Facesitting

kimkarlsson99

Ny medlem
Kön
Man
Hej på er alla glada onanister.

Jag har tänt på facesitting så länge jag minns men aldrig riktigt våga uttrycka det.

Igår när jag och min flickvän låg i 69an så tog jag initiativet och reste hennes överkropp och bad henne sätta sig. Och bara få suga på fittan samtidigt som min näsa var tryckt mot hennes rumphål var så upphetsande att jag kom under tiden.

Jag vill ta det längre än så men vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Jag skulle vilja att hon kom hem från jobbet och bara direkt drog av sig byxorna och tryckte sitt anus mot mig.

All hjälp välkommen :)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mitt förslag är att bara säga till att det är det du vill att hon gör....de flesta tjejer har nog inget emot lite uppmärksamhet av detta slag.
Jag är lite märklig för jag uppskattar sällan att bli slickad, har väl haft otur, men har absolut inget emot att någon gnider sig över mitt ansikte, tycker också det är otroligt upphetsande, så vi delar intresset ;)
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Alltså, facesitting, det är väl inte så märkvärdigt? Älskar att slicka tjejen när hon sitter gränsle över mig och får hennes blöta sköte över min mun... men är det mer än så som åsyftas? :) Invig mig i det mer avancerade facesittingkonceptet :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Prata med henne
Försök lägga upp det "snyggt"

Kvinnor kan vara lite "oroliga" för de ser ut.. Stor mage, hängiga bröst, stora fittläppar... De är ängsliga.
Att få en kvinna att frivilligt göra facesitting efter trettio... Det är svårt.. @Snafft
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Förstår inte det kontroversiella med det? Det är ju som att man som man sitter gränsle över tjejen...
 
Toppen