En till...inte så pinsam men......

dreamweaver

Ny medlem
Kön
Man
Hade varit med kompisar till fjälls och åkt skidor.
Vi var fyra i bilen....tre killar och en tjej.
Tjejen var en sån där som alla killarna sprang efter men som nobbade alla.
Hela vistelsen i fjällstugan med alla dom andra gick hon och sucktade oss killar med tunna vita linnen där dom mörka bröstvårtorna lyste igenom. Alla försök till framstöt nobbades!!

En vecka senare trött men nöjd av allt man upplevt...sista dagen på hundfjället och sen direkt i bilen i skidkläderna hemåt Stockholm.

Hamnade i baksätet med tjejen igen. Satt i varsitt hörn och nickade till trötta. När det började mörkna drog hon av sina skidbyxor...hade bara trosor och ett tunt vitt underställ..det kunde man se. Hon ville ligga ner och sova. Frågade mig om det var ok att lägga upp benen i mitt knä.
Man vart ju livrädd att kuken skulle resa sig under det tunna understället som jag satt i och märkas mot hennes ben men vad svarar man?
Hon hasade ner tills den rätt stora mjuka rumpan stötte mot min höft och lade upp benen i mitt knä och somnade tll som det verkade.
I varje kurva på vägen rörde sig hennes mjuka bak mot min höft (i tanken och verkligheten var hennes fitta bara decimeter från min kuk) hennes vader gned mot kuken så rätt snart hårdnade jag bitvis.
Sov hon eller? Mina händer höll i benen och jag provade några små rörelser med kuken mot hennes varma ben.Kuken hade glidit fram i kallingens gylf och skymtade genom det mörkblå nättyget i understället.
I alla fall om hon sov eller ej vet jag inte än idag men efter några mils bilåkande på det sättet började det rycka på ett bekant sätt i kuken och sprutet kom i stråle på stråle i understället.Sperman trängde naturligtvis igenom det tunna tyget och bildade en våt pöl i skrevet.

Tack för den upplevelsen Kicki.
Om du undrade över fläckarna på ditt underställ så var det mina safter som vätte igenom [}:)]



Voyeur toymaster
 
Toppen