Detta onanerar jag till nu aka den ENDA "jag runkar/klittrar nu"-tråden

Mina senaste porrkategorier senaste dygnet: Underwater Breathplay masturbation / Ebony girl rubs one out / Jo Buds cum together / Cirlce jerk cumshots/ Girl group masturbation / Nude beach voyeur sex/

... ja, har tröttnat på att samla bilder på Reddit, de va kul ett tag men kändes mest som man göder folks bottenlösa egon så nu skulle jag vilja hitta nån liknande plattform å testa ..... Å btw, när jag bestämt mig för å komma så har det ofta slutat med samma videoklipp de senaste åren, det brukar bli Elisa Beach Bukkake videorna,.. det kickar väl igång reptilhjärnan att dels se en snygg naken kvinna som helt oblygt tar för sig och alla dessa kukar som skjuter av sina saluter .. har sett dom 1000 gånger säkert men funkar varje gång. Om nån tekniskt begåvad själ läser denna rad som har koll på hur porrklipp arkiveras på nätet så skulle jag vilja ha lite tips om vart man kan leta efter klipp som tagits bort, hade en annan video med 2 tjejer som pullar sig sida vid sida som låg uppe på både xhamster och xvideos för nåt år sen som nu är helt borta... Den videon var också ett av mina "säkra kort" när man vill skjuta av den sista saluten för kvällen.

Ha det skönt era kåt-troll, jag hänger här in på småtimmarna söndag morgon ;)
 

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Last edited:
Toppen