En skön novell till er tjejer från mig!

Garimax

Ny medlem
Kön
Man
Denna novell skrev jag en höstdag 2000.

[blue]Hur jag dyrkade min kvinna!

Vi satt i soffan och såg en romantisk film. Hon lade sig i min trygga famn och kröp ihop i fosterställning. Jag famnade om henne och kunde känna den ljuva arom som hennes varma kropp utsöndrade. Jag började lätt stryka mina fingrar genom hennes mjuka långa hår och masserade varsamt hårbottnen med fingertopparna. Med min andra hand smekte jag hennes rosa lena kinder och strök henne över halsen och upp mot öronen där hon hade små söta pärlor som prydde dem vackert i ett band. Hon blundade och njöt och hennes hals frambringade en lätt rodnad. Mina händer gled sakta ner mot hennes axlar och hon vände sig om och lade sig på sin rygg mot min mage. Hon blundade fortfarande och mina händer strök sakta över hennes bara armar som reagerade av min beröring. Hon var alldeles avslappnad och jag förde mina händer upp mot hennes axlar och ut på halsen. Jag lät mina fingertoppar lätt glida neråt mot hennes bröst men rörde aldrig vid dem. Det tunna tyget i sommarklänningen hindrade henne inte från att känna varje liten smekning. Fingrarna gled lätt ner vid sidan om brösten och tyget spändes över de välformade skapelserna. Hon flämtade till och jag märkte hur hennes bröstvårtor spände under klänningen. Jag böjde mig ner och kysste henne ömt på munnen och hon svarade med sina mjuka varma läppar.

Våra tungspetsar möttes försiktigt och jag märkte hur jag tog andan ifrån henne. Jag lyfte henne från min mage och la henne mjukt på soffan. Hon låg där så vacker och välskapt att ingen skulle kunna motstå henne. Jag masserade hennes fötter och vader och strök hennes ben med långsamma smekningar. Hennes gyllenbruna hud vittnade om en solig sommar som förädlat denna underbara kropp. Försiktigt klädde jag av hennes klänning medan hon såg på mig med glansiga ögon. Nu låg hon där på soffan i sina vita högt skurna stringtrosor och hennes bröst var svullna och spända. Jag kysste henne igen för att sakta förflytta mina kyssar ner mot halsen. Mina fingertoppar strök henne längs sidan av brösten utan att röra vid dem för maximal retning. Hon slickade sig om läpparna för att dämpa torrheten i hennes mun. Som en mjuk fjäder strök jag mina händer över hennes mage och lät ett pekfinger sakta glida längs troskanten. Hon verkligen njöt och kunde inte hålla ögonen öppna. Händerna vandrade ner på höften och hon drog upp benen i särande ställning. Jag smekte varsamt hennes lår på utsidan och kysste hennes mage med små mjuka rörelser. Hennes andning hade nu blivit tyngre av den behandling jag gav henne och hon fuktade sina läppar oftare. Jag lyfte upp hennes ben i luften och drog sakta av hennes trosor som blivit en aning fuktiga av den kärleksnektar hennes sköte utsöndrade.

Varsamt vände jag henne på magen och masserade hennes rygg med cirklande rörelser. Mina starka och fasta händer kramade hennes axelparti och nacke medan jag ömt kysste henne på ryggen. Hennes hud var varm och jag såg hur hon ryste av välbehag. Jag smekte hennes rygg med mina fingertoppar. Jag lät dem bara precis nudda vid henne. Hennes hals vibrerade av de tunga hjärtslag som fick hennes heta blod att fylla hennes känsligaste delar. Hon särade lätt på benen och jag hade full syn upp mot hennes sköte vars läppar hade svullnat och angav en röd nyans av upphetsning. Jag älskar att leka med mina händer över hela hennes kropp, att få henne upphetsad utan att röra vid några känsligare delar. Med mina mjuka fingrar närmade jag hennes vackra rumpa och strök dem i cirklar över var sin halva. Tummarna förde jag upp och ner mot hennes lår för att hon skulle känna hur nära skötet jag var utan att jag rörde vid. Jag fortsatte att retas med henne och hon sköt upp rumpan ibland för att jag skulle röra vid hennes hemligaste ägodel. Med ett fast grepp vände jag henne på ryggen igen och såg att de sammetsblåa ögonen var glansiga av upphetsning. Jag pussade nätt hennes mage och vandrade upp mot hennes bröst vars vårtor stod ut som rosenknoppar som är på bristningsgränsen till att slå ut. Min tungspets rörde lätt vid hennes ena bröstvårta och jag hörde henne dra en djup suck. Mina händer kupade sig om var sitt bröst och jag smekte dem varsamt samtidigt som min tunga lekte med vårtorna. Jag lät händerna få spela över hela hennes kropp men slutade att behandla hennes mjuka varma bröst. Händerna gled försiktigt ner över hennes mage och hon drog upp benen så att fötterna vilade på soffan.

Jag särade dem försiktigt men de åkte nästan isär av sig själv. Sakta strök jag henne med fingrarna över venusberget och drog mycket långsamt mitt pek och långfinger ner strax vid varsin sidan om hennes blygdläppar. Hon kände hur nära jag var och hon flämtade till när jag försiktigt rörde vid hennes anus. För att riktigt reta henne drog jag med pek, lång och ringfinger upp över skötet och långfingret strök henne försiktigt i springan. Hon gnydde till lite lätt och jag såg på mitt långfinger hur blöt hon hade blivit även om jag inte hade fört in det i henne. Jag närmade mig hennes varma mussla med mitt huvud och den underbara kärleksdoften penetrerade mina näsborrar. Hennes svullna läppar särades med mina tummar och försiktigt sträcktes min tunga ut för att börja nerifrån och sakta, sakta dra den upp mot hennes utlösare som hade svällt av hennes vällust. Med tungspetsen nuddade jag hennes klitoris och hon stönade till. Med vispande rörelser bearbetade jag hennes rosenknopp samtidigt som jag med mitt pekfinger placerade den vid hennes ingång till det dolda. Hon andades fortare och ögonen var slutna när jag väldigt försiktigt förde in pekfingret i henne. Jag förde det ut och in i ett långsamt tempo bara för att retas med henne. Till slut förde jag även in mitt långfinger så att båda fingrarna befann sig i hennes varma trånga hål. Hennes väggar var hala av den ljuva nektarn som sipprade fram i hennes grotta. Mina fingrar fördes inte ända in utan stannade till vid G-punkten. Jag masserade den samtidigt som jag stimulerade hennes klitoris med min tunga. Hennes höfter började röra på sig och hon suckade djupt. Hon drog upp knäna mot magen så mina fingrar kunde föras djupare in och jag kunde känna livmodertappen. Fingrarna gled längs slidväggen som ligger mot magen ner mot livmodertappen och med små "komsi-komsirörelser" smektes hennes slidvägg med fingertopparna. Jag kände hur safterna rann till och hon blev våldsamt blöt. Hon stönade till av min behandling då jag med trummande fingertoppar började föra dem ut och in samtidigt som jag slickade hennes klitoris. Hennes blygdläppar fick en svagt mörkare nyans och hon slog plötsligt ihop benen som om hon skulle krossa min hand. Hennes orgasm vällde fram som en stor tsunami (tidvattenvåg) och hon darrade som om en hel jordbävning hade skakat hennes kropp. Hennes sköte slöt sig om mina fingrar och pulserade i långa sköna sammandragningar. Benen skakade och hon blev så utmattad att hon inte orkade stå på dem.
Jag gav henne en lång och öm kyss för att visa hur mycket hon betyder för mig och såg i hennes ögon hur nöjd hon var över att bli behandlad som en Gudinna.

Kram Garimax...;)[/blue]

Gud skapade inte Eva för att Adam var ensam. Gud skapade Eva för att Adam fick kramp i handen.
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
fan den var nice! undra om min tjej skul vilja bli behandlad så?:p

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
Mmm, sådär skulle iallafall jag vilja bli behandlad... Mmm...
Fin novell!
 
Toppen