Gömd kamera och tjuvkika

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Kanske lite oetiskt och/eller off topic. Tjuvkika och titta har nog alltid varit en grej för mig, allt ifrån att ha sett siluetterna av en kompis knulla sin flickvän efter en fest, sett granntjejen topless genom hennes sovrumsfönster, till att ha hittat ett kikhål till damernas duschrum på ett vandrarhem på en skolresa, och blivit stenhård av att se tjejerna i klassen stå och tvåla in sig. Allt var före mobiltelefoner med kamera.

Har tänkt på hur det skulle varit att ha kunnat filma i sådana lägen. Är det någon här som har testat att göra det? I vilka situationer? Måste finnas alla möjligheter nu med kamerateknik som är näst intill mikroskopisk.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Kanske lite oetiskt och/eller off topic. Tjuvkika och titta har nog alltid varit en grej för mig, allt ifrån att ha sett siluetterna av en kompis knulla sin flickvän efter en fest, sett granntjejen topless genom hennes sovrumsfönster, till att ha hittat ett kikhål till damernas duschrum på ett vandrarhem på en skolresa, och blivit stenhård av att se tjejerna i klassen stå och tvåla in sig. Allt var före mobiltelefoner med kamera.

Har tänkt på hur det skulle varit att ha kunnat filma i sådana lägen. Är det någon här som har testat att göra det? I vilka situationer? Måste finnas alla möjligheter nu med kamerateknik som är näst intill mikroskopisk.
Ja. Jag fängslas av tanken också. Men ack så oetiskt och straffbart
 
O

openmindedXXX

Gäst
Tror detta ligger lite i mångas nyfikenhet, alla har väl mer eller mindre tjuvkikat på någon.
Men att tjuvkika eller att sen filma, är ju lite olika saker.
Men visst likar det väl många av oss, få se vad som händer bakom dörrarna o så.
Finns ju en del klick om detta från stränder och annat.
Men det är inget jag skulle göra. Jag nöjer mig att njuta av den ev show man kan få på tex nakenbad eller vänner o liknade☺️.

Men ska bli intressant o följa av andra har för erfarenhet.

Även om jag inte skulle filma, så skulle jag gärna kolla☺️.

Dock så hade jag en KK för många år sedan, efter vi träffats kanske 2-3 gånger, så kom det fram att hon alltid filmade alla hon sexade med. Men bara för eget bruk.
Så ibland kollad vi lite på någon film på oss☺️. Lite kul, för hon hade hela sovrummet riggat, kameror från olika håll o vinklar☺️.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tror detta ligger lite i mångas nyfikenhet, alla har väl mer eller mindre tjuvkikat på någon.
Men att tjuvkika eller att sen filma, är ju lite olika saker.
Men visst likar det väl många av oss, få se vad som händer bakom dörrarna o så.
Finns ju en del klick om detta från stränder och annat.
Men det är inget jag skulle göra. Jag nöjer mig att njuta av den ev show man kan få på tex nakenbad eller vänner o liknade☺️.

Men ska bli intressant o följa av andra har för erfarenhet.

Även om jag inte skulle filma, så skulle jag gärna kolla☺️.

Dock så hade jag en KK för många år sedan, efter vi träffats kanske 2-3 gånger, så kom det fram att hon alltid filmade alla hon sexade med. Men bara för eget bruk.
Så ibland kollad vi lite på någon film på oss☺️. Lite kul, för hon hade hela sovrummet riggat, kameror från olika håll o vinklar☺️.
Ja, det är inte schysst att bli filmad/fotograferad ovetande...
jag hade några suddiga bilder tagna med en tidig mobilkamera på frun medan vi hade sex. Smusslade med den i sängen och ljudet avstängt så kunde jag ta några närbilder på fittan medan jag knullade henne. Även någon bild när hon håller i min kuk och runkar. Men dessa bilder försvann i en datorkrasch och jag är nästan lika glad för det, då jag i efterhand kommit på det klara med hur oetiskt och taskigt det var mot frun att plåta utan hennes vetskap...Även om man inte på någon bild kunde se att det var hon....
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har också gått igång så länge jag kan minnas på att tjuvkika och runka. Många härliga minnen från tidig ålder och även fortfarande på att smygtitta. Bara att pm:a om ni vill så kan vi dela lite erfarenheter.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har också gått igång så länge jag kan minnas på att tjuvkika och runka. Många härliga minnen från tidig ålder och även fortfarande på att smygtitta. Bara att pm:a om ni vill så kan vi dela lite erfarenheter.
Jag har inte så mkt erfarenheter, men tar gärna del av dina...
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Smygkika har alltid vart intressant och är. Dom få chanser man springer på får man ta. Minns ett tillfälle tror jag gick i 9an när man var iväg i simhallen med skolan. Då var det i regel klasserna 7-9 som byttes av i simhallen. Mellan herr och dam fanns en dörr med en springa under. Lade man vatten eller en spegel där såg man rätt in. Där fick man se många av tjejerna i skolan byta om.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Känner till ett fall där en medelålders man monterade en kamera i duschavdelningen i damernas omklädningsrum på en arbetsplats. Han blev dömd i tingsrätten samt förlorade jobb och anseende.
 

Anonyma

Medlem
Candids/voyuer är en av mina favoritkinks, är något jag tänder på mkt och att tjuvkika ingår väl inom det, allt känns så mkt mer privat vilket gör det mkt mer upphetsande
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det är otroligt upphetsande att bli filmad, än mera i smyg.
Såklart vill man inte att det ska hamn i fel händer eller spridas vilt överallt.
Har ju hänt ibland, att killar filmat mig när dom tex tag mig bakifrån. Så har jag fått se det efter :).

Jag har några gånger riggat kamera i sovrummet o filmat i smyg. Men då har det varit med killar jag vet vart jag har o vi litar på varandra.
Sen har jag senare skickat klipp på filmen till dom.
Dom har gått igång på det och gillar grejen.

Men annars har jag inte varit med om det. Inte vad jag vet i vart fall ;)
 
Toppen