Gruppsex på nudistsranden ---* Del 1, 2 och 3 (Bi)

Dole

Ny medlem
Kön
Man
Jag, Björn, hade alltid drömt att få visa upp mig naken för andra människor och samtidigt betrakta andra nakna människor, både kvinnor och män i alla åldrar. Denna önskan kan bero på att jag hemma mycket sällan, nästan aldrig sett vare sig min mamma eller min pappa utan kläder, vilket låter säkert konstigt för andra människor, som anser att en naken kropp är något helt naturligt, men så var det inte hos oss.

För min fru, Brita, är nakenheten något helt naturligt. Jag framkastade tanken att vi skulle söka oss till en nudiststrand på semestern och det tyckte hon att skulle vara spännande. Hon är nämligen 31 år med en fantastiskt snygg kropp som både hon och jag tycker om att visa upp för våra både kvinnliga och manliga bekanta.

Jag måste här berätta att vi alltid har haft ett fantastiskt sexliv tillsammans och också med både andra kvinnor och män samt med andra par. Men nakenheten för mig betydde ungefär detsamma som sex och det gjorde att jag fick stånd på vanliga badstränder när jag betraktade kvinnor som var klädda i bikinis eller solade topless.

Vår semester kom att bli en fantastisk upplevelse för oss bägge och jag blev botad på så sätt att jag nu inte alltid får stånd när jag ser en naken kvinna eller t.o.m. när jag ser en naken man. Men trots det så har jag aldrig fått så många erektioner under en semester som sommaren 2004.

Vi hade hört om en fin nudiststrand, där det förekom mycket sex, utanför Marseille, och dit hade vi beslutat bege oss. Det var nog jag som var den pådrivande kraften, men min hustru protesterade ej. De två veckor som vi befann oss där blev någonting som vi aldrig kommer att glömma.

När alla formaliteter var avklarade gick min fru iklädd en bikini och jag ett par shorts till en av butikerna på området och köpte förfriskningar att ta med oss till sandstranden. Vid kassan talade vi med ett vänligt par i 45-årsåldern. De frågade varifrån vi var och berättade att de själva kom från Belgravia i London. Vi behärskar engelskan rätt bra eftersom vi jobbat i USA i 2 år vid UCLA.

Kvinnan var endast klädd i ett par stringtrosor och jag kunde knappast slita mina blickar från hennes nakna och tunga bröst med ett par stora vårtgårdar och långa och spetsiga bröstvårtor. Hennes man var klädd i shorts som jag. Jag tror att dom märkte mina beundrande blickar så jag började titta på annat medan vi talade. Jag kände hur min kuk började växa på gammalt bekant manér, men det hjälpte inte mycket att titta åt sidan för just då kom det in ett helnaket par, som kanske var cirka 60 år.

Vi skiljdes med ett glatt hej och vi tittade oss omkring och såg många nakna människor vandra nere på stranden, äldre, medelålders, yngre och även barn. Där gick och låg familjer och tvåkönade och enkönade par. Ibland såg man även större grupper av kvinnor, män och bådadera. Även ensamma av bägge könen såg man då och då.

Jag började vänja mig vid all denna upphetsande nakenhet och jag följde min frus uppmaning att klä av mig och snart stod vi där nakna och jag kände hur skönt det var att låta en svalkande sommarbris blåsa över mitt nakna kön, men jag kände också hur ett begynnande stånd började resa sig därnere mellan mina ben och jag försökte skyla mig med handen.

Kom vi springer lite, sade min fru och hon tog den hand som jag försökte dölja min kuk med och en liten språngmarsch hjälpte mig från mitt prekära dilemma. Sen började vi gå hand i hand och jag tryckte hennes hand varje gång jag blev varse en vacker kvinna eller ett sexigt par. Hon besvarade mina handtryckningar och snart började hon på eget bevåg att klämma min hand när någon stilig karl kom emot och hon klämde extra mycket då en cirka 40-årig man med en säkert 15 cm:s lång kuk i helt avslappnat tillstånd kom emot oss.

Efter en stund kom det tre cirka 50-åriga män emot oss och två av dem hade varsitt stora stånd medan den tredje tydligen höll på att få en erektion eller så hade han haft det och höll nu på att lugna ner sig. Titta sade min fru högt, till all lycka på svenska, inte behöver du skämmas att du blir kåt här. Visa bara upp dig frimodigt som dessa sexiga män gör. Föresten är jag alldeles våt i fittan själv och det tror jag också att många andra kvinnor är här.

Synen av de tre männen lugnade ner mig, trots att de hade en upphetsande verkan på mig och jag vandrade nu nästan stolt med min halvstyva kuk fritt dinglande för allas blickar. Vi såg många vackra och sexiga, eller bara sexiga, människor av bägge könen och alla åldrar. Stora och små bröst, uppnosiga och hängande, alla lika intressanta för mina nyfikna blickar Min hustru var i samma uppjagade tillstånd som jag och kunde inte slita blickarna från alla nakna kroppar och uppeggande könsorgan.

Vi fick se många helt rakade och delvis rakade, men endast få helt vildvuxna underliv. Detta gällde både yngre och äldre och både kvinnor och män. Min fru trodde att det är säkert vanligare bland nudister att tänka på sitt könsorgans utseende.

Vi kan gå uppåt stranden här, sade jag. Här är det inte lika mycket folk, här kan vi säkert hitta ett avskilt ställe för oss. Vad jag hade i tankarna sade jag ej åt min fru. När vi just höll på att hitta en sådan plats, så hör vi någon ropa åt oss. Vem kan vi känna här? Rodnande tittade vi oss omkring och upptäcker det engelska paret från butiken. De vinkade åt oss att slå sig ner bredvid dem.

Min hustru sade åt mig att här kan vi få bekanta, som har liknande intressen som vi har. Och hon drog iväg med mig till dem. Bredvid dem låg en naken pojke i kanske 14-årsåldern. Hans pojkkropp var finlemmad och han hade ett fullt stånd, som han inte på något sätt försökte skyla. Inte ett hårstrå hade han kring sitt unga men fullt utvecklade, ja rentav stora könsorgan som han blottat ollonet helt på.

Det äldre paret kom emot oss och jag blev helt begeistrad av deras helt renrakade underliv. Kvinnans fitta såg ut som om den öppnat sig för solen och värmen och våra blickar. Mannen hade också dragit bort sin förhud från ett stort rött ollon. De kramade om oss välkomnande, kvinnan kramade först om Brita och sedan om mig och jag kände hennes stora bröst trycka mot mitt. Sedan gjorde mannen detsamma och kramade även om mig och nu fick jag för första gången känna en annan mans kuk pressas mot min egen.

Kvinnan och mannen och min egen hustru uppförde sig som om att kramas nakna skulle vara den naturligaste sak i världen. När två veckor gått på denna strand, så var det nog det för mig också, men nu reagerade min kuk på direkten. Den engelska kvinnan, som presenterade sig som June S., tittade ner på min kuk och sade vänligt att jag hade en mycket vacker manskropp och mannen, John tittade även ner på min erigerade mandom och sade att hans hustru alltid har visat en mycket god smak när det gäller karlfolk.

De presenterade även den unga pojken, Peter, för oss och sade att det var Junes son som var 17 år gammal och jag tänkte att en viss del av pojken såg nog ut att vara så gammal, men resten såg nog ut som en pojke i de tidigare tonåren.

Röd om kinderna och med klappande hjärta såg jag hur pojken med sin stora utåt pekande kuk
gick fram till Brita och kramade om henne. Jag försökte titta vart hans kuk försvann, men jag såg inte. Någonstans mellan deras nakna magar hamnade den säkert i kläm. Sedan kom han fram till mig och kramade om mig också och nu kände jag tydligt hur våra styva kukar gled mot varandra och upp längs våra magar. Jag kände tydligt hur friktionen mot hans varma mage gjorde att min förhud gled bort från ollonet och nu avvek jag inte heller på den punkten från de två andra männen.

Vi bredde ut våra badlakan bredvid våra nyblivna vänners och sedan låg vi och solade och pratade med dem. Slutligen kom våra diskussioner in på sex och vi pratade fritt om våra erfarenheter. De talade om för oss att de alltid haft ett mycket öppet sexförhållande. Ja t.o.m. så öppet att Junes son fått njuta av att se dem knulla många gånger. Vi tittade förvånade på dem.

Det hade börjat när han var tio år och vaknat av deras stönanden, Han hade kommit in till deras sängkammare och lagt sig i deras säng, som han brukade göra. Detta skedde just före de fick sina orgasmer och de hade inte kunnat avbryta sitt samlag. Men de hade smekt varandra extra mycket för att visa att de gjort något som var mycket bra för dem bägge och som de båda tyckte mycket om, för deras stönanden och skrik skulle ju lätt få honom att tro att de skadade varandra, fast bägge strävade att skänka den andra och sig själv en så stor njutning som möjligt.

De hade efteråt berättat för honom, att detta som skett var något helt naturligt som han också kommer att få vara med om någon gång i framtiden och att de inte alls var arga på honom för att han kommit in till dem. De hade även berättat om att unga pojkar brukar onanera istället för att knulla och förklarat för honom vad det innebar.

Detta gjorde att han frimodigt kommit in till dem varje gång han hört att de älskat med varandra och så småningom hade han kommit naken in och lagt sig bredvid dem och lekt med sin lilla kuk, medan han tittat på dem. Den hade stått ut från hans pojkkropp och han hade tydligt visat hur skönt det var för honom. Plötsligt en gång hade de fått hans sperma på sina nakna kroppar. De hade alla blivit lika förvånade och June och John hade igen fått förklara hur människokroppen fungerade.

De hade även tillåtit, ja t.o.m. uppmuntrat honom, när de som hemmanudister brukar göra, suttit nakna framför TV:n och sett någon erotisk film eller låtit honom vara med och titta på någon porrvideo, att runka av sig på sin egen mage och June eller John hade hjälpt honom att torka av sig, och i fjol hade de även börjat slicka honom ren från hans sperma för att visa att den inte är något att skämmas för.

June berättade även att Peter gärna velat knulla henne på riktigt men att hon aldrig kommer att tillåta honom ett incestuöst samlag. Däremot har hon nog hjälpt honom på många andra sätt, t.ex. hon har onanerat åt honom, legat i en 69:a och haft oralsex med honom. Hon hade även uppmanat John att runka av Peter och de hade också haft oralsex med varandra.

Dessa bekännelser gjorde att alla tre karlar låg med våra kukar spärrande ut från våra nakna kroppar och det glittrade av safter i fittorna mellan damernas vitt åtskilda ben. John lade sig nu mellan Junes utspärrande ben och slickade henne i den rinnande och hårlösa fittan. Då och då sökte sig hans tunga till hennes lilla anusblomma och försökte tränga sig in i den som ett bi sticker sin sugsnabel in i blommans botten.

Junes fingrar gled lätt som fjärilar över hans stora och svällda ollon och de kunde inte hålla sig länge innan hon med bestämd hand tvingade hans hårda kuk ner mot sitt blöta skrev. Där gned hon ollonet mot alla hennes känsliga platser innan hon fattade om hans stjärthalvor och bestämt tryckte ner honom i sin våta slida.

Brita och jag satt andäktigt bredvid dem och tittade intresserat på deras kärlekslek. Vi hade nog tidigare befunnit oss i samma rum som ett annat älskande par, men aldrig suttit nästan fast vid dem. Det var en fantastisk syn att få uppleva denna liveshow på så här nära håll. Jag såg på min fru att hon var nästan förbi av kåthet.

Nu ställde sig den unga pojken på knä bredvid dem och fattade att mjukt grepp om sin stora kuk, medan han stint tittade på sina föräldrar. Både Brita och jag började andas allt häftigare medan vi ömsom tittade på föräldrarna och på Peter. Jag sökte mig med mina fingrar till min hustrus fitta och jag tror att jag aldrig känt den så plaskvåt förut.

Jag såg hur hennes fittsafter rann ner mellan hennes skinkor när hon särade på benen så mycket hon kunde. Var detta för att våra äldre vänner skulle kunna titta in i hennes fitta eller var det för att den sköna ynglingen skulle få uppleva mera moget kvinnokön. Det må vara hur som helst med den saken, men det tände mig ännu mera och jag förde fram mina höfter så att även min kuk syntes tydligt för de tre engelsmännen.

Den unga pojken hade nu fått tillräckligt av sexuell stimulans för han stönade högt och sprutade ut sin rikliga sperma på sin mamma och styvfar. Från pappans ansikte rann det ner sperma och droppade på moderns ansikte och bröst. John böjde sig ner och Junes och hans läppar och tungor möttes i en het spermaklibbig kyss och det var kanske det som fick dem att inte mera kunna motstå sina egna orgasmer.

För John pumpade frenetiskt in sin säd i Junes slida och den såg ut att kunna sluka allt, men efter en stund såg man hur hans kuk pumpade upp hans sperma från hennes inre. Efter att de lugnat ner sig lite så drog han sig ut ur hennes slida och vi fick se hur floder av sperma rann ut ur henne och ner längs stjärtskåran över hennes söta anus. Johns kuk var vitslemmig av vällustens skummande vin och när han lugnat ner sig lite tackade han oss för att vi tittat på deras samlag och inte finkänsligt gått ner till stranden för att bada.

Det gav dem en alldeles extra kick att få visa upp sig när de knullar och också Peter tycker om att någon eller några tittar på när han runkar. Min fru frågade nu knappt hörbart om de vill i sin tur betrakta oss när vi knullar. Ja gärna svarade de med en mun. Vi behövde ej heller några långa förspel, det räckte med några kyssar i min hustrus fitta och på mitt ollon och så lade vi oss i en liknande missionärsställning som de legat i.

Vi tittade på våra vänner som var nedsmetade med sperma, medan vi knullade och såg hur intresserat de beundrade oss och jag såg hur deras son igen hade fått fullt stånd och min fru vinkade honom till oss och han ställde sig på knä framme vid våra huvuden och runkade sin stora kuk framför våra blickar. Också denna gång kunde han inte hålla på lika länge som vi ”gamlingar” och när han skulle till att spruta, så vände han sig bort från oss, men Brita bad honom vända sig tillbaka.

Jag vill se och känna din sperma, stönade hon och han lät hela satsen av sin sädesvätska spruta ner våra bröst och ansikten och jag kände den varma smeten glida längs min nakna kropp och rinna ner på min hustrus vackra, spermaträngtande kvinnobröst och jag samlade upp den därifrån med min mun och närmade mig hennes läppar så som våra vänner just gjort.

Vår kyss blev lika intensiv som deras och våra tungor blandade om pojkens sperma med vår saliv ”till angenäm styrka och smak”, som poeten uttrycker sig. Detta var också startskottet för mina egna sprut och min frus sugande muskelrörelser runt min styva kuk och snart hade vi mjölkat varandra på allt vårt kärleksvin och blandat till vår egen cocktail med våra vibrerande och stötande underliv.

June kom fram till oss och kramade om våra nakna och spermakladdiga kroppar och tackade oss igen på både hennes och hennes mans vägnar, men också på hennes sons vägnar som fått vara med om den fantastiska upplevelsen att få runka av sig framför två älskande par på samma stånd och spruta på dem sin ungdomliga uppskattning.

När vi gick till hotellet hade vi verkligen mycket att dryfta med varandra, men vi var överens om att det varit en mycket spännande första dag på nudiststranden. Vi beslöt att vi inte skulle knulla på hela kvällen och natten utan spara oss helt till i morgon för vi hade kommit överens med det engelska paret att träffas också i morgon. Men uppeggade av synen av deras vackra renrakade könsorgan gjorde att vi fördrev kvällen med att försiktigt raka varandra så att även vi kunde bli medlemmar i ”the nudest nudists”.
--------------------------------- DEL 2 ----------------------------------

Följande dag så sökte vi oss till samma plats och ivriga som vi var, så var vi på plats en halv timme för tidigt och kunde glatt hälsa våra engelska vänner välkomna. De blev angenämt överraskade då de såg hur vackert hårlösa vi var. Vi kramade alla om varandra igen och vilken känsla det var att känna deras nakna hårlösa könsorgan mot sina egna lika hårfria.

John hade inte fått min hustru ur sina fantasier utan bara pratat om hur sexig hon var, berättade June. Jag intygade att hon är mycket sexig och frågade om inte han ville ligga med henne för Brita hade även talat om hur spännande det skulle vara att älska med en äldre och mogen man som John. Han blev eld och lågor och själv hade jag en baktanke med förslaget. June anade säkert vad det var för hon tog min kuk i handen och frågade om hon får leka med denna nyrakade hårlösa kuk i ett partnerbyte.
Snart hade vi bytt fruar och låg bredvid varandra och vi män smekte och kysste den främmande kvinnan över hela hennes kropp och ibland sträckte vi oss över och smekte även den egna hustrun. John smekte även min stjärt ibland och först ryckte jag till men sen hängav jag mig åt hans smekningar. De två kvinnorna smekte oss män men även varandra och när vi lade oss i missionärsställningen för att föra in våra kukar i de kåta kvinnorna så kom Peter igen och ställde sig på knä mellan oss och vi fick igen se honom smeka sin stora kuk och höra hans stönanden.

Vilken underbar erfarenhet det var att älska med denna främmande kvinna och samla upp henne stora bröst i sina händer och med fingrarna fånga hennes stora bröstvårtor i en rullande smekning. June kramade om min kuk med sin plaskvåta slida och juckade upp sitt underliv mot mig, medan det kändes som om jag spetsade hennes fitta på min stora penis. Vi knullade sakta och kysstes och smektes, för att inte komma för tidigt.

Då hörde jag de bekanta stönandena från min egen hustru och tittade ner på hennes släta och vita blygdläppar som pressades ut av vår manlige väns tjocka kuk och jag förstod att de höll på att komma redan och jag såg massor av vit sperma tryckas ut ur hennes slida och då kunde jag inte hålla tillbaka min egen orgasm och lät alla fördämningar brista och pumpade ut min varma säd i vår engelska väninnas fitta och hon klängde sig fast vid mig och darrade medan hennes orgasm kastade hennes vackra, mogna kvinnokropp så att hennes stora, mot sidorna hängande bröst skakade och gick i vågor.

Nu först märkte vi att deras son ännu inte hade kommit, utan klarat av, precis som en mogen man, att hålla sig tills ”hans partners” först fått sina orgasmer. Det såg ut som han stod i valet och kvalet mellan sin mamma och pappa och deras partners. Han löste det så att först fick hans mamma och jag det stora sprutet och sedan svängde han sig mot min fru och John och runkade av sig resten av sin rikliga pojksperma på dem.

Utmattade rullade vi över på sidan och låg med hopkopplade underliv och vilade oss medan vi kände hur sperman rann ut ur kvinnornas slidor och pojkens klibbiga sädesvätska torkade på våra nakna kroppar.

Tack sade June och Brita åt varandra. Tack för att jag fick låna din man, sade min hustru och kramade om sin väninna. Tror du att jag på eftermiddagen får låna dig av din man, fortsatte June medan min hustru höll Junes tunga bröst upplyftade i sina små händer. Visst, sade jag och tittade på Brita och jag nickade åt våra engelska vänner att visst var det okej för min del.

Vi låg och vilade och kände hur solen torkade sperman på våra nakna kroppar och efter en stund ville vi alla bada och tvättade oss samtidigt rena. Senare på eftermiddagen sade June att vi behöver nog smörja in Brita, så att hon inte bränner sig och hon lade sig på mage och njöt av den äldre kvinnans smekande händer på ryggen, stjärten och baksidan av låren och jag såg hur hon breddade sina ben och släppte in väninnans hand i sin stjärt. Hon blev ordentligt inoljad i skåran och ett halt oljigt finger sökte sig in i min frus knoppande anus.

June befallde sen henne att lägga sig på mage och min hustru åtlydde hennes begäran och särade sina ben för henne. Hon använde rikligt med sololjan och smorde länge in Britas bröst och mage och gled med sina händer ner på lårens ovansidor. När hon kom tillbaka upp så smorde och smekte Junes händer min frus insidor av låren.

Äntligen kom hon till fittan som hon smorde in så att hon först lät sina fingrar glida över hennes nakna blygdläppar innan hon efter en stund öppnade dem och lät sina hala fingrar glida in den färdigt våta fittan. Min hustru skrek till av lust och gick upp i brygga och när hon sänkte sig ner så sökte hon sig i sin tur flämtande till den äldre kvinnans öppna fitta, som hon smekte och kysste och smakade förväntansfullt på. Nu var det Brita som tog initiativet och kysste sin väninna med öppen mun och vi såg hur deras ormande och salivvåta tungor mötte varandra innan min fru drog ner June över sig så att hon fick hennes rinnande fitta ovanför sitt ansikte.

Engelskans stora bröst hängde ner på min hustrus mage och de rörde sig fram och tillbaka vid de långa slickningar som hon förärade min Brita i fittan. Där låg de i en 69.a och vi män tittade intresserat på dem.

Då kände jag en öm hand om min uppstående kuk, vilken sakta sökte sig upp mot mitt ollon och jag drog häftigt efter andan och undrade vem det var. Jag kunde inte hålla mig utan måste titta ned och det var förstås John, som nu sakta förde sin kupade hand på mitt ollons undersida. I den andra handen höll han Peter sprickfärdiga ollon i ett fast grepp och han runkade oss bägge, medan hans styvson runkade honom tillbaka.

Nu fick jag med egna ögon se det som June hade berättat om att de brukade göra. Den unga pojken hade tagit sin pappas kuk sin ena hand och besvarade de ömma erotiska smekningarna. För en stund glömde jag bort min hustru och hennes älskarinna, men snart växlade mina blickar mellan dem och styvfadern och sonen. Jag måste även titta på min egen kuk hur den blev ömt behandlad av min äldre vän. Bägge liveshowerna var nästan lika upphetsande.

Men sen kunde jag inte låta bli utan sträckte fram min hand mot Johns fantastiska kuk och bad med en bedjande blick pojken att jag skulle få överta behandlingen av den och det fick jag. Vilken härlig känsla for genom min nakna manskropp och jag blev så kåt att jag darrade, när jag samtidigt fick se min egen älskade hustru älska med en äldre kvinna och jag samtidigt fick erfara hur det kändes att ha en tjock manskuk i min hand och få onanera den medan vår vän runkade mig till lycksaligheternas höjder.

John slutade runka mig och kröp ner med ansiktet mot min kuk och hans långa penis vidrörde mina läppar och jag öppnade dem och kände hur han samtidigt sög in min stolthet i sin varma och fuktiga mun. Det var en fantastisk upplevelse att ligga i en 69.a med en annan man, medan ens hustru gjorde detsamma med en annan kvinna.

Då märkte jag plötsligt hur han drog ut min kuk ur sin mun och han vände den lite åt sidan och en annan varm mun tog emot den. Vilken erfarenhet! Den unga pojken makade sig mot mitt ansikte med sin kuk, utan att släppa sina läppars tag om mitt ollon och snart hade jag två kukar vid min drickande och sörplande mun. Precis som fadern och sonen turvis sög och slickade mitt ollon så delade jag mitt intresse för dem, så att de bägge fick njuta av min jungfruliga muns uppvaktning.

De försökte ibland bägge ta min kuk i sina munnar samtidigt och det lyckades å att de höll munnen runt halva ollonet var. Då fick jag iden att ta deras bägge ollon i min mun samtidigt. Kanske det skulle ha gått bra om de haft mindre kukar, men nu blev min mun så utspänd att jag fick bara deras ollonspetsar mellan mina läppar.

Jag kunde inte mera se min hustrus och den äldre, storbystade kvinnans kärlekslekar, då John låg på ena sidan ovanför mitt ansikte och Peter på den andra sidan. Allt vad jag såg var deras stora kukar och jag kände deras hängande pungar i mitt ansikte ovanför mina ögon.

Jag höll om deras kukar med mina händer och gned deras ollon mot varandra och mot mina läppar och tunga och plötsligt väller det ut varm, hal sperma ur den ena ollonmynningen och nästan meddetsamma strittar det ut sperma från det andra ollonets öga. Allt får jag i mitt ansikte och i min drickande mun. Till all lycka fick jag inget i ögonen då deras pungar med sina tunga testiklar täckte nästan helt min syn.

Efter deras orgasmer trängde en av kukarna in i min mun och höll sig kvar där njutande av min värme och jag kunde inte göra annat ån svälja ner de stora mängder av den sperma som hamnat i min mun och som rann neråt strupen. När jag svalt sista gången så varken kunde eller ville jag hålla tillbaka min egen utlösning, så jag släppte iväg min sats i den mun, vars läppar mjölkade mitt ollon, allt ivrigare ju mera jag sprutade min mjölkvita säd i hans mun.

När jag vaknade till liv så såg jag att det var Johns mjuka kuk som jag höll inne i min muns värme och fukt och det var även i hans mun som min kuk hade tömt sig och ännu låg njutande begravd. Peter hade rest sig upp på knä och det droppade ännu litet sperma från hans kuk på min mage.

Jag hade i orgasmens heta svallvågor glömt bort min hustru och svängde mig mot henne och där satt hon bredvid June och de höll varandra i handen och smålog mot mig. De hade säkert kommit före oss och sedan tittat på våra orgasmer. Jag såg att deras ansikten var alldeles glänsande av fittsafter och frågade dem om de hade haft det skönt. Säkert lika skönt som ni hade det, sade min fru och böjde sig fram emot mig och kysste mig och jag kunde förnimma smaken av en flödande fitta, trots den starka spermasmaken från två män, som jag hade i munnen och på läpparna.

Resten av dagen gick i badandets tecken och vi diskuterade livligt om allt som hade med sex att göra. När vi skulle gå hem frågade jag om min hustru också ville smaka på ungpojkskuk och sluta en 17-åring i sin famn medan han knullar henne. Du hörde ju att mamman inte skänker honom sin fitta, bara sin mun. Skulle du vilja se på när jag knullar en ung pojke då, frågade min hustru och jag kunde inte göra annat än säga att det skulle vara mycket upphetsande. Brita erkände att hon gärna skulle pröva på även den variationen. När vi gick hem så frågade jag vår engelska väninna om hon ville att min fru och hennes son skulle göra det och hon svarade att hon blir överlycklig på sin sons, sin mans och sina egna vägnar.
----------------------------------- DEL 3 ----------------------------------

Hela kvällen talade min hustru, Brita, bara om hur spännande det skull bli att få knulla med den unga pojken. Jag, Björn, sade åt henne att det skall bli något alldeles extra spännande även för mig att få se dem göra det. Vi avhöll oss också denna kväll från allt sex förutom några lätta smekningar på partnerns erogena områden.

Följande morgon var min förväntansfulla fru uppe med tuppen och jag vaknade av att hon stod i duschen och sjöng belåtet och jag gjorde henne sällskap och fick t.o.m. tvätta hennes fitta och hennes blomknopp till anus och hon gjorde detsamma med mig och snart begav vi oss till stranden med en välförsedd matsäckskorg med flera vinflaskor som vi skulle avnjuta tillsammans med våra vänner.

När vi kom till vår plats på stranden så var redan June, John och Peter där och det låg en förtätad stämning i luften och speciellt Peter var verkligen förväntansfull. Hans mamma hade säkert berättat vad han skulle få vara med om i dag för han var mycket artig och hjälpsam, speciellt mot Brita. Hans kuk stod förstås för fullt och när han lade sig ner under parasollerna och där i skydd för solen drog han inbjudande bort sin förhud från ollonet och blottade ett alldeles vått och glänsande kukhuvud. Jag hörde hur min hustru drog djupt efter andan och min blick sökte frågande våra engelska vänners blickar och de nickade mot mig och Brita och sade att allt var klart från deras sida sett.

Jag klädde då långsamt och eggande av min fru hennes få kläder och snabbt följde mina egna efter. Jag kysste min hustru ömt förrän jag överlämnade henne till den unga pojkens kåta uppvaktning. Både June och John kysste också henne med djupa våta kyssar och vi förstod att hon var alldeles färdig att ta emot den unga pojken och skänka honom sin mogna och nakna kvinnokropp och låta honom för första gången i sitt liv med sin stora, styva och utåtstående unghingstkuk och få njuta av en varm och rinnande kvinnofitta.

Min hustru lade sig på rygg och särade och drog upp sina ben så att den helt rakade fittan öppnade sig och fittsekret började rinna ner mot hennes anala blomknopp. Det uppstod först en liten tvekan om vad som skulle ske härnäst, så det föll väl på mig som värd för den kommande knullfesten att inbjuda pojken att njuta av min hustrus gåvor och låta honom uppvakta henne så att hon också skulle få njuta av hans unga virilitet. Jag fattade alltså Peters hand och förde honom mellan min frus särade ben och tryckte ner honom på knä.

Mera behövde jag inte göra, för nu var han i full aktion. Brita och jag hade pratat om hur det skulle gå till och vi hade trott att han skulle ha hoppat på direkt och snabbt knullat av sig sin sperma så att jag eller John hade fått fortsätta och knulla i den spermafyllda fittan och föra henne till en orgasm. Men det visade sig att ynglingen var den perfekte gentlemannen och att han hade lärt sig mycket av att få vara med i sängen, när föräldrarna hade samlag.

Han böjde sig ner och kysste min fru, både ömt och senare verkligen passionerat på munnen, halsen, brösten, bröstvårtorna, låren, stjärten, anusblomman och till sist i den rinnande fittan. Min hustru låg hela tiden och tog emot hans muns och händers uppvaktning med en njutningslust som tydligt hördes och hon försökte så gott det gick att med sina händer smeka och med sin mun kyssa pojkens smidiga unga kropp, som aktivt rörde sig vid och på hennes varma nakenhet.

När han till sist sökte sig med munnen till hennes hårlösa och öppna fitta och började slicka på hennes utstående ”blåbär” och dricka min älskade hustrus fittsafter, så kom hon åt att fånga hans stora och vackra pojkkuk med handen och styra dess rinnande och svällda ollon mot och in i sin längtande mun. Nu började även pojken stöna och Brita som var helt på gränsen till en orgasm, förstod att nu gällde det för pojken att börja knulla henne innan han kommer. Hela denna sexiga lek gick ju ut på att han skulle få knulla en riktig kvinnas mogna fitta. Han hade ju många gånger redan varit med om att hans rikliga sperma runkats ut av både hans mamma och styvfar på deras nakna kroppar och de hade ju även låtit honom spruta den in i deras munnar när de sugit av honom.

Jag satt bredvid Brita, där hon låg och sög in Peters pojkkuk i sin öppna mun och upphetsad av synen av min kåta hustru, smekte jag sakta ut mitt kukslem över mitt spända kukhuvud. Jag kunde knappast slita mina ögon från deras heta sexlekar. Men då och då tittade jag över dem till andra sidan där våra engelska vänner satt och följde lika upptända med deras sons och min frus eldiga förspel. Jag beundrade Junes yppiga, hängande bröst och hennes stora solbrända och bruna vårtgårdar ur vilka de sexigt utpekande bröstvårtorna liksom stirrade emot mig. Johns hårda erigerade kuk växte upp ur hans underliv som en stor bläcksvamp ur marken. Ollonet glänste av hans rikliga försats och varken han eller hans hustru kunde hålla fingrarna borta från sina upphetsade könsorgan.

Min hustru stönade åt den unge pojken: Kom fort och knulla mig i min kåta och plaskvåta fitta. Han var inte sen att följa hennes uppmaning och när Britas läppar lämnade hans röda ollon så var kukhuvudet och de rödmålade läpparna förenade med en tunn sträng av försats och saliv, som drogs ut en halv meter innan den brast och hamnade i ansiktet på min fru.

Peter lade sig sen på knä mellan hennes särade och uppdragna ben och hans kuk var svagt böjd uppåt så den gled upp på hennes renrakade Venusberg, när han stötte mot hennes längtande fitta. Jag visste att Brita skulle fatta ett ömt grepp om den och styra den in dit hon ville ha den, men jag var så upphetsad att jag sträckte mig fram för att få känna den unga kuken i min hand och samtidigt få smeka dess ollon i min älskade hustrus, av könsvätskor, glänsande fitta.

Men jag var för långsam, vår engelska väninna hann före mig och fattade ett ömt grepp om sin unga sons ståtliga kuk och gned hans ollon mot min frus clitoris innan hon styrde den in i Britas såphala slida. Både Peter och min älskling stönade högt av njutning när hans tjocka ollon spände ut slidväggarna och hela den ståtliga kuken sjönk in i henne utan minsta motstånd. Det såg ut som om hans kuk nästan gled in i hennes mage, så djupa var hans stötar, men Brita stönade hela tiden knulla mig med din ungpojkskuk och jag vill ha den djupare in i mig, fast vi hörde tydligt att deras renrakade blygdben stötte mot varandra.

Min hustru fattade med sina händer om Peters smala pojkstjärt och särade kraftigt på hans skinkor varje gång han gled in i henne. Vi såg tydligt hur hans analöppning plötsligt liksom kramade om något och vi hörde hur han högljutt stönade ut sin orgasm och samtidigt fick jag på närhåll både se hur min frus pinade ansikte nästan förvreds och höra hennes rop av kåthet när hon klamrade sig fast vid sin unge älskare och pressade sin fitta hårt mot hans hårda kuk som befann sig någonstans långt inne i hennes kvinnokropp.

Sen slappnade de tydligt av, men som den fulländade älskare han blivit, av sin moders och sin styvfars lärdomar och uppvisningar i sängen, så fortsatte han att sakta och försiktigt röra sig i ett efterspel som pumpade fram vitgrå sädesvätska ur min älskades vackra fitta. Han tänkte så småningom dra sig ur hennes kärlekstunnel, men hon höll honom kvar med händerna om hans
nacke och rygg och fötterna på hans bruna stjärt, medan hon tacksamt kysste honom över hela ansiktet. Jag tror han blev glad när han märkte att det inte var så bråttom att dra ut sin kuk ur hennes sköna fitta och han besvarade uppskattande hennes kyssar.

Efter en stund så fick den unga pojken lämna sin första riktiga älskarinna och jag böjde mig fram och tittade då hans kuk som ännu stod för fullt drogs ut ur min älskades gapande slida, där vit sperma nästan vällde fram. June och John kramade båda om min trötta fru och tackade henne för att hon offrat sig för deras son. Min hustru förnekade att det var någon uppoffring, hon hade inte på länge njutit så mycket av ett vanligt straight knull.

O Herre Gud, nu ville jag knulla henne, när hennes fitta var full av ungdomlig sperma, tänkte jag, men jag hann inte nu heller närma mig henne innan hon vinkade vår äldre gentlemannavän till sig och frågade om han ville knulla henne nu när hennes fitta var full av det bästa glidmedlet som finns i hela världen.

John sökte sig genast in mellan hennes ben och så stod han där på alla fyra med sin stora pung hängande ner mellan hans ben och tryckte våta kyssar mot hennes fitta som hon girigt besvarade med sina spermahala blygdläppar. Han slickade i sig av den sperma som runnit ner mot hennes anus och han tryckte in sin långa och tjocka tunga i denna blomknopp, som snart slog ut och blev en fullt utslagen blomma. Min tunga brukade inte förmå att öppna hennes vackra stjärthål, men Johns öppnade den utan besvär.

När min hustru bad honom sluta och komma in i henne, så sade jag åt June: Kom vi går med i leken. Hon satte sig grensle över min hustrus huvud och nu vred Brita sitt ansikte upp mot hennes fitta och så kysste Brita den äldre kvinnans genomvåta fitta och hon slickade på hennes hala fittläppar och sög med välbehag på Junes blåröda kittlare.

Jag smorde in min kuk och hennes ännu litet öppna analöppning med första bästa flaskas innehåll jag hittade och det var en väldoftande solkräm som lätt möjliggjorde mitt ollons försiktiga inträngande i min älskade kvinnas bakre hål. Här måste jag väl upplysa er om att detta vackra hål inte var jungfruligt på något sätt, utan vi brukade njuta av anala samlag ett par tre gånger i året och två av våra närmaste manliga vänner hade också fått vara med om denna ynnest.

När jag kände att min Britas ringmuskel började slappna av bakom mitt ollons bakkant, så lät jag min kuk glida in i värmen i hennes tarm och jag kände med välbehag hur Johns kuk gned sig mot min. Jag märkte knappast av den tunna mellanväggen som skilde våra kåta kukar från varandra. Det kändes som om han smekte sitt ollon mot mitt samtidigt som jag kände hans pung med de stora testiklarna rulla över min pung och mina kulor. Plötsligt kände jag hur hans händer sökte sig till mina skinkor och fattade om dem för att bättre kunna hålla takten. Jag gjorde detsamma med hans nakna stjärt och snart fann vi den, för oss alla tre, försiktiga takt som vi alla njöt mest av.

Våra stön blandades med skrin och Jag hoppades att det inte gjorde ont för min hustru och jag frågade henne stönande om det gjorde det. Men hon svarade att du är så försiktig och jag är så van med anala samlag att det är bara skönt för mig. Då kom en skugga över oss och jag tittade upp och ser den unga pojken stå och onanera ovanför oss. Han ställer sig bredbent över oss tre som ligger på marken och erbjuder sin mamma sin stora kuk och hon fattar den i ett stadigt grepp och suger in den i sin mun och nu blir också hon ”knullad” av två, en älskarinna har hon i fittan och en ung pojke till älskare i munnen.

Peter är snabbt färdig och han drar ut sitt ollon ur sin mammas mun och så sprutar han sin heta sperma över oss andra fyra. Jag tror inte någon av oss blev utan hans kladdiga uppvaktning. Hans sperma var den utlösande faktorn för oss andra fyra. Vi fick en väldig gemensam orgasm. Jag såg hur Junes hängande bröst gungade fram och tillbaka och jag tyckte att jag kände John spruta sin sperma mot mitt ollon, men det var väl bara psykiska känslor.

Jag blev mycket glad när jag kände min älskade hustru krampa i sin orgasm och den var så stark at hennes ring muskel drog ihop sig så kraftigt att min kuk som just då bara hade ollonet inne i hennes ändtarm ploppade ut i ett hörbart kraftigt ljud. Det betydde att hon njutigt lika mycket som vi andra. Jag är ju väl medveten om att det kan vara mycket upphetsande men också mycket ansträngande för en kvinna att vara med om en dubbelpenetrering.

John låg kvar och rörde sig mycket sakta med sin granna kuk i min frus fitta, innan de slappnade helt av. De kysstes sakta och andäktigt och jag tänkte att kyssarna före och efter orgasmerna är helt olika, men ändå visar dom den stora uppskattning som givarna känner för varandra. Jag i min tur smekte lätt Junes stora och hängande bröst och hela hennes nakna kvinnokropp som tack för allt hon och John och också Peter skänkt min hustru och mig under dessa tre härliga dagar av nakenhet och sex.

Jag kände mig väldigt lycklig när jag såg min fru och vår engelske vän ligga nakna med förenade könsorgan och samtidigt veta att hon njutit för fullt av både Junes, och Johns och också Peters sexuella uppvaktningar och att dessa tre engelsmän igen fått njuta av den vackraste kvinna jag känner och som jag älskar så mycket. Jag vet inte om andra män och kvinnor njuter lika mycket av att se sina partners knulla andra och bli knullade av andra kvinnor och män som jag gör, men för mig är det en fantastisk njutning att se min hustru knulla andra kvinnor och män och nu hade hon även knullat en ung pojke och det var nog toppen av min njutning under dessa tre dagar på nudiststranden.

Reste av dagen slöade vi och simmade, åt och drack vin, men vi var för trötta för att knulla och imorgon är det åter en dag. Vi beslöt att också träffas i morgon.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Hedonism är ordet, antar jag. Lite väl "på gränsen", om du frågar mig, men alla har ju sin egen smak och i fantasier är ju allt tillåtet, så...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Kaes

Ny medlem
Kön
Man
Den var ju helskön! Mer sånt för mig, tack ^^

"Crying is for little girls, babies, and men who just had their ears ripped off"
- Oobidoo Benubi
 
Toppen