Bra ordning nu!

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Passar på att dela ut lite beröm så här i påsken. Det är länge sedan det var så lite jobb med att moderera. Tack för att ni sköter er!

/Challe
Hur tråkigt låter inte det ;)
Skall vi inte ta saken i egna händer - eller ta hand om oss här...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hur tråkigt låter inte det ;)
Skall vi inte ta saken i egna händer - eller ta hand om oss här...

Hur bra är det inte att forumet kan vara kvar?
I perioder har vi kämpat hårt för att hålla forumet på rätt sida om lagen. Förtal, grooming, barnporr och annat skit var inte ovanligt för något år sedan. Så länge det är ordning och struktur på forumet är det enklare att hitta medlemmar som ägnar sig åt dumheter och sätta stopp för det innan forumet får problem.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Hur bra är det inte att forumet kan vara kvar?
I perioder har vi kämpat hårt för att hålla forumet på rätt sida om lagen. Förtal, grooming, barnporr och annat skit var inte ovanligt för något år sedan. Så länge det är ordning och struktur på forumet är det enklare att hitta medlemmar som ägnar sig åt dumheter och sätta stopp för det innan forumet får problem.
Oj! Så fel det blev:(
Mitt usla försök till skämt gjorde dig uppenbarligen så upprörd att det verkar - enklare att hitta medlemmar som ägnar sig åt dumheter...
Lovar att göra vad jag kan för att ägna mig åt dumheter ...(OBS! skämt igen)
Ett tack till er som håller ordning vill jag härmed framföra å det seriösaste!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Oj! Så fel det blev:(
Mitt usla försök till skämt gjorde dig uppenbarligen så upprörd att det verkar - enklare att hitta medlemmar som ägnar sig åt dumheter...
Lovar att göra vad jag kan för att ägna mig åt dumheter ...(OBS! skämt igen)
Ett tack till er som håller ordning vill jag härmed framföra å det seriösaste!

Upprörd? Vem? Jag? Nej, inte då!

Ironi är en svår konst och jag anade att ditt inlägg var skrivet med en skämtsam ton. Tyvärr är det så att alla medlemmar inte förstår det och en reaktion på det var mer för att markera.

Sedan tycker inte jag att sex, onani, fester och annat är dumheter, snarare tvärtom. Tro för all del inte att jag är lika tråkig irl som man måste vara som moderator på ett forum som lockar till sig allahanda skummisar.

Så ha det så skönt, med eller utan mig ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Upprörd? Vem? Jag? Nej, inte då!

Ironi är en svår konst och jag anade att ditt inlägg var skrivet med en skämtsam ton. Tyvärr är det så att alla medlemmar inte förstår det och en reaktion på det var mer för att markera.

Sedan tycker inte jag att sex, onani, fester och annat är dumheter, snarare tvärtom. Tro för all del inte att jag är lika tråkig irl som man måste vara som moderator på ett forum som lockar till sig allahanda skummisar.

Så ha det så skönt, med eller utan mig ;)
Är kanske läge att erkänna att jag läste en del inlägg, innan jag blev medlem här och jag var nog lite rädd att bli attackerad av diverse pervon - så jag hade alla taggar utåt i början! Försvarsmekanismen var på topp kan man säga.

Nu när jag varit medlem ett tag, är jag positivt överraskad! Alla är så himla mysiga och respektfulla att jag nästan skäms för min tvära attityd i början!

Förmodar att det är ni moderatorer som har lyckats göra forumet till en mysig samlingsplats där man vågar leva ut sina fantasier utan att skämmas!
Så återigen tack för att ni finns!
Njuter gärna tillsammans med dig Challe ;)
 
Toppen