fråga

Meile

Medlem
Kön
Man
Frugan vet inte riktigt än :p hon vill prova.. men är inte riktigt säker på att hon vågar ;)

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Statistiskt sett så är de många tjejer som fantiserar om sex med andra tjejer, men ganska få som provar på i praktiken. Så frågan är vart man drar gränsen. Är man bi om man fantiserar, eller måste man ha provat på?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Frågan är väl om man verkligen kan klassas som bi som man som tjej är med i en trekant med två tjejer och en kille. Det skulle jag mycket väl kunna tänka mig och i och med detta göra allt möjligt med den tjejen. Men jag skulle inte kunna tänka mig att vara tillsammans med en tjej, eller ha sex bara med en tjej. Möjligtvis om killen jag är tillsammans med är med och tittar på...:oops:
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
Känns som att det blivit mode att vara bi och i viss mån möjligen homo. Har inget emot lite girl to girl action men frågan är om dom verkligen gillar det lr om dom bara försöker vara "moderiktiga" ;)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

Studenten

Ny medlem
Kön
Man
nu menade jag ju inte att du just du var det, pekar förövrigt inte ut nga andra heller *vill inte göra ovänner :p* Och gizza jag kan förstå att du gillar sex med tjejer, gör det själv oxå ;)

---------------------------------
"för ingen kan dra i den o ingen kan ta i den lika bra som jag. Nä ingen kan leka o ingen kan smeka den lika bra som jag"
 

donjojo

Medlem
Kön
Man
Jag vet inte helt. Detta med att vara bisexuell är lite luddigt. Om man tänder på någon av samma kön är en sak. Om man kan tänkas bli kär och inleda ett förhållande är nåt annat.
 
Kön
Kvinna
Detta om man accepterar det faktum att bi/gay sexualitet enbart handlar om det sexuella. Jag är av den åsikt att det handlar om kärleken till det egna könet. Tror litegran att det sexuella är lite av konstalationer som samhället har format. Som jag sa, jag kan inte tänka mig att ha ett förhållande med en tjej därför att jag känner inte den dragningen. Däremot så kan jag (och har jag) tänka att ha sex med personer av samma kön, men detta bara för att sex är skönt och det är oberoende med vem eller vilka jag gör det med.

Originally posted by runkaärskönt

Maree, ja du bör ju vara bisexuell eftersom du gillar sex med både tjejer och killar.
 
Toppen