Fröken höger eller vänster

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Vilken hand föredras..fröken höger eller vänster,själv väljer jag vänster
känns mera skönt varför vet jag inte.
Såg en film som inte var porrfilm utan mer en ungdomsfilm, där en kille fick tipset att om han var högerhänt så skulle han runka med vänster för då skulle det kännas som någon annan runkade åt honom. Ska även kännas annorlunda om man sätter sig på runkhanden så att den domnar innan man runkar.
 

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade förr alltid med höger, men när jag porrsurfar sköter jag musen(!) med höger hand och runkar med vänster
 

pettter

Välbekant medlem
Kön
Man
Runkade förr alltid med höger, men när jag porrsurfar sköter jag musen(!) med höger hand och runkar med vänster
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Runkar sedan länge med vänsterhanden. Oklart om det är bakgrunden till att kuken är högerroterad... ☺
 

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
Har alltid runkat med vänster. Har försökt med höger men det blir aldrig lika bra. Lite konstigt med tanke på att jag annars är högerhänt. Men här har kuken bestämt.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har alltid runkat med vänster. Har försökt med höger men det blir aldrig lika bra. Lite konstigt med tanke på att jag annars är högerhänt. Men här har kuken bestämt.

Har också runkat mycket med vänsterhanden. Min kuk har blivit lite högerroterad... ☺
Vänsterhanden passar bättre runt kukskaftet.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Oftast med höger, men varierar med vänster ibland. Som ni kan se på min profilbild så passar den bättre för högerhands runk dock, haha
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Lite olika, är lite starkare och stadigare med högern så det blir ”hårdare”. Vänstern så är det mer finlir och jag kan hålla ut längre. Så det är beroende på vilket humör :)
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Är högerhänt, men har alltid runkat med vänstern.
Började med bläddrandet i porrtidningar numera passar det perfekt när man porrsurfar, camar och sköter tangentbord/mus..
 
Toppen