Har köpt en Lelo F1 - Ny leksak för män med ljudvågsteknologin

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Om någon vill köra tillsammans över Skype eller annan video, messa bara. Skulle vara kul att se hur den funkar för andra.
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag gillar ju edging och har insett att det är lite svårt med denna. Den blir lite för skön ibland och innan jag har hittat appen för att minska hastigheten så har jag ju hunnit spruta. :LOL:
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Finns det några i Stockholm som köpt denna och vill ses för att köra tillsammans? Perfekt om någon har badkar för jag vill testa den under vatten. Helt ok för den som vill köra själv utan hjälp, så om du är intresserad hetero går det bra också naturligtvis.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag har inte sett den här leksaken förut. Men den såg onekligen skön ut på filmklippet. Men den var riktigt dyr! 1395kr nu… är den värd det?
 

Runkaren

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har inte sett den här leksaken förut. Men den såg onekligen skön ut på filmklippet. Men den var riktigt dyr! 1395kr nu… är den värd det?
Den är väldigt skön så om din kuk inte är väldigt grov (min är på gränsen) så skulle jag säga att den är värd pengarna. Betydligt mer prisvärd är dock den du ser i min profilbild. Om du aldrig provat någon tidigare så ska du börja med den. Den är något större efter vad jag kan känna på min kuk. Om du bor i Stockholm kan du få testa båda :)

Erbjudande om testning gäller övriga i forumet också, hemma hos er i Stockholm. Lite som Tupperware :D Utan motkrav förstås, men jag hjälper gärna den oblyge.
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte sett den här leksaken förut. Men den såg onekligen skön ut på filmklippet. Men den var riktigt dyr! 1395kr nu… är den värd det?

Det beror helt klart på skulle jag säga. Om du gillar leksaker med vibrationer och dylikt så definitivt, men om du inte gör det så är nog priset kanske lite väl högt. Å andra sidan, som Harley säger, hon köper inga leksaker under 800 kr för de är oftast lite sämre kvalité än de som är dyrare. En rabbit för 1500 kr håller flera år, medan en för 500 kan ha gjort sitt efter några månader.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jag kanske är på gränsen med grovleken om jag minns rätt. Längesen jag mätte, men det borde funka.
Har inte så mycket erfarenhet av leksaker som vibrerar, förutom de jag använt på tjejer. ;) Men när en tjej använder nåt vibrerande på klitoris samtidigt som jag är inne i henne så är det ju skönt, så det kanske är något för mig… Har bara använt Fleshlight och Tenga-ägg hittills, och de gillar jag.
Får fundera på om skatteåterbäringen ska få bekosta en leksak till mig. Bör ju inte bli alltför besviken i alla fall. :)
 
Toppen