomt och ljudet hoppar över till en av husets ljudanläggningar!!! Jag är galet snabb på att stänga av med några stön tjut och grova ord ekar i huset innan jag avslutar pinsamheten....

Ingen har sagt något men jag tror det vart kört...heh...pinsamt...yepp...
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Oj oj, inga konstiga blickar nu från de andra? Kanske någon annan familjemedlem som blir misstänkt nu, haha
 

Ivarnyfiken

Aktiv medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är i sängen med min lilla laptop och gör mig redo för lite skönt smek. Letar upp porr och efter en stund blir såklart porren grövre och ljudligare, du vet när man blir kåtare och kåtare så eskalerar det....

Det stönas och skriks i mitt headset som plötsligt dör! Batteriet är tomt och ljudet hoppar över till en av husets ljudanläggningar!!! Jag är galet snabb på att stänga av med några stön tjut och grova ord ekar i huset innan jag avslutar pinsamheten....

Ingen har sagt något men jag tror det vart kört...heh...pinsamt...yepp...

Been there, done that, got the t-shirt And a hard on ….:))
 
Toppen