Dildo-surr

Ingrid-Marie

Aktiv medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Några gånger har det hänt mig att dildos börjat surra ofrivilligt.
En gång hade jag använt dildon och lagt den i nattduksbordet, vet inte om jag stöter till bordet i sömnen. Men jag vaknar till av attt det surrar. Tar ett tag innan jag kopplar det till att det är inne i mitt rum det kommer ifrån och lådan i nattduksbordet. När jag öppnar lådan så ekar det i hela rummet. Och innan jag fått ut den och stängt av den tar sin tid.
Pinsamt !
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Några gånger har det hänt mig att dildos börjat surra ofrivilligt.
En gång hade jag använt dildon och lagt den i nattduksbordet, vet inte om jag stöter till bordet i sömnen. Men jag vaknar till av attt det surrar. Tar ett tag innan jag kopplar det till att det är inne i mitt rum det kommer ifrån och lådan i nattduksbordet. När jag öppnar lådan så ekar det i hela rummet. Och innan jag fått ut den och stängt av den tar sin tid.
Pinsamt !
Tur det aldrig hänt mig :) pinsamt om man har någon bekant hemma då eller en hantverkare som är hemma då man själv är på jobbet :)
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Visste dina föräldrar om den här leksaken, eller var det viktigt för dig att inte avslöja att den fanns?
 
F

Flunken

Gäst
Jag jobbar som hantverkare i stockholm och jobbar mycket mot privat kunder och förvaltare (inne i folks lägenheter ofta) och det första man gör när man är ensam i lägenheten är att kika i byrålådan samt nattduksbordet...och mycket riktigt finns det en del godis därinne.
Ibland smakar jag av dildon och känner det bekanta sältan i smaken :)
Det blir att runka per omgående på toan och suga på dildon samtidigt :))
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Några gånger har det hänt mig att dildos börjat surra ofrivilligt.
En gång hade jag använt dildon och lagt den i nattduksbordet, vet inte om jag stöter till bordet i sömnen. Men jag vaknar till av attt det surrar. Tar ett tag innan jag kopplar det till att det är inne i mitt rum det kommer ifrån och lådan i nattduksbordet. När jag öppnar lådan så ekar det i hela rummet. Och innan jag fått ut den och stängt av den tar sin tid.
Pinsamt !

Vi har börjat ta ut batterierna i våra leksaker av just den anledningen.
 

KateUK

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Kvinna
Min började surra från ingenstans under medan jag hade folk över. När en kille i sällskapet på skämt frågade om jag hade glömt dildon på, så... hehe :& visst var det den som lät
 
Toppen