Gömmer ni dildon?

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Ni som bor hemma hos era föräldrar och har dildo. Har läst på onanera och sett att många tonåringar har dildo.
Var gömmer ni den?
Det kan ju inte vara lätt att gömma den för föräldrarna...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gömde mina i en neccesär i garderoben när jag bodde hemma, förvarar dem fortfarande i garderoben, men är inte lika noga med att gömma dem, såvida jag inte har besök då förståss.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
När jag bodde hemma gömde jag min dildo längst bak i garderoben, bland underkläderna.

Idag ligger de (har flera) i nattygsbordet. Skulle aldrig våga ha de ligga framme, man kan ju få oväntat besök!
 
Kön
Man
Originally posted by sweetheart


Skulle aldrig våga ha de ligga framme, man kan ju få oväntat besök!

Hmmm, då får du väl bjuda på Gevalias kaffe istället :D

Trevligt att ni använder dildo, tjejer! Det måste vara skönt att kunna ta till en dildo för att variera onanerandet då och då och inte bara smeka/pulla med fingrarna.

Om jag vore kvinna så skulle jag nog ha flera som stycken som du har sweetheart! Skulle nog också gömma dem :oops:



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Kön
Man
Hmmm, ja jag kan tänka mig att tonårig son skulle tycka att det var intressant att hitta dem...

Rödluvan, vad skulle du säga till sonen om han hittade en eller några av dina dildos? Låt säga att du glömt en framme och så kommer han med den i handen och kanske frågar/kommenterar någonting om dildon. Vad säger du? Inget utan bara tar den och lägger tillbaka? Drar nåt snabbt om att det är din privatsak. Nyfiken på vad du skulle säga bara.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle gissa att han är såpass upplyst att han skulle fatta vad det var för något och jag tror inte att det är rätt taktik att bara ta den och säga att den är privat. Det är som att själv sitta och dricka sprit och säga till sina barn att det är ingenting att ha, att det är äckligt..

Jag skulle nog förklara vad det var, inte i några djupare ordalag givetivs, massageapparat sklle jag nog säga att det är.

Problemen kan väl komma om han berättar det vidare, men va sjutton, ingenting att skämmas för egentligen!
 
Kön
Man
Nej inget att skämmas för.

Jo han förstår nog vad det är för något. Barn får ju reda på det mesta utan att föräldrar säger något. Jag fick inte så mycket sexupplysning av mina föräldrar men visst sjutton visste man mycket ändå. I skolan fick man ju lära sig, av kompisar och inte minst genom att t ex titta i porrtidningar.

Jag tror att han bara skulle berätta vidare om du inte sagt något om den. Om du bara säger att det är din massageapparat och privat så skulle han nog nöja sig med det. Nä, han skulle nog inte berätta vidare oavsett vad du skulle säga tror jag. Man vill vara snäll mot sin mamma :)

Tack för svaret, det var inte meningen att pressa dig för det har ju inte hänt att han hittat dildo. Tänkte bara att det skulle vara intressant att höra hur du skulle reagera.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Smarta gömställen

:D Du har aldrig haft kontakt med missbrukare - eller hur;)

Vill man verkligen gömma något för sina föräldrar då handlar det om att tejpa fast under sängbotten, tejpa fast bakom sängbordet eller sänggaveln. Kanske finns det en vrå längst in i garderoben där du aldrig kollar?

Kanske är det så att ditt kontrollbehov innebär att din tonåring gömmer sina prylar hos mindre kontrollerande föräldrar...

Byrålådor, necessärer, fickor... är de första ställena en misstänksam förälder kollar...

I slutänden leder ditt kontrollbehov till att din tonåring drar sig längre och längre ifrån dig...
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
En kompis till mig har sin jellygrej i en tygpåse bakom elementet vilket jag tycker känns osäkert men hon tykcer det är lugnt..
annars är ju många dolphins och minivibratorer i folks handväskor... såg att det fanns en mini som ser ut precis som ett dyrt läppstift men som är en ettrig liten sak. Är ju ganska perfekt för handväskan :)

Ni som bor hemma hos era föräldrar och har dildo. Har läst på onanera och sett att många tonåringar har dildo.
Var gömmer ni den?
Det kan ju inte vara lätt att gömma den för föräldrarna...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har min "man" i byrån, precis som i sången och jag VET att min tonåring har hittat den (och kondomerna intill) - hon har antytt det vid några tillfällen men vi har inte diskuterat det . hon vet vad det är och vad man använder den till och ser det som nåt helt naturligt. Som förälder skulle det aldrig falla mig in att leta efter nåt sånt i hennes rum och även om jag skulle hitta av misstag - so what liksom? När tom Apoteket numera säljer "sexhjälpmedel" måste vi väl ha kommit över tabustämpeln?
 

gulle_trollet

Medlem
Kön
Kvinna
har passat mina föräldrars hus nu i en vecka då de har varit 1 vecka på kreta, har "sovit där hela tiden" glömde dessvärre en av mina dildo's på teverums borden i söndags kväll, ( dem kom hem i måndags på morgonen ) har inte hälsat på dem ännu. väntar bara på att morsan ska ringa hem och fråga vad i H***** den gör där osv osv.. hehe.
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
har passat mina föräldrars hus nu i en vecka då de har varit 1 vecka på kreta, har "sovit där hela tiden" glömde dessvärre en av mina dildo's på teverums borden i söndags kväll, ( dem kom hem i måndags på morgonen ) har inte hälsat på dem ännu. väntar bara på att morsan ska ringa hem och fråga vad i H***** den gör där osv osv.. hehe.


Den platsar i pinsamheter:D Skulle inte vilja vara i dina kläder[:cool:]
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Håller på att rota runt i forumet och oj, har jag startat den här tråden:cool:. Det finns nog en del som jag glömt bort...

Tillbaka till ämnet.
Jag kom helt plötsligt ihåg en klassresa. Vi åkte till ett naturbruksgymnasie (utanför Kalmar) för att se hur det var där. Vi fick se hur ett av husen såg ut där eleverna fick bo. I hallen när man kom in i huset stod en skål med vatten och där i låg en dildo i jellyliknande material. Jag vet inte om den användes eller om den var prydnad. Men det var många som fäste blicket på skålen ett antal ggr för att bli säkra på att det var en dildo...
Jag skulle tror att det var en prydnad. För det var tre pers som bodde i det huset.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Nu är det nästan 10 år sen jag bodde hemma, men på den tiden jag gjorde det hade jag alla mina sexleksaker i en skokartong i bokhyllan. Ingen kollade nånsin där och mamma (som jag bodde med) rotade aldrig bland mina saker. Dessutom hade jag mina dildos i små plastpåsar i lådan så hade hon råkat öppna locket på kartongen hade hon inte sett direkt vad det var heller. Även om hon kanske hade kunnat gissa :p

Nuförtiden har jag dem i en lite finare låda, en vit förvaringslåda med lock från IKEA. Ni vet en sån som man ofta har flera av och som alla tror det ligger typ tidningar och foton i. Hehe! De skulle vara veta...
Är dock förälder till en liten 2-åring som snart kommer nå upp till hyllan med mina små kompisar så snart är det dags att tänka om, hyllan börjar ta slut uppåt :p
 
Toppen