Fråga till tjejerna om analsex

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har en fråga till TJEJERNA, goa onanissorna här. ;)

Många killar, inklusive mig själv, gillar analsex ibland. Jag kan tända på att det känns lite förbjudet, gärna med stimulering av klittan samtidigt. Och då menar jag all form av anal stimulans, inte bara med dingdongen.. ;) Men hur porrskadad är man egentligen?

Vad tycker DU som tjej? Strunt i vad andra tycker nu: vad tycker DU om analsex? Av, på, eller mitt-emellan?
 

Isabellens

Ny medlem
Kön
Kvinna
Nu är det länge sen jag testade analsex sist, men jag säger helt enkelt av! Jag får ingen njutning alls, det är bara oskönt för mig. Kanske hade det varit annorlunda än med de jag har testat med, kanske har det inte spelat någon roll.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag tycker att det kan vara skönt att trycka lätt runt analöppningen. Men om trycket ökar så pass att det jag trycker med, är på väg att glida in, då är det inte skönt längre...
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Jag älskar analsex.
Inte för ofta de får fort. kännas speciellt.
Gärna bli smekt på klittan samtidigt sm kuken sakta tränger in där bak.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag tycker att det kan vara skönt att trycka lätt runt analöppningen. Men om trycket ökar så pass att det jag trycker med, är på väg att glida in, då är det inte skönt längre...

I agree! (NÄHÄ! ;)) Det är skönt med pill på och omkring, men njutningen blir inte större för att kuken/fingrarna/whatever åker in.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Har ju svarat på det här i någon annan tråd men upprepar mig gärna :D

Jag gillar A6 - inte alltid, men ibland känns det, som du säger "lite förbjudet" och det är ju det som tänder mig! Jag gillar både fingrar, leksaker och dingelidong *ASG* där, men som sagt, det måste kännas RÄTT och vill jag inte så gör jag det inte - lika lite som jag äter sånt jag inte är sugen på, eller kollar på TV-program jag inte vill se liksom....

Om det är "porrskadat" vet jag inte - riktigt skadat blir det väl först när man tror att A6 är ett måste för att akten ska räknas som ett "riktigt" samlag - dvs som de gör i p-rullarna?
 
Toppen