FemDom/MDom - TPE(24/7)-förhållande.

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ni som lever inom BDSM-scenen.
Har ni eller har haft ett 24/7-förhållande?
Är det något ni skulle önska eller räcker det med att ”krydda upp sexlivet ibland”?

Bortsett från att vi inte var sambos så har jag levt i två 24/7-förhållanden där jag varit ägd. Även om vi inte levde tillsammans så hade båda Ägarinnorna full kul och jag visste att inte göra något utan tillåtelse. Vill dock tillägga att ingen av dessa relationer var pengabaserade utan min ekonomi fick jag sköta fullt själv och De hade båda sina egna pengar.
Det som var skönt var att De båda var/är genuint Dominanta som livsstil.

Jag kan verkligen sakna den kontrollen De hade.
Ägarinna 1 (A) träffade jag av en slump och blev sedan överlåten (med mitt samtycke) till Ägarinna 2 (M).

Sedan 2017/2018 så har jag levt utan Ägarinna då M flyttade utomlands för att utvecklas inom hennes yrke (sjukvård räcker utan att nämna titel) - och det är inte lätt att finna en genuint Dominanta kvinna.
Det är lätt att hitta en ”FinDom” men det intresserar mig inte, inte ens om jag hade haft råd.

Så nu vandrar jag här outnyttjad och oanvänd :p:X3:
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Hej
Vi håller på att smått starta upp vardags d/s rutiner. Kommit en bit. Det är en sätt att ha sin relation. Passar bättre där ens partner inte normalt är dom. På engelska kallas det FLR eller WLM.
Kan rekommenderas om man vill ha det 24/7 i vardagen.
Manya
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hej
Vi håller på att smått starta upp vardags d/s rutiner. Kommit en bit. Det är en sätt att ha sin relation. Passar bättre där ens partner inte normalt är dom. På engelska kallas det FLR eller WLM.
Kan rekommenderas om man vill ha det 24/7 i vardagen.
Manya
Intressant. Hur länge sen är det ni började?

TPE är nog mer det jag tänker på (Total Power Exchange) men valde 24/7 för att det skulle vara mer ”lättförståeligt”
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Intressant. Hur länge sen är det ni började?

TPE är nog mer det jag tänker på (Total Power Exchange) men valde 24/7 för att det skulle vara mer ”lättförståeligt”

Har växt fram under en längre tid. En sak i taget. Mest ur mitt behov av att bli dominerad. Men knappast något sitta fint eller agera fotpall naken.
Det är inte något behov jag har.
Manya
 
Toppen