Bra amatör porrfilmer

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
www.minanakenbilder.se är en sida där man kan hitta det mesta. Tjejer, killar och par som lägger upp foton, filmer och annat till försäljning men också en hel del gratis.
Vid ett hastigt genomsök kan jag bara konstatera att de flesta är tjejer och dessutom är det övervägande "proffs"som kör det vanliga racet. Svenska amatörer vill jag säga är en klar minoritet. Den här siten är inte vad man kan tro utifrån namnet.
 

AndreasN

Aktiv medlem
Kön
Man
Vid ett hastigt genomsök kan jag bara konstatera att de flesta är tjejer och dessutom är det övervägande "proffs"som kör det vanliga racet. Svenska amatörer vill jag säga är en klar minoritet. Den här siten är inte vad man kan tro utifrån namnet.
Inte mitt intryck alls! Har haft konto där i drygt ett halvår och sett material från vanliga ”Svenssons”, dvs. kvinnor och par som inte är ”proffs”, utan kunde vara din granne, som det brukar heta.
Klart att det även finns de som du hänvisar till men som sagt, man får nog vara inne ett tag och inte titta enbart på annonser.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är intressant många av kvinnorna smeker sin klitoris, kan vara flera anledningar blir väl lite skönare, men har hört att många kvinnor inte kommer på riktigt i porrfilmer.
Men smeker de sig blir de förmodligen lite våtare så det kan glida lättare. Kommer de också kan nog vara ett plus.
 
Toppen