Dubbelt pinamt :/

yeeaah

Ny medlem
Kön
Man
Satt och porrsurfa en kväll, fast mina föräldrar var hemma då jag var väldigt kåt.. Mina föräldrar brukar hålla sig i sitt rum hela dagarna, och vill dom något så brukar dom ropa på mig.. Hur som helst så satt jag och tittade på en p-rulle när helt plötsligt min morsa kommer in i rummet och vill tala om någonting. Hon ser att jag ar kuken i handen och porr filmen på datorn. Allt hon säger är ursäkta och går ut igen. Efteråt säger hon bara hela tiden "det är naturligt".. som om jag inte redan cisste det :p

Hur som helst så slutar jag titta på porr filmen och lägger mig i sängen istället.. JAg är fortfarande kåt så jag leker lite med kuken även om jag inte gjorde det så intisivt som förut. Min säng ligger bredvid ett fönster som jag åtminstone trodde att jag hade stängt ordentligt.. Det fanns en väldigt liten glypa mellan gardinerna som jag inte trodde någon kunde se igenom.. Men där ade jag fel.. Helt plötsligt knackar någon på fönstret och skrämmer ihjäl mig.. Jag drar upp byxerna och kollar vem det är..

Där står 3(!) av mina klasskompisar (tjejer) och garvar och säger at de såg mig runka...

Asså det var inte lite pinsamt -.- Dock hörde jag att tjejerna var rätt nöjda med min storlek :D
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
mmmmm låter ju helt galet . . . . . skönt.

Om Du bara hade vetat att det var tre tjejer..... hade Du fortsatt att runka så dom hade fått se hela köret, dvs med grand finale?

Jag hade garanterat gjort det!!!!!!
 
Toppen