Evelina.

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Hon hade hjälpt mig runka över telefon några gånger tidigare. Hon hade sagt att jag kunde ringa när jag ville, jag hade tagit fasta på det och hon hade hjälpt mig varje gång jag ringt.
Denna gången var jag full mitt i natten. Jag hade runkat till porr men behövde lite mer hjälp och ringde henne.
Det tog en stund innan hon svarade och det hördes på henne att jag hade väckt henne. När hon hörde att det var jag blev hon ändå glad och verkade piggna till. Vi pratade lite snusk och jag runkade. Hon gillar att berätta hur jag ska runka och så följer jag. Vi höll på en bra stund och jag var riktigt kåt, jag sa att jag var nära att komma. Hon ville att jag skulle spruta mig i munnen, igen. Jag hade gjort det de senaste gångerna, första gången på mitt förslag men hon verkade gilla det och föreslår det nu själv. Jag gjorde mig redo och hörde på henne hur mycket hon gillade det. Synd jag inte kan få se dig göra det sa hon. Kom hit och titta då, svarade jag lite kaxigt. Menar du allvar frågade hon. Ja ... Jag hade ju sagt det i all hast, men visst skulle jag gilla det.
Jag var kåt och dimmig så vi bestämde att hon skulle komma, hon fick min adress.

En halvtimme sa hon, vad skulle jag göra tills dess? Jag behövde lugna ner kåtheten lite så jag städade lite i vardagsrummet och tog en grogg till under tiden. Jag var redan full så det kunde kvitta. Jag duschade av mig lite snabbt. Vad skulle jag ha på mig när hon kom? Jag hade ett stenhårt stånd som inte verkade ge med sig så inte så mycket gissar jag. Jag kände lite på kuken, jag var nära hela tiden, jag får inte komma innan hon är här.
Det ringde, det var hon. Hoppas hon inte ångrat sig ...
Hon var på väg men var osäker på vilken väg hon skulle ta sista biten. Jag guidade henne på telefon sista biten, till hon svängde in framför mitt hus. Vi pratade hela vägen medan hon gick in, hon var kortare än jag trodde, och bredare. Jag öppnade dörren naken, fortfarande med världens stånd. Hon såg blyg ut, men kom in. I hallen fick jag en kram och hon tog av sig jackan och skorna. Du verkar redo sa hon och skrattade till.

Hon var väldigt kort och ganska rund. Sött ansikte med skrattgropar, ganska kort spretigt hår. Hon hade en lång vid klänning, men man såg breda höfter och en stor bak.
Ja, jag har ju runkat några timmar nu svarade jag, jag kan knappt hålla mig.
Jag erbjöd henne dricka men hon tackade nej.
Hur vill du göra frågade jag? Precis som vi brukar göra svarade hon, fast jag får se det.
Vi gick in i vardagsrummet. Jag satte mig på soffan och hon i fåtöljen sidan om.
Jag runkade väldigt försiktigt, hon tittade på. Hon bad mig runka hårdare litegrann sedan långsammare igen. Vi höll på några minuter så innan jag var tvungen att avbryta för att inte komma.
Hon sa att jag kunde komma om jag ville, hon ville äntligen se mig spruta i munnen.
Jag la mig i position i soffan med benen upp på ryggstödet och över mig så kuken pekar rakt ner mot munnen. Jag var stenhård, mitt ollon alldeles glansigt. Hon stod sidan om och tittade nu. Jag drog de sista tagen och kände det pulsera hela vägen. Ett stort stön sen gapade jag och fick det mesta i munnen, jag fick svälja undan lite och sen gapa och ta mer. Det blev rejält kladdigt i ansiktet och jag svalde det jag fått i munnen. Jag rasade ihop i en vibrerande hög av kåthet på soffan och flämtade. Hon tackade för showen och gick sen. Jag låg kvar en stund och hämtade mig. Jag ringde henne, hon var fortfarande i bilen på väg hem igen. Behöver du redan hjälp igen?
 
Toppen