Gubbminne...

D

Deleted member 26814

Gäst
Något av det mest pinsamma jag varit med om var i min ungdoms dagar (stenåldern) då runkandet var en konstform som skulle idkas mycket och på så vågade platser som möjligt...
Jag hade några polare som hade samma sköna "hobby"...
Vi satt ofta och delade erfarenheter och en kväll kläckte någon idén om att " man skulle runka och spruta från vattentornet"...
Sagt och gjort...
Ju mer jag tänkte på att, vid tillfälle, låta min sperma spruta ut över staden, ju mer upphetsande blev tanken.
Så en kväll skred jag till handling.
Alla i staden hade vattentornet som en slags utsikts-/hångel-/smyg-rökarplats där onani också snart kunde läggas till benämningen...
Tog med mitt senaste ex av tidningen FiB Aktuellt och drog till vattentornet.
Dörren var bara att öppna då man, för länge sedan gett upp hoppet om att hålla den låst. Folket ville annat och bröt ständigt upp dörren, så nu stod det alltid olåst.
Jag gick upp för trappan och ut på den plattform som fanns längst upp, ovanpå vattenreservoaren.
Därifrån spanade jag ut över staden, upphetsad över att jag snart, i skydd av sommarskymningen skulle låta sperman spruta...
Redan då jag drog ner mina shorts, stod kuken som ett spett.
Jag började försiktigt runka kuken.
Ju närmare jag kände orgasmen komma, desto närmare staketet gick jag.
Tillslut kunde jag inte hålla på mig mer....
Jag sprutade en rejäl sats som försvann ut över staketet och ner i avgrunden.
Några sekunder senare hör jag från samma avgrund ett skrik!
"Vad i helvete!!!!"
Paniken spred sig i min kropp.
Byxormen torkades hjälpligt av och jag sneglade ner...
Nere på marken såg jag i skumrasket
Katrin , jobbarkompis med morsan, stega iväg med jycken hon var ute och rastade.
Jag fick bråttom ner från tornet och klarade mig från upptäckt.
Dock spred det sig som en löpeld att " någon pervers typ" hade befläckat en oskyldig hundägare vid vattentornet...
Detta rykte nådde naturligtvis mina runkande polare också och vid nästa sammankomst uppstod den stora pinsamheten i att berätta om hur det "egentligen gick till".
Men det vet ni ju redan...
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
''Gammalt Minne''

Vill gärna förmedla denna/dessa episoder till de som kan vara intresserade, själv så blir jag
riktigt styv och kåt när dessa händelser gör sig påminda och jag minns tillbaks och börjar
smeka min (just nu) styva kuk. Håll till godo.

Jag och en kompis (17 år båda två) var ute och åkte moppe då vi hamnade i en skogsdunge
en bit från bebyggelse för att jag blev pissnödig. Jag ställde mig och tog fram min kuk och
började pissa. Han stod bredvid och tittade intresserat på så mest på skoj så frågade jag om
han ville hålla i den. Då sträckte han fram handen och tog tag i min kuk och började styra
strålen från sida till sida i gräset. Vid det laget började min kuk styvna och när han skakade
av den och mjölkade ut de sist dropparna med något som mer liknade runkdrag så stod min
kuk för fullt och han släppte den så jag frågade om han inte skulle ge den en puss också,
då böjde han sig framåt och gav min kuk en blöt puss på ollonet, tror att han tog in halva
ollonet i sin mun. När han reste sig upp putade det rejält i hans byxor och jag frågade lite
ironiskt om han hade pisstånd vilket han inte förnekade utan tog fram sin kuk och riktigt visade
upp den. Jag tog tag i den och runkade några drag och frågade om jag skulle hålla den medan
han pissade, han svarade inte utan började pissa. Hans kuk hade en fin vinkel så han pissade uppåt.
Jag drog några lätta drag på hans kuk och skakade av den när han var klar sen böjde jag mig fram och
mer kysste än pussade hans svullna kukhuvud. Sen satte vi oss på en stenhäll och rökte. Vet inte
riktigt vad som hände sedan, men kukarna åkte fram och vi satt och runkade, sen åkte byxorna
av och vi runkade åt varandra. Någon måste ju ha börjat, men jag vet inte vem, men till slut så låg
vi i 69:an och sög och runkade kuk åt varandra ända tills det var dags att spruta, då slutade vi suga
på kukarna och runkade åt varandra tills vi sprutade. Vi var tillsammans en gång till några dagar
senare och det gick till på ungefär samma sätt. Jag blir alltid väldigt kåt när jag skriver och berättar
om det här så även nu. Sitter här med en väldigt styv kuk och runkar medan jag skriver. Kan det
betyda att jag skulle gilla läget om det händer igen. Det är jag nästan säker på, det är bara det att
man har blivit lite för petig, jag tänker inte springa iväg till ett möte med vem som helst hur som helst.
Det blev lite mycket text kanske, men jag blir så underbart kåt när jag skriver om det.

Detta kan vara en repris, men även nu den 22:a Januari 2020, ca: 50 år efter denna händelse
när jag närmar mig en ålder av 67 år så får jag ståkuk och ligger och runkar medan jag blickar
tillbaks bland mina minnen, i alla fall dessa händelser.

Upptäckte just att detta hämnade i tråden för ''Pinsamheter vid onani och det stämmer ju inte,
detta är inget som jag känner som en pinsamhet, tvärtom, skulle gärna göra om det.
 
Last edited:
Toppen