För ni också Ont i pungen när ni inte har runkat på

slusken

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Får ni andra killar också svin ont i pungen när ni inte runkat eller haft sex på ett tag? Å tjejer känner ni något?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Inte så ont... snarare en känsla av att vara spänd. Att gå en längre period med "sprut förbud" är riktigt skönt...
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ett ganska känt fenomen, särskilt från mitten av tonåren och en del år framåt. Vi brukade kalla det för "balltrång", en spänning/smärta som sprider sig från pungen uppåt magen. Kan ibland göra riktigt ont om man legat och hånglat med en tjej länge, men inte fått utlösning. Enda utvägen är att runka till utlösning. Detta kunde ibland försvåras pga "smärtan" som gjorde att kuken inte ville riktigt vara med på det. Gäller att inte ge sig och en liten stund senare, efter utlösningen/sprutet, känns allt OK igen :)
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ett ganska känt fenomen, särskilt från mitten av tonåren och en del år framåt. Vi brukade kalla det för "balltrång", en spänning/smärta som sprider sig från pungen uppåt magen. Kan ibland göra riktigt ont om man legat och hånglat med en tjej länge, men inte fått utlösning. Enda utvägen är att runka till utlösning. Detta kunde ibland försvåras pga "smärtan" som gjorde att kuken inte ville riktigt vara med på det. Gäller att inte ge sig och en liten stund senare känns allt OK igen :)
Låter intressant...det vill jag testa..
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har aldrig känt detta, men troligen är att jag runkar så ofta att det aldrig händer. Av en läkare har jag dock lärt mig att det är väldigt viktigt för män att komma då i det långa kan man undvika Prostatacancer (den cancerformen som tar flest liv, men så få pratar om). Det finns en genetisk "drive" för män att ejakulera. Det är inget som förklarar våldtäckter, där emot kanske det förklarar varför hetro-män älskar att se en erigerad kuk ejakulera (eller inte).
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Kan ibland, när jag inte runkat på ett tag känna någon skum, pirrande känsla i pungen och runt där. Men det är ju lätt avhjälpt ;)

Det jag däremot kan få en riktigt värk i pungen är om jag runkat väldigt länge, typ 7-8 timmar eller mer, edgat, och är väldigt kåt, då kan jag få riktigt ont i pungen, men inte ofta man håller på så länge
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det är bara blueballs. Händer nästan alltid när jag suttit och edgat för länge. Ibland måste jag komma 2 ggr innan smärtan försvinner helt. Bästa medicinen nånsin typ.
 

fjompe

Ny medlem
Kön
Man
Brukar lida av blueballs i början av ett förhållande innan hjärnspökena och den mentala impotensen släpper. Och jag brukar dessutom få rätt ordentlig smärta. När det väl sprutar brukar det (inte helt oväntat) spruta mer än vanligt, men smärtan hänger i cirka en timme ytterligare efter sprutet.
 
Toppen