G-punktsvibrator, hur använder jag den på tjejen?

captendirty

Medlem
Kön
Man
Så är den äntligen införskaffad. jag tänkte att hon skulle försöka få en fontänorgasm :)

givetvis krävs det träning, men nu till kruxet. nån som har erfarenheter från såna här dildos?

hur använder jag den bäst på tjejen? tycker det är svårt att komma rätt så att säga. Tips är välkomna.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Så är den äntligen införskaffad. jag tänkte att hon skulle försöka få en fontänorgasm :)

givetvis krävs det träning, men nu till kruxet. nån som har erfarenheter från såna här dildos?

hur använder jag den bäst på tjejen? tycker det är svårt att komma rätt så att säga. Tips är välkomna.
Området där gpunkten ska vara belägen är ung 5 cm in i slidan, mot blygdbenet till. lite "svampigt". Med fingrarna känner du lätt var det är annan struktur.Dock kan det ibland kännas obehagligt att bli fingrad där, tjejen måste vara rejält upphetsad för att ha nåt utbyte av det. Långt förspel rekommenderas alltså. Lycka till & berätta gärna hur det går.
 

captendirty

Medlem
Kön
Man
Så är den äntligen införskaffad. jag tänkte att hon skulle försöka få en fontänorgasm :)

givetvis krävs det träning, men nu till kruxet. nån som har erfarenheter från såna här dildos?

hur använder jag den bäst på tjejen? tycker det är svårt att komma rätt så att säga. Tips är välkomna.
Området där gpunkten ska vara belägen är ung 5 cm in i slidan, mot blygdbenet till. lite "svampigt". Med fingrarna känner du lätt var det är annan struktur.Dock kan det ibland kännas obehagligt att bli fingrad där, tjejen måste vara rejält upphetsad för att ha nåt utbyte av det. Långt förspel rekommenderas alltså. Lycka till & berätta gärna hur det går.


okej. får köra mitt bästa förförarknep ikväll då :) tack så mkt för hjälpen! får se om jag blir nå klokare dock ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Så är den äntligen införskaffad. jag tänkte att hon skulle försöka få en fontänorgasm :)

givetvis krävs det träning, men nu till kruxet. nån som har erfarenheter från såna här dildos?

hur använder jag den bäst på tjejen? tycker det är svårt att komma rätt så att säga. Tips är välkomna.

Vilken typ av g-punktsvibrator är det du har införskaffat? Jag har en som ser ut som en vanlig dildo men som är framåtböjd i toppen. Den fixar ju jobbet själv så att säga. om man bara för den in och ut så stimuleras g-punkten lite. Sen finns det ju andra varianet typ rockchick och så, men den har jag inte testat.

Som sagt, den böjd dildo är jättebra för att stimulera g-punkten lite men för mig räcker inte bara den till fontänorgasm. Då är det bättre att man börjar med en sån dildo först ett tag och sedan kör med ett eller två fingrar. (Fråga mig inte hur för jag kan inte själv utan bara med sambons hjälp). Med fingrarna kan du ju justera trycket mycket lättare än med en dildo.

lycka till
 
Toppen