Chaffisar, hur stor är träffchansen på en rastplats

Hoppas några lastbilschaufförer kan svara på min fråga.

Hur stor är chansen att jag kan få diskreta möten i en lastbil på en rastplats. Dom som står för natten,och finns det något bättre tillvägagångssätt än ett annat?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hoppas några lastbilschaufförer kan svara på min fråga.

Hur stor är chansen att jag kan få diskreta möten i en lastbil på en rastplats. Dom som står för natten,och finns det något bättre tillvägagångssätt än ett annat?
Den frågan har jag också undrat över flera gånger. Hoppas du får bra svar här som jag också kan ta del av...
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har haft många sköna stunder på rastplatser genom åren.
Men just kåta chaufförer vet jag inte om det är så många på rastplatser, har träffat på en, som var transa, lång muskulös, som gick runt i högklackat, kort kjol och bh.
Såg mest roligt ut, så inget jag gick igång på.

Men annars så är det rätt många kåta som åker till rastplatser för att ha sex i bilar, i buskarna eller på toaletterna.
Mest män, fast ibland träffar man på par.
Förr när det var mer vanligt med att husen med toaletter var gjorda i trä, så fanns det ofta gloryholes i väggarna, tyvärr borta nu, då husen är i betong.
Finns trådar på qruiser om olika rastplatser där det händer saker
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har haft många sköna stunder på rastplatser genom åren.
Men just kåta chaufförer vet jag inte om det är så många på rastplatser, har träffat på en, som var transa, lång muskulös, som gick runt i högklackat, kort kjol och bh.
Såg mest roligt ut, så inget jag gick igång på.

Men annars så är det rätt många kåta som åker till rastplatser för att ha sex i bilar, i buskarna eller på toaletterna.
Mest män, fast ibland träffar man på par.
Förr när det var mer vanligt med att husen med toaletter var gjorda i trä, så fanns det ofta gloryholes i väggarna, tyvärr borta nu, då husen är i betong.
Finns trådar på qruiser om olika rastplatser där det händer saker
Lastbilar har ju fördelen att de ofta är utrustade med en slaf i hytten. Betydligt trevligare än sätet i en personbil...
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo, precis, där skulle det vara bättre, men som sagt, har sällan sett chaffisar ragga på rastplatser, men många kåta med personbil.
Och har man liten bil så är man på handikappstoan eller i skogen
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jo, precis, där skulle det vara bättre, men som sagt, har sällan sett chaffisar ragga på rastplatser, men många kåta med personbil.
Och har man liten bil så är man på handikappstoan eller i skogen
Sen är det mest utländska chaffisar, så det känns lite mera osäkert. Även om de säkert kan vara bra också. Jag tänker att de är på resande fot under lång tid, så de borde vara sugna på lite bus innan de kommer hem igen.
Handikapptoalett eller skogen är för det mesta ett avslutat kapitel för mig. Jag vill kunna slappna av i en skön säng eller möjligen en soffa.
 

oneswed

Medlem
Ålder
62
Kön
Man
Men vad är chansen och vad är riskerna om man bara knackar på och signalerar att man vill suga?
Det är nog större chans att du får en knytnäve i ansiktet än en kuk i munnen om du gör så. Det är ju samma som att du skulle gå fram till någon på stan och fråga om du får suga. Rastplatsen är ju ingen porrklubb.
Enklast är nog att kolla in lastbilarna, är någon sugen på nåt så lär du nog se något tecken, eller att du sitter i bilen och runkar så att dom kan se lite, då lär dom visa dig om dom är intresserade.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Har själv funderat på detta, bir i ödeshög och där finns det 2 stora platser där de stannar och övernattar, har hört att det ska hända en del saker där men har aldrig sett något.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Rastplatser är ju vanligt förekommande att ha sex på. Vissa mer och vissa mindre vanligt.
Det är ju en bra plats på bilresan, stanna till för en snabbis.
Men just för lastbilschaffisar har jag varken sett eller hört något.
Men dom borde ju vara bli kåta o vilja ha en skön stund, dom också.
 
Toppen