gårdagen

shorty

Medlem
Kön
Man
jag jobbar hemma nu. Det blir ofta lite tråkigt och då surfar man ibland in på onanera.se

Det gjorde jag även i går morse och en av de första sakerna jag fick se var en kille som frågade vilken ställning folk föredrog när det handlade om dubbelmackor. Frågan var illustrerad med bild och jag kunde inte sluta titta på dem. Det såg så otroligt porrigt ut. Hittills har jag mest fantiserat om att få ha en dildo samtidigt som en kille men nu fylldes mitt huvud av sköna bilder av två killar samtidigt, och kanske en tredje som sprutade i mitt ansikte. Jag surfade vidare och hittade ett filmklipp som handlade om precis detta och sen var det kört. Jag var kåt igen.

Som tur var hade jag dagen innan lagt in en anons om att jag ville ha msn-kontakt så jag kunde bara logga in på kontot och välja någon av alla de killar som addat mig. Dagen innan hade jag pratat med en kille och fått se honom i webcammen. Det var helt nytt för mig och jag tyckte verkligen om det. Att få se honom runka och ha det skönt till mina ord på skärmen. mmmm

Han var inloggad och vi körde en snabbis och den här gången fick jag se honom spruta också. Det var både upphetsande och frustrerande på samma gång. Där satt jag med min dildo i mig och tittade på en stor härlig kuk som jag ville slicka på och suga på men som jag inte kunde röra vid.

Min kåthet försvann inte fast jag just hade kommit.Men jag skulle få besök så det gick inte att göra nåt åt. Jag fick sitta och dricka kaffe med min vännina och försöka att tänka på annat än alla de sköna kukar och samtal som jag visste väntade senare. Och äntligen gick hon.

Snabbt loggade jag in igen och började prata med en kille. Han ville att jag skulle ringa honom och jag var lite rädd. Lämna inte ut nummer och så ni vet. Men jag var så fruktansvärt kåt så jag hade inget val. Att komma ensam framför skärmen var inte lika tillfredställande som att få komma med någon.

Jag tog mod till mig och ringde upp. Jag hade förberett killen på att jag var nervös och han sa att han skulle sköta snacket menn är vi väl hade kommit igång släppte nervositeten och kåtheten tog över. Att höra honom stöna i andra änden var fantsastiskt. Jag ville ha honom här, jag ville att han skulle stoppa sin kuk i min mun och munknulla mig eller binda fast mig och knulla mig hårt bakifrån och köra in hela handen i mig och spruta mig i ansiktet och göra allt man kan göra på en och samma gång och jag tvekade inte att berätta det för honom.

Där låg jag med en dildo i min blöta fitta och pratade med en helt främmande person och bad honom göra saker jag aldrig bett någon om förut.

Han verkade gilla det lika mycket för jag hörde hur hans andning blev tyngre och han sa att han var på väg snart och jag stönade och kved och allt var så skönt attjag höll på att sprängas vilket jag snart gjorde. Jag kom i en lång kramande orgasm och stönade och skrek ut hela morgonens kåthet på en gång och han kom lite efteråt och det lät som han hade det lika skönt han.

jag kunde knappt andas efteråt men jag lcykades få fram ett tack och sen var jag tvungen att ligga stilla på sängen tills det slutade vara svart för ögonen.

Resten av dagen gick jag runt med ett litet leende på läpparna.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
shorty: Det är jag som har ställt frågan om vilken ställning som är bäst när det gäller dubbelmackor. DP är min favorit när jag ser på porr och runkar.


With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Heheh, verkar ju skönt :)

Har aldrig haft telesex, men det skulle vara ganska intressant må jag säga.

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 
Toppen