Eftertankens kranka blekhet...

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Kan ni inte skapa en egen sandlådetråd "Sov Asias tjej när han förde in picken i henne under Spanienresan?".

Det var väl inte det tråden handlade om eller? Sluta förstör trådarna, med massa tjavvel. Skapa en egen tråd om det måste diskuteras om det.


För att hålla mig till topic:

Enda gången jag ångrade att jag runkade, när kåtheten tog överhand, var väl i badhusets dusch. Fick bara resning när ja stod med duschstrålarna i ansiktet och tanken på att nakna tjejer fanns om andra sidan väggen.

Kunde inte hålla emot utan drog en snabb och intensiv dragning. Enda var att det var några som såg mig, och det skämdes jag över något kolosalt.

Men som sagt. När kåtheten tar över, släpper ofta förnuftet :)

Själv, är bäste dräng.
 
G

Guest

Gäst
Fattar förvisso att "bamse-mannen" har rätt, det var inte det här det gällde..men..måste ändå säga..Inte en chans att tjejen sov! De är ingen slump att hon svanka, gnydde o var plaskblöt!
Hon blev förmodligen kåt på att du runka och på den passiva lite förbjudna situationen hon befann sig i. Hängav sig åt att bara ta emot och låtsades sova..jag har gjort likadant.
Jag har oxå vaknat av att min man ibland försökt ha sex med mig när jag sovit..o tro mig..såvdiare hon inte var medvetslös hade hon inte kunnat sova vidare..

Jag har ibland varit skit kåt o visat mig i cam..o haft värsta ångesten sen!!
 

Schlyna

Ny medlem
Kön
Man
Haha jag å min pojkvän gör så jämt. Han ligger vaken när jag somnar å runkar å sen börjar han ha sex med mig! Jag vaknar ju jämt när han tränger in i mig, men det är otroligt upphetsande att veta att det kan hända närsomhelst! Så jag tror knappast att hon sov ^^
 
Toppen