Den Bästa mamman i världen

Kön
Man
Detta e enbart på hittat... jag har inte haft sex med min mamma... nu kommer den...

<center>Den Bästa Mamman i Världen</center>
Sommaren när jag var 16 år var familjen i vår sommarstuga i Småland. Mamma hade gått ner till den avskilda badplatsen vid bäcken där vi brukade tvätta oss nakna. Jag gick efter henne dels för att tvätta mig, men också för att kolla in mamma när hon tvättade sig. Mamma var 43 år men fortfarande välbehållen med stora bröst med små rosa vårtor och en orakad fitta med ljust rödblont hår på. Sedan jag var 13 år gammal och hade börjat onanera var mamma min främsta sex fantasi. Hon var den enda kvinna som jag faktiskt sett naken i verkligheten. Mamma var aldrig heller speciellt blyg av sig utan gick ofta omkring naken helt ogenerat både hemma och när vi badade tillsammans i bäcken eller badplatsen vid sommarstugan. Ibland simmade mamma och pappa ut till en sten i sjön och låg och knullade på den. Stenen låg bara ca 50m från badplatsen så jag såg tydligt vad de gjorde. Men den här gången hade mamma gått ner ensam till bäcken. Ibland när mamma och jag tvättade oss ensamma tillsammans hemma tvålade mamma in mig och kände samtidigt på min pung så testiklarna låg rätt och drog i förhuden på min penis för att se att den inte var för trång. Jag hoppades att dels få se mamma naken men också att hon skulle tvåla in mig så jag kunde få känna henne ta på min penis igen. Mamma hade frågat mig vad som fick mig att få stånd, och den här gången skulle jag be henne ta på mig tills jag fick ett rejält stånd och berätta att jag brukade smygtitta på henne när hon tvättade sig och att jag då runkade och det gick för mig när hon tvättade sig mellan benen, och se om jag kunde förverkliga någon av mina fantasier om henne.
När jag kom ner till bäcken låg mamma på en handduk på berghällen helt naken vänd från mig med benen litet isär. Jag stannade bakom en buske för att få en ordentlig titt. Hennes stora bröst flöt ut lite och bröstvårtorna var alldeles styva. Hennes könshår stod rakt upp och var nästan genomskinligt i solskenet. När jag stod och tittade på henne började hon smeka sig själv. Med den ena handen smekte hon sitt ena bröst med och nöp i bröstvårtan och med den andra handen smekte hon sig mellan benen. Jag blev superkåt på henne och drog av mina shorts, som var det enda jag hade på mig, och började runka. Mamma hade ännu inte sett mig. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte, men här såg jag min mamma ligga och onanerar i solskenet samtidigt som jag står bakom en buske och gör detsamma. Jag steg fram naken med min penis stående rakt upp och sa:
- Hej mamma, vad gör du?
- Vad gör du själv din snusk gubbe? Sa hon lite argt samtidigt som hon log mot mig.
- Kom du ensam? Frågade hon mig.
- Ja, pappa åkte in tillstan så jag hade tänkt bada tillsammans med dig svarade jag.
- Kom så gör vi det då, sa hon.
- När du har stått och tjuvkikat på mig får du tvätta mig som straff, sa mamma och skrattade.
Vi gick ner i vattnet och jag började tvåla in mamma, först hennes rygg och armar och sedan hennes skinkor och ben.
- Du måste tvätta min stjärt ordentligt också, sa hon och lutade sig lite framåt samtidigt som hon höll isär sina skinkor med händerna.
Jag var inte sen att lyda utan tog lite extra tvål i ena handen och började gnugga hennes stjärt springa. Jag provade att trycka pekfingret mot mammas anus, jag var lite rädd att hon skulle säga till mig att sluta, men hon lutade sig bara mer framåt så jag tryckte in fingertoppen i henne för ett ögonblick. Jag önskade att det hade varit min kuk som var där istället.
- Tvätta mig på framsidan också, sa hon, och sluta pilla mig i rumpan din snuskpelle. Trots att hon sa till mig att sluta verkade det som hon gillade det jag gjorde, hon blinkade mot mig och log när hon tittade på mig.
Vattnet var inte speciellt kallt men det hade ändå dämpat mitt stånd något. Jag ställde mig lite närmare bakom mamma för att nå att tvätta hennes framsida också. Försiktigt flyttade jag mig närmare så mitt kukhuvud snuddade vid springan mellen hennes skinkor. Vid beröringen var det som kuken fått en elektrisk stöt, den hoppade upp och blev stenhård igen. Mamma sa inte ifrån eller drog sig undan så jag tryckte kuken hårdare mot hennes stjärt så den pressades mot min mage och in mellan hennes mjuka runda skinkor.
Jag tvålade noggrant in hennes bröst och masserade dem lätt och nöp försiktigt i hennes bröstvårtor som jag sett att hon gjorde med sig själv. Jag fortsatte nedåt och tvålade in hennes mage och närmade mig mammas håriga venusberg. Mammas andhämtning hade blivit djupare och när jag höll handen under hennes vänstra bröst kände jag tydligt hennes hjärtslag.
Jag fortsatte försiktigt föra handen mot hennes sköte och tryckte sakta in långfingret mellan hennes blygläppar. Det var så underbart mjukt, lent och varmt. Jag andades tungt med öppen mun av upphetsning när jag äntligen fick känna på min mammas underbara sköte.
- Vilken kåtbock du är som försöker kåta upp din mamma. Tvätta av dig du också medan jag sköljer av mig tvålen, sa mamma och sköt varsamt bort mig från henne.
- Jag är väl din son, sa jag, kåtheten har jag väl ärvt från dig.
Jag var rädd att den här stunden skulle sluta och jag ännu en gång skulle få runka av mig och bara fantisera om mamma.
Utan och torka sig lade sig mamma återigen på handduken i solen. Medan jag tvättade mig tittade jag rakt på min nakna mamma, hon särade sakta på sina ben. Hennes blöta fitthår var mörkare nu, men man såg ändå tydligt springan och hennes rosa inre blygläppar. Jag fortsatte att stirra som hypnotisera rakt in i hennes sköte som öppnades för min blick. Mamma fortsatte att bara le mot mig, som att hon tänkte på något lustigt.
- Kom och ge din mamma en stor kram, sa hon när jag sköljt av mig tvålen och jag gick upp ur vattnet.
Hon låg på handduken med benen särade och sträckte sina armar mot mig. Jag ställde mig på knä framför henne mellan hennes ben och hon drog snabbt ner mig mot henne. Känslan att ligga på mamma och känna hennes mjuka bröst mot mig och hennes underbara sköte mot magen var bättre än jag kunnat drömma om.
Min stenhårda penis tryckte lätt mot mammas öppna fittläppar. Jag ville inte förhasta mig genom att försöka penetrera henne direkt, så att mamma skulle avbryta den här underbara stunden, utan låg bara där och smågned mig mot henne medan jag tittade henne i ögonen för att se om det var okej att jag försökte trycka in kuken i hennes fitthål. Hon höll kvar min blick och höll ena handen runt min nacke samtidigt som hon strök med den andra handen genom mitt hår.
Mamma särade sina ben ytterligare och började rotera med underlivet och tryckte mig mot sig.
- Knulla mig din lilla kåtbock, sa hon och slickade mig i örat, tryck in din kuk i min fitta.
Äntligen skulle jag få knulla mamma! Jag kände hur jag gled in i min mammas sköte. Det var så underbart skönt, mjukt, varmt och blött och mycket skönare än att dra i kuken med handen.
- Din fitta är så mjuk och skön, stönade jag.
- Jag älskar din lilla stenhårda kuk, knulla mig så hårt du kan tills du sprutar.
Jag kunde inte hålla mig många sekunder utan sprutade min sats nästan omedelbart. Jag var så upphetsad att kuken nästan inte slaknade alls utan jag fortsatte att jucka in och ut i mammas fitta medan det slaskade av sperma och fittsaft.
- Vänta ett tag så ska du få ta mig i rumpan också. Du verkade ju gilla att pilla mig där.
- Ja gärna, jag gillar ditt stjärthål.
Jag drog mig ur mammas sköte och satte mig upp på knä framför henne. Mamma drog upp benen mot bröstet och började smörja in sitt anushål med sperman som rann ur hennes fitta. Hon tryckte in först ett finger och sedan två fingrar i sitt anus. Jag satt och njöt av synen och runkade sakta kuken samtidigt.
- Tryck in din söta kuk i mitt rumphål din lilla anusentusiast.
Jag tog kuken i handen och satte ollonet mot mammas anus, jag fick trycka på ganska hårt först men när väl toppen gled in gick det lättare. Det var superskönt att bara ha kuken inne i mammas stjärthål utan att röra sig, det kramade underbart och jag kände hennes ringmuskel pressa kring kuken.
- Knullar pappa också dig i stjärten? frågade jag.
- Nej, hans kuk är för stor så jag tycker inte att det är skönt, men din lilla kuk passar perfekt i mitt rumphål.
Jag började sakta föra kuken fram och tillbaka, så ökade jag takten och knullade tillslut mammas stjärthål för allt jag var värd. I min iver drog jag ut kuken för långt och när jag försökte trycka in kuken i anus igen halkade den in fittan i stället.
- Rövhålet älskling, knulla mig i röven! nästan skrek mamma i mitt öra.
Mamma var alldeles rödblossig i ansiktet och ner över brösten. När hon tog tag i min kuk för att föra in den i sin stjärt kände jag hur hennes hand skakade. Hela hennes kropp verkade vibrera. Kuken gled med mammas hjälp åter in i hennes stjärt och jag fortsatte jucka in och ut så fort jag kunde.
- Får du orgasm mamma? flämtade jag fram.
- Oh ja älskling! Åhh du är så skön! Knulla mig! Fortare! Oh jaaaa!
Trots att det nyss hade gått för mig kände jag att jag inte skulle kunna hålla på så värst länge utan att spruta igen.
- Jag tror det kommer att gå för mig också.
- Jag vill att du sprutar i min mun.
Jag drog mig ur hennes anus och ställde mig framför henne. Mamma satte sig på knä och började massera min kuk med sina bröst. Hennes hårda bröstvårtor kittlade mina ljumskar. Mamma tog sedan kuken och sög in den helt och hållet i munnen, jag kände hur hennes tunga slickade ända nere vid kukroten. Jag tog tag i henne huvud och sprutade sperman långt ner i halsen på henne. Mamma svalde hela satsen och log med hela ansiktet när hon tittade upp mot mig. Jag böjde mig ner mot henne och gav henne en djup tungkyss där jag kände smaken av min sperma.
- Du är den bästa mamman i hela världen.

så... det var min andra novell... kommentera gärna...



<center>[red]Det finns ingenting lika skönt som stunden alldeles innan man får orgasm[/red]</center>
 

LindaEP

Välbekant medlem
Incestfantasier kan vara väldigt upphetsande. Företeelsen är så förbjuden både lagligen och moraliskt men ack så läcker.
Undrar om alla har fantasier om incest eller om vi är ett fåtal som vågar släppa fram våra innersta tankar till oss själva.
Mest upphetsande för mig är fantasier om mamma/dotter.
 

Nick91

Välbekant medlem
Kön
Man
Incestfantasier kan vara väldigt upphetsande. Företeelsen är så förbjuden både lagligen och moraliskt men ack så läcker.
Undrar om alla har fantasier om incest eller om vi är ett fåtal som vågar släppa fram våra innersta tankar till oss själva.
Mest upphetsande för mig är fantasier om mamma/dotter.

Blir riktigt upphetsad av novellen ovan och fantasin skenar iväg när man tänker förbjudna tankar om mamma och son.
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Incestfantasier kan vara väldigt upphetsande. Företeelsen är så förbjuden både lagligen och moraliskt men ack så läcker.
Undrar om alla har fantasier om incest eller om vi är ett fåtal som vågar släppa fram våra innersta tankar till oss själva.
Mest upphetsande för mig är fantasier om mamma/dotter.
Kan också bli rejält upphetsad av incestfantasier, då främst porr och noveller (som den ovan). Fantiserar inte om min egen mamma eller syrra, men själva företeelsen är sjukt förbjuden och tabuer kan trigga kåtheten rejält!
Har exempelvis runkat många gånger till denna:
https://www.xvideos.com/video19962341/s._aunty_margo_sullivan_fucked_by_s.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har aldrig tänkt på min mamma dock min två styvsystrar, okey det finns inga blodsband det ser bra ut enligt mina vänner. Men två blondiner som man växt upp med sedan de var sex år de är tvillingar och jag var åtta år.
Har sett dem nakna många gånger och de mig min skulle aldrig kunna ha sex med dem.
Däremot deras vänninor som sovit över och kommer in i köket nästan nakna de får mig upphetsande. Kan driva mig till en skön morgonrunk.
 
Toppen