Exet och hennes bonusdotter del 2

O

openmindedXXX

Gäst
”Läs gärna del 1 först
Kom gärna med vad ni tycker:).
Kanske inte är den bästa författaren, men tror jag har bra fantasier. ”



Det blev en vild start på vår resa, Sara mitt ex och Elin som är Saras bonusdotter.
Det var ju jag o Sara, som blivit uppringda av gammal gemensam bekant.
Han ville träffa oss, men visste inte alls vad det gälld. Men både Sara o jag, hade fin o lång relation med vår vän. Så det är klart vi har ler för o träffa han.
Vår vän heter Ludvig, varken jag eller Sara vet egentligen hur vi lärt känna Ludvig. Vi båda tror det är via gemensam vänner på någon tillställning.
När Sara o jag var ett par, var vi då o då hos Ludvig på middagar, han bjöd med oss på resor o annat kul.
Ludvig levde själv och vad vi vet, så har han inga syskon eller barn.
Det var nog där av vi ofta fått följa med han.
Ludvig var en man med väldigt god ekonomi, han bor som på en stor herrgård eller kanske mer som litet slott.
Många av Hanna vänner var och välbärgade, kanske var därför Ludvig gillas oss. Vanliga personer med 7-16 jobb och inga stora tillgångar eller liknade. Kanske han uppskattade det mer än vi förstod.

Nåväl, visst var det så att det fanns lite mer än så. Sara o jag hade ju livligt sexliv när vi höll ihop. Detta var något Ludvig hand råkat få se. Då han vi ett tillfälle kommit på oss, eller ja. Kanske mer att vi inte tänkt på dölja oss.
Det var på hans herrgård, vid poolen en sommar. Jag o Sara hade börjat knulla i poolen, när vi trodde Ludvig somna i solstolen. Men då han sett oss, så hade han tagit fram kuken o runkar till synen av oss.
På nått sett, så föll det sig naturligt, så vi gjorde ingen grej av det.
Liknade händelser var mer vanligt än ovanligt nu.
T.o.m. att både jag o Sara både runkade o säg av Ludvig ibland. Nångång så kom jag på Sara o Ludvig ha vild sex.
Det var inte så att vi levde i öppet förhållande, Sara o jag, men ingen av oss skulle någonsin förbjuda den andre o ha skönt.
Vi var öppna med det o njöt av livet o det som händer, det händer.
Ludvig var nog runt 70 idag, vi var inte helt säkra. Men äldre än oss ivf.
En underbar person, lite som vår mentor i livet, ibland som vår gemensamma pappa. Men oftast som vår helt fantastiska vän.

Så nu vet vi lite mer om Ludvig.
 
O

openmindedXXX

Gäst
Så, nu tillbaka till stunden efter all sex mellan oss tre och även Elins pappa. Som fått vara med på FaceTime. Elins pappa fick en lite liveshow, både att se sin nakna dotter knulla och även se sin fru få sitt ex kuk.

Alla hade verkligen fått både knulla, slicka och suga oss rena o nöjda, vi hade nu tagit oss upp ur badet.

Alla hade nu fixat sig och klätt på sig.
Fy fan, säger Elin. Det rinner ju sperma mellan benen o ner på insidan av låret. Jag är så sjukt våt o kåt fortfarande, säger hon. Så mkt av allt som rinner kan ju vara från min blöta fitta också.
Alltså du, utbrister Sara. Du måste ta kontroll över dina hormoner o när du e kåt.
Inte så jävla lätt, när man är 16 o nyss fått skön o stor gubbkuk.
Jag tänker inte ha trosor på mig, jag ska njuta av att känna luften mellan benen och bjuda på lite insyn.
Elin hade en kort kjol, lite som sån där kjol tennisspelare har, fast något längre.
Upptill hade hon en topp som slutade under brösten. Den var nästan mera som en sport bh, men lösare i tyget, så man såg tydligt att hon inte hade något under och bröstvårtorna syntes igenom det vita tyget.
Sen ett par vita typ sneakers och solglasögon.
Sådär sa Elin, nu e jag redo att få kuk på stan och visa min våta fitta, för alla som vill se.
Lugna dig Elin, säger Sara. Folk kan ju komma o tro du är lyxhora, grabbarna kanske kommer ta på dig, om du ska vara bitch o lösaktig.
Fan va härligt, hoppas dom gör det. Jag ska inte hindra någon o få känna på mig. O du ”daddy” jag hoppas du kör kuken i mig på stan. Jag kan kanske sitta i dit knä på en parkbänk.
Jag bara ler, du ska nog inte komma hem ikväll, utan att få påfyllnad med sperma.
Sara stå o väntar vid dörren. Hon har ett par tights byxor på sig. Tunna i tyget och lite åt det mörkröda hållet. Sen en vitt blues, där magen syns litegrann. Även Sara är utan bh och där lyser nästan brösten helt igenom.
Jag hoppade också över trosorna, säger Sara.
Jaså, Elin går fram. Känner efter och tar henne mellan benen.
Men hallå, vad gör du.
Måste ju känna.
Sen tar Elin tag i Saras byxor, drar upp dom lite och igen så smeker hon Sara mellan benen.
Så ja, nu se man hur byxorna skär in mellan blygdläpparna och in mellan skinkorna.
Sjukt sexig MILF.
Ska jag gå såhär?
Känner mig lite utlämnad och porrig.
Exakt så, kanske du också kan få kuk. Vem vet, kanske det blir en blöt fläck när du e kåt.
Då så, då ska vi bara se hur det är med dig, säger Elin o går till mig.
Hmm…jeansen är ok, bra med ljusa jeans. Så syns din kuk tydligare o speciellt när dom e så tighta.
Sen din skjorta, ja men den är ok.
Du har väl inga kalsonger på, sen kör Elin ner handen o känner efter.
Perfekt säger Elin, alla kåta o redo.
Dags för frukost o sen på stan.

Ner i frukosten, så drar Elin blickarna till sig. Både killar o tjejer sneglar på henne.
Elin älskar ju att retas, som vi redan vet är hon helt oblyg. Det var nog flera som satte kaffet i halsen, för ingen som tittade på Elin, kunde undgår o se att hon var troslös o utan bh.
Det värsta för mig, det var ju att redan efter Elin körde ner handen i byxorna på mig. Så har min kuk varit stenhård.
Såg att en o annan tjej kollad in mig.
Mer än så hände inte på frukosten.

Vi tog oss vidare på stan, strosade i lite affärer.
Elin skulle in o prova skor.
Direkt så kom det fram en yngre kille till henne.
Så vad kan jag hjälpa dig med idag?
Wille heter jag, välkommen in till oss.
Åh tack, sa Elin. Jag jag vet inte. Vad tycker du Wille. Jag skulle vilja ha 4-5 olika par skor för olika tillfälle. Kan du hjälpa mig med detta?
Såklart, vi ska nog hitta något åt dig. Storlek 36 kanske?
Japp, vad du kan.
Vi börjar med dessa knähöga stövlarna. Vad tror du om klassiskt svart?
Perfekt, hjälper du mig att ta på dom. Kan bli lite svåra o knäppa.
Detta då det var lite speciell knäppning på dom och sen är det lite svårare med knähöga stövlar att nå ner.
Elin får av sig sina sneakers, Wille e framme o hjälper med få i fötterna.
Då särar Elin på bena, rätt ordentligt. Det är ingen tvekan om att hon gör det helt obehindrat, allt för Wille ska se.
Så, Wille. Gillar du vad du ser?
Va..Wille kan knappt prata. Han värld stannad upp.
Eeehh..jo..
Du e tveksam, passar dom inte mig?
Ja ha..jo dom är fina på dig.
Dom tar jag, säger hon.
Åh vad kul, då åskar jag ner dom. Kanske ett par högklackade men lite mera av plattåskor?
Jaa..låter bra.
Wille hämtar dom. Tar på Elin dessa också. Dom kräver lite mera tid, det är som band som går upp längs hela vaden. Elin sitter med benen brett isär o Wille se rakt in mellan hemliga ben.
Så Wille, vad säger du. Gillar du min fitta?
Eeehh..ja jo..mm..du e så sexig.
Jaså..men skulle du vilja känna på den, kanske du kan smaka på den?
Wille tar direkt upp handen o smeker mellan Elins blygläppar, hon är så våt så det nästan rinner. Sen tar hon willes huvud o trycker det mellan benen o han börjat direkt slicka, bara ett par sekunder för o retas.
Elin, skärp dig ryter Sara. Wille ser förskräckt på Sara o sen mig och tillbaka på Elin.
Hon provat ytligare några skor. Fram till kassan och Wille packar ner skorna i två påsar.
Så daddy, betalar du, samtidigt som Elin slingrar sig om mig.
Mm..såklart.
Willes ögon är större än någonsin.
Så Wille, här är mitt nr. Ring när du är kåt, puss.
Sen gick vi.
Sara har stått utanför en tid.
Alltså hur ska detta gå, är det enda Sara säger.
Klockan är förbi lunch, vi bestämmer oss för hitta nått o äta.
Jag ringer våran vän, som vi är för att träffa senare ikväll.
Vi får tipset att komma till han redan nu ist. Jaha, säger Elin o Sara..men då får vi åka såhär.
Ja det spelar nog ingen roll säger jag.
Vi stoppar en taxi, Sara hoppar in där fram o jag o Elin bak.

Elin kryper intill mig, lite halv liggandes i min famn, jag omfamnar henne.
Sara tittar bak, -Alltså..ni tar det lugnt nu.
Vi bara ler.
Taxichauffören kollar på Sara o sen oss, han är som ett stort frågetecken.
Taxichaffisen är kanske 25-30 o mörkhyad, typ från Afrika.
Han är supertrevlig o pratar o spelar skön afrikansk musik.

Jag smeker Elins bröst lite lätt, hon tar direkt min hand o läger den innanför toppen. Jag fortsätter smeka o nypa henne i brösten.
Elin tar av skorn o sen tar hon upp benen i sätet. Såklart så kasar hennes kjol ner.
Men jag tror inte chauffören ser nåt av det.
Sara pratar på med chauffören. Jag ser att han kollar i Sara då o då.
Sara vänder sig om o kollar på oss, hon bara ler.
När sen Sara vrider sig tillbaka, så lägger hon handen mellan chauffören ben, drar direkt ner gylfen o tar fram kuken. Runkar den lite O börjar direkt suga. Detta går på kanske 10 sekunder.
Wow..mamma..utbrister Elin. Alltså, pappa..kolla vad mamma gör med taxikillen.
Chauffören vrider oroligt på sig..Sara slutar suga. Det är lugnt.
Elin där bak, är min bonusdotter o killen är mitt ex.
Så inga familjära relationer och allt som händer är okej.
Sen suger Sara han igen.
Det tar bara någon minut, så sprutar han för allt han är värd, Sara sväljer utan o spila.
Mm..väldigt gott, svart o stor kuk. Det var min första…men inte sista.
Strax efter är vi framme hos Ludvig.

Vi får numret till taxikillen, sen hoppar vi ut o betalar redan. Plus 500:- i dricks, för den goa kuken, avslutar Sara.
 
Toppen