Fuck Me Silly

masturbator

Medlem
Kön
Man
Säkert jättesköna, men ser det inte lite otäckt ut när dockorna inte har ben, armar och huvud?? Får lite "amputerad"-känsla...

Leker nog hellre med en billig plastdocka som har helkropp.
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Den med tuttar och fitta skulle jag utan tvekan knulla skiten ur dag och natt om jag bodde ensam. 4 papp är kanske inte mycket för att få sköna orgasmer.
Det jag saknar från sådana här produkttillverkare är ett huvud! alltså ett huvud man kan munknulla till orgasm. Jag vill ha ett knullhuvud helt enkelt..hehe.
Jag körde med min fleshlight som såg ut som en mun, den funkade fint, det såg ut som ett par läppar som verkligen var med på mitt munknull.
:D
 

masturbator

Medlem
Kön
Man
Den med tuttar och fitta skulle jag utan tvekan knulla skiten ur dag och natt om jag bodde ensam. 4 papp är kanske inte mycket för att få sköna orgasmer.
Det jag saknar från sådana här produkttillverkare är ett huvud! alltså ett huvud man kan munknulla till orgasm. Jag vill ha ett knullhuvud helt enkelt..hehe.
Jag körde med min fleshlight som såg ut som en mun, den funkade fint, det såg ut som ett par läppar som verkligen var med på mitt munknull.
:D

Klart man skulle leka med dem om man hade tillfälle:p

Jag har haft några helkropps knulldockor.. Säkert inte lika sköna för kuken, men skönt att knulla på och sen få ge dockan en kladdig facial! Sen hångla med dockan efteråt:D
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror på Mina, antagligen av bekvämlighetsfaktor...

Dockan är lite creepy måste jag erkänna
 

sextomten

Medlem
Kön
Man
Är sugen på en Fuck Me Silly Bubble Butt, men lite för dyr. Får nog nöja mig med den vanliga, ser sjukt härlig ut. Även petite-varianten ser ok ut. Någon som testat några av dessa?
 
Toppen