Chatten?

Totte75

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad har hänt med chatten? Är den borttagen? Med nya Ona, så tyckte jag att chatten var en av de bästa nya funktionerna och tycker det skulle vara tråkigt om den är borttagen.... Någon som vet?
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har haft många och långa konversationer med för mig vilt främmande människor på chatten, vi har pratat om sånt som man''normalt'' inte pratar med sina kompisar om. Så jag saknar den verkligen och tycker att den bör införas igen.
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Chatten kommer snart tillbaks, var så säkra! Bara ett litet tekninskt missöde som vi siktar på att lösa innan helgen.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Om du ändå svarade angående chatten, så kan man väl svara på min fråga i moddelen av forumet.
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Som bonus har vi nu uppgraderat chatten till en ny mobilanpassad version.

Det innebär bland annat att även de som surfar med mobilen visas som inloggade i chatten, vilket de inte gjorde tidigare. Fler medlemmar kommer alltså finnas tillgängliga för chat. :)

Dessutom funkar chatten mycket bättre i mobilen nu.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Funkar som tåget! Kontrollera att du har en modern webbläsare och inga skumma blockeringar...
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Vilka problem upplever du med chatten? Berätta också gärna vilken webbläsare och operativsystem du använder så kikar vi på det.
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Det stämmer tyvärr, webcamchatt funkar inte för tillfället, vi inväntar en ny version av chatmjukvaran.
 
D

Dick Strokingson

Gäst
Nu ska videochatten funka igen. Testa gärna och rapportera eventuella buggar.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Gizza eller Boobsgirl, hör av er när ni är inne så kan vi testa att videochatten funkar som den ska och för det den är avsedd för ;)
 
Toppen