finnar på pungen

melker

Ny medlem
Kön
Man
hej, jag har några finnar på pungen, vilket känns skit äckligt.. har nån av er haft det?
vet ni nåt man kan göra för att få bort dom? kan man ha ansiktsvatten eller liknande? :eek: eller blir man kanske steril av det :D vad vet jag.... skulle iaf. uppskatta lite hjälp.

mvh, mr. melker
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
pungen är som vilken annan del som helst av kroppen. Ibland får man finnar även där. OM du är helt säker på att det är finnar och ingenting annat, så badda med alosollösning på dem, det torkar ut dem lite fortare.

Är det bara finnar så är det ingen risk att du blir steril och inte av ansiktsvatten heller, är mitt tips. Men det finns könssjukdomar som kan se ut lite som finnar, att man får utslag/bölder. Om det kan vara det, så bör du kanske kolla upp dig hos någon ungdomsmottagning för säkerhets skull.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Flyttar ner tråden till ett hjälpforum i stället //G-mannen
 

Gewshit

Medlem
Kön
Man
Förmodligen inget fel alls på dig. Att det - som ngn insuerar - skulle vara Kondylom är visserligen en möjlighet men jag ser sannolikheten lika med noll komma åtta á la folköl! Hur gammal är du?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Alsolsprit som red skriver, luftiga boxershorts, tvätta med bara vatten ibland och lactacyd ibland.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Alsolsprit som red skriver, luftiga boxershorts, tvätta med bara vatten ibland och lactacyd ibland.

Gillar inte tanken på sprit i den regionen! Jag tror att du bara kan vänta ut dina "finnar" .

/Challe
 
Toppen