Fler tjejer tack. Vad är ni rädda för?

olli

Ny medlem
Kön
Man
Kom igen nu tjejer, lite mer sex-snack från er tack, jag blir så kåt att jag måste dra en runk när jag läser vad tjejer gör när de är ensamma !!
 

eve

Medlem
Kön
Man
När jag har en ensam morgon och familjen gett sig av så brukar jag krypa ner i sängen igen och ta med mig någon väl vald sexleksak. Favoriten just nu är en härligt grov, rosa jellydildo. Sist jag hade en av dessa ack så sällsynta morgnar så kombinerade jag den med en lite blå ettrig sak som är böjd i toppen och vibrerar som bara den.

Jag börjar med att smeka mig sakta och lojt och fantisera om olika saker. Jag smeker alltid mina bröst och bröstvårtor för det gör mig så kåt. Jag drar ut på tiden för det är så härligt med pirret i magen. När jag inte vill vänta längre så tar jag vibratorn och leker både i och runt fittan och på klittan. När jag är riktigt våt så är det den härliga rosa som gäller och med den djupt inne och vibratorn på klittan så kommer jag och skriker rakt ut!
 

Alekos18

Ny medlem
Kön
Man
det som jag har märkt vad gäller tjejers blyghet är framför allt vd gäller cyber6 eller vad man ska kalla det... jag tycker det e jtte sexigt o camma ihop med en tjej o bara se på,, samtidigt som jag tycker det e jätte mysigt med lite tele6 oxo,, men på den punkten e det svårt o få tag på tjejer,,, ni e rätt blyga ändå!!

exemplet ovan var kanske lite undantag men ändå!!!

:)
puss i ljumsken!!!



puss o knull
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Är väll som tjejer är mest, som eve ungefär fast jag använder nästan bara mina egna händer. En annan sak som jag tycker om när jag är själv, det var att "låna" min killes kläder, var ibland i tvättkorgen och valde ut något som var ok, sen ner i sängen eller i soffan under en filt.......kunnde känna hur han var hos mej.

Lina
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
Jag håller med..varför är tjejer så blyga när det gäller om sex? :(
kom igen nu flickor här behöver ni inte vara blyga..alla är snälla. Eller hur? :)

//Masterbate 4 Life!\\
 

JARI81

Ny medlem
Kön
Man
Så jävla irreterande att tjejerna e så hemliga om sina äventyr.
så himla upphätsande o läsa tjejernas onani trick o fakta.
Hoppas dom släpper loss på riktigt o "break it down" för oss grabbar.
*man lever bara en gång,så låt oss härska ordentligt*
 
Toppen