Era sexleksaker

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Hejsan, vad har ni för sexleksaker?

Jag har penisringar (som jag oftast använder, främst till pungen), ballstretcher, 2 dildos, prostatavibrator, 1 fleshlight och buttplugs (2 storlekar).

Är det något ni kan rekommendera som man kan komplettera?
Tips mottages.
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Provade eltandborsten idag. Lade ryggen på själva borsten mot bakkant ollonet ovanpå förhuden och smårunkade samtidigt som den vibrerade. Fick en skön stund. Mycket skönare än väntat faktiskt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Provade eltandborsten idag. Lade ryggen på själva borsten mot bakkant ollonet ovanpå förhuden och smårunkade samtidigt som den vibrerade. Fick en skön stund. Mycket skönare än väntat faktiskt.
Lägg den mjuka borsten på ollonets undersida, mot strängen, det ger bättre effekt!
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Hejsan, vad har ni för sexleksaker?

Jag har penisringar (som jag oftast använder, främst till pungen), ballstretcher, 2 dildos, prostatavibrator, 1 fleshlight och buttplugs (2 storlekar).

Är det något ni kan rekommendera som man kan komplettera?
Tips mottages.
Tycker att du fått med det mesta men en bra kukvibrator hade jag saknat. Dessutom ett par metallringar av olika tyngt med plats för både pung och kuk
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Tycker att du fått med det mesta men en bra kukvibrator hade jag saknat. Dessutom ett par metallringar av olika tyngt med plats för både pung och kuk
Metallringar, känns inte dom efter ett tag?
Alltså smärta av att bära metallringar?
Jag har kombo i gummi för kuk å pung.
 
Last edited:

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en minivibrator typ vibrerande ägg. Trär på en kondom på min styva kuk och lirkar in vibratorn så den hamnar under ollonet där jag är som känsligast. Kondomen håller den på plats. Lutar mig tillbaka och sätter på vibratorn och njuter. Stänger av då jag är nära sprut och väntar en stund. Börjar om igen så många gånger jag vill. Till slut låter jag sprutet komma.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Metallringar, känns inte dom efter ett tag?
Alltså smärta av att bära metallringar?
Jag har kombo i gummi för kuk å pung.
En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.
 

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.
Aha. Ska fundera på det.

Du kan inte rekommendera nån bra ball stretcher?
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Har ett gäng kukringar, ett bondagerep som alternativ till kukring, nipple clamps, tre Fleshlights, en prostatavibrator som inte används, en liten dildo tänkt för prostatastimulering men har inte testat det än (var dock oväntat upphetsande att frotta med den) och en Satisfyer Men Wand.

Det jag använder mest är nog kukringarna, jag är ett fan av edging och då föredrar jag händerna för bättre känsla och kontroll framför leksakerna. Men är riktigt nice med leksaker också emellanåt.
 

Sugenkille

Medlem
Ålder
64
Kön
Man
Jag har en svakom Sam Neo, och hot octopussjett, och ett par prostatavibratorer bla. Allt köpt på apotea, om någon vill kolla på dom. Brukar använda leksakerna innan sov dags, kolla lite porr och onanera.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
En metallringen runt pung och kuk känns bara underbart härlig. Den måste bara vara av storlek, inte för trång så den knappt går på men tillräckligt trång för att den inte ska ramla av. Man får prova sig fram vilken storlek som passar. 50 mm tycker jag är perfekt. Hade en jättesnygg guldfärgad ring som var 45 mm, jag fick precis på den men den var för trång och inte bekväm.
För trång och man får kyla av sig rejält när man vill ta av den.
 
Toppen