Gömmer ni dildon?

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Nu är det nästan 10 år sen jag bodde hemma, men på den tiden jag gjorde det hade jag alla mina sexleksaker i en skokartong i bokhyllan. Ingen kollade nånsin där och mamma (som jag bodde med) rotade aldrig bland mina saker. Dessutom hade jag mina dildos i små plastpåsar i lådan så hade hon råkat öppna locket på kartongen hade hon inte sett direkt vad det var heller. Även om hon kanske hade kunnat gissa :p

Nuförtiden har jag dem i en lite finare låda, en vit förvaringslåda med lock från IKEA. Ni vet en sån som man ofta har flera av och som alla tror det ligger typ tidningar och foton i. Hehe! De skulle vara veta...
Är dock förälder till en liten 2-åring som snart kommer nå upp till hyllan med mina små kompisar så snart är det dags att tänka om, hyllan börjar ta slut uppåt :p

Haha, va skoj om någon kompis skulle kolla vad du har för tidningar eller foton :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hörde en historia av ett vänpar, där sonen hade hittat mammas 'stavfettpinne'
ok tyckte att den var rolig

-titta morfar...
det hände två gånger... hur dum/dålig på att gömma får man vara?!

då sa mamman till pappan att han fick ta 'diskussionen' med sonen

han tog in sonen & sa nåt till honom, sen har han aldrig mer rört massagestaven
jag vet inte om jag vill veta vad han sa....:oops:
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
hörde en historia av ett vänpar, där sonen hade hittat mammas 'stavfettpinne'
ok tyckte att den var rolig

-titta morfar...
det hände två gånger... hur dum/dålig på att gömma får man vara?!

då sa mamman till pappan att han fick ta 'diskussionen' med sonen

han tog in sonen & sa nåt till honom, sen har han aldrig mer rört massagestaven
jag vet inte om jag vill veta vad han sa....:oops:


haha
lite charmig historia fast måste ju erkänna jag tror inte den pojken snokar i lådor mer haha
ja hade det hänt mig så hade den inte legati min sänglåda hädanefter:)
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ni som bor hemma hos era föräldrar och har dildo. Har läst på onanera och sett att många tonåringar har dildo.
Var gömmer ni den?
Det kan ju inte vara lätt att gömma den för föräldrarna...

I början av tonåren hade jag mest "naturligt förekommande" dildos. :) Alltså mer eller mindre skumma vardagsprylar som man kunde låta ligga framme utan problem eller som var lätta att maskera. Min första riktiga massagestav låg i en låst låda och nu när jag är utflyttad ligger de i lådan i nattduksbordet. Lätt tillgängliga... ;)
 

lavendeltjejen

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ni som bor hemma hos era föräldrar och har dildo. Har läst på onanera och sett att många tonåringar har dildo.
Var gömmer ni den?
Det kan ju inte vara lätt att gömma den för föräldrarna...

När jag bodde hemma hade jag mest "naturlga" dildos. :) Men ett par år innan jag drog till studentstaden skaffade jag en liten guldrig historia som fick bo i ett skrin i näst nedersta skrivbordslådan. Om den upptäcktes eller inte vet jag inte, mina föräldrar var isf finkänsliga nog att inte säga något. Syrran visste det förstås.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Inget problem för mig under tonårstiden. Jag fick min första dildo som en hemlig present av mamma efter det att hon kommit på mig när jag onanerade. Var väl mer en vibrator än en dildo. Men eftersom mamma visste att jag hade den så gjorde det ju inget om hon skulle råka hitta den. Så den låg oftast helt öppet på sängbordet. Och om mamma visste så visste säkert pappa också.
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Inget problem för mig under tonårstiden. Jag fick min första dildo som en hemlig present av mamma efter det att hon kommit på mig när jag onanerade. Var väl mer en vibrator än en dildo. Men eftersom mamma visste att jag hade den så gjorde det ju inget om hon skulle råka hitta den. Så den låg oftast helt öppet på sängbordet. Och om mamma visste så visste säkert pappa också.

Hade du någon porr också?Jag hade tidningar,som jag inte gömde.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Insåg just att frugan har vibratorer/dildos gömda i varenda rum i lägenheten haha.

Haft lite av en knullarhelg, i fredags blev det en sväng i köket slickade henne på köksbänken och vips hade hon en dildo i handen som jag skulle använda.

Senare satt vi i soffan, började klämma lite på varandra och så sträcker hon sig mot bokhyllan och plockar fram ett vibrerande ägg.

Idag så blev det lite extra kul i badrummet på morgonen och sure enough, hon plockar fram en rosa stav som läg glömd i lådan hon förvarar bindor.

hahaha
 

Runken123

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Insåg just att frugan har vibratorer/dildos gömda i varenda rum i lägenheten haha.

Haft lite av en knullarhelg, i fredags blev det en sväng i köket slickade henne på köksbänken och vips hade hon en dildo i handen som jag skulle använda.

Senare satt vi i soffan, började klämma lite på varandra och så sträcker hon sig mot bokhyllan och plockar fram ett vibrerande ägg.

Idag så blev det lite extra kul i badrummet på morgonen och sure enough, hon plockar fram en rosa stav som läg glömd i lådan hon förvarar bindor.

hahaha
Låter mysigt.Onanerar hon ofta...
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Insåg just att frugan har vibratorer/dildos gömda i varenda rum i lägenheten haha.

Haft lite av en knullarhelg, i fredags blev det en sväng i köket slickade henne på köksbänken och vips hade hon en dildo i handen som jag skulle använda.

Senare satt vi i soffan, började klämma lite på varandra och så sträcker hon sig mot bokhyllan och plockar fram ett vibrerande ägg.

Idag så blev det lite extra kul i badrummet på morgonen och sure enough, hon plockar fram en rosa stav som läg glömd i lådan hon förvarar bindor.

hahaha

Härlig fru du verkar ha! :p
 
Toppen