Chatten?

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har aldrig förstått fördelen med chatt! Någon som kan förklara?

Med rätt person som har fantasi, inlevelseförmåga och till viss del litterär talang så kan det definitivt förgylla en onanisession, man vill ju inte vänta på gensvaret, man vill ha "motjucket" direkt så att man inte svalnar. ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Med rätt person som har fantasi, inlevelseförmåga och till viss del litterär talang så kan det definitivt förgylla en onanisession, man vill ju inte vänta på gensvaret, man vill ha "motjucket" direkt så att man inte svalnar. ;)
Håller med dig om egenskaperna som utgör "rätt person"! Men jag vill tillägga uthållighet som en viktig egenskap för att det skall vara "rätt person" för min del! Men det är ju tur att det finns möjlighet att välja ... Alla passar inte alla ;)
 

OnanNord

Aktiv medlem
Med rätt person som har fantasi, inlevelseförmåga och till viss del litterär talang så kan det definitivt förgylla en onanisession, man vill ju inte vänta på gensvaret, man vill ha "motjucket" direkt så att man inte svalnar. ;)

Håller med om allt men....

Min bästa erfarenhet av sexchat, och även tele6, är utan tvivel med en dam jag hade ett förhållande på avstånd med för några år sedan....vi hade många heta och sköna samtal för att "förgylla" tiden mellan de gånger vi kunde ses och älska öga mot öga, kön vid kön:)....och andra sidan blev jag nog bortskämd med "rätt" person att cybersexa med också under den perioden...så de vid de enstaka tillfällen jag testat chat som krydda vid onani med anonyma kvinnor på andra sidan tråden av någon sajt har jag ändå saknat bilden på näthinnan man kan framkalla när man vet hur hon ser ut, smakar och doftar i verkligheten också, den inlevelseförmåga och fantasi man hade gratis av att känna till vad hon gillade i sängkammaren, eller andra ställen:p.
 
Toppen