En rumpa

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det mest upphetsande på kvinna är ögonen och rumpan, inte så att jag vill ha analsex men gillar rumpor. Min styvmor hade en väldigt stor rumpa även stora bröst. När jag i början av tonåren var hon ofta min runkfantasie. Min lillasyster ja inte på riktigt var min styvsyster började utvecklas tidigt, när hon var trettonår hade hon rätt så stora bröst bred rumpa, hade haft mens i två år sedan hon var elvaår. Själv var jag nu femtonår försökte tänka på någon annan tjej men min syster mognade kropp kom ofta upp i mina tankar.

När vi gick och lade oss vi hade samma sovrum hon kläde av sig såg henne aldrig helt naken men brösten såg jag varje dag.
Både min syster och hennes mamma som jag också kallade mamma hade inga problem men att gå topless hemma. Men min styvsyster rumpa som tänktes av ett tunna bomulls trosor fick mig stört kåt. Brukade vänta till min syster somnat runkade då och kom snart. En dag sade min syster nu igen Johan mitt namn. Anna som min syster heter hade inte alltid sovit.

Johan du runkar ofta på kvällen varför det. Tänkte det vad väl lika bra att erkänna. Jo Anna jag tänder på kvinnors rumpor och din har blivit stor. Menar du den här sade Anna drog av sig trosorna och vände baken mot mig. Jag svalde hårt den är underbar svarade jag.
Tänk att min bak kan göra brorsan kåt kvittrade Anna. Du skall veta att jag blir kåt att av höra dig runka. Anna började stående på alla fyra onanera.

Du får inte knulla med mig jag är för ung dessutom är du min bror även om du vill ta mig i baken. Att ha analsex med Anna ville jag inte men att ta hennes oskuld i slidan kunde vara intressant. Jag var femtonår och oskuld men Anna vad som hon sade för ung.
Medans Anna onanera viskade hon du kan runka brorsan och sprutade på syrans häck.
Jag började snabbt runka nu kände jag även doften av Annas fitta. Det och en kåt trettonåring med stor rumpa som smekte sig själv gjorde att jag kom snabbt med en stor sats på Annas rumpa. Nu såg jag vad jag förut hade annat att Anna hade mycket hår på fitta en vacker triangel även om det inte var så långt än. När jag sprutade på Annas bak tände det henne om hon kom en halvminut efter mig.

Anna gav mig en toarulle och en våtservett du för göra ren mig när du kladdat ner mig.
När jag var klar med det gav Anna mig en kyss det var roligt vad kanske skall göra det igen. Det har vi gjort men det var långt senare Anna hade varit gift fått två barn som jag är morbror till. Anna hade skilt sig var ensam hemma bad mig komma övre var lite berusad. Vi gjorde om det vi gjort i tonåren det slutade med att vi hade samlag med varandra.
Detta är inte riktigt klokt men jag och Anna är båda ensamstående enligt Anna är jag
hennes bror men också kk. Anna har nog rätt, många kanske tycker att detta är fel men min pappa och Annas mamma hade ju sex. Både Anna och jag njuter av våra sex möten som brukar börja med onani sluta med samlag, ibland så smeker jag Anna till orgasm om hon inte kom under samlaget.
Men längre än så går det inte hon smeker aldrig mig och vi har heller aldrig haft oralsex. Jag kysser Annas bröst men längre än så går jag inte.

Anna har sagt att hon kan suga av mig om jag verkligen vill, men jag vet att Anna helst inte vill så jag sade nej. Samma sak med Annas bak den är underbar men att ha analsex har aldrig kommit på fråga. Anna har några anal pluggar som hon använder men analsex. Men ha en sådan i baken medans jag tar henne i slidan är väldigt upphetsande och Anna får en starkare orgasm. Anna skyddar sig mot graviditet men om det skulle hända är vi redo men jag skulle bli pappa och morbror samtidigt så jag hoppas att det inte händer

Hur mycket barnen vet är jag inte helt säker på vi är väldigt försiktiga. Men Annas äldsta dotter har sagt till mig jag vet att du och mamma pippar kanske är lite konstigt men mamma är en kvinna och behöver kuk ibland. Kanske inte skulle utryckte så det själv men det verkade som var okey med det.
Jag älskar alla tre barnen som Anna har som det vore mina egna, jag har tyvärr inga själv.
Men det är de kärlek man har till sina barn även om det får stora rumpor kommer jag aldrig att tänka på dem i sexuella sammanhang.
 
Toppen