Har någon mer erfarenheter av incest?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som jag skrivit slutade jag och min syster leka med varandra när vi kom in i puberteten. Men man började leka med sig själv, hörde min lillasyster ibland, vi sov i samma rum, kunde se att hon tagit av sina trosor, kunde jag sätta under näsan och komma rätt snabbt.
 
Hade en kusin som jag var väldigt intresserad av i tidig tonåren. Brukade massera hennes rygg när hon satt mellan mina ben. Det hände mer än en gång att man råkade komma åt hennes bh på sidan. Resultatet var ju såklart en stenhård kuk. Hon kände givetvis det men sa aldrig något och satt kvar och när massagen var klar lutade hon sig tillbaka och vi bara myste. Vi tog aldrig på varandra har aldrig sett varandra nakna även om jag vid ett tillfälle frågade rakt ut om hon ville se sperma. Hon skakade på huvudet och log. Tror egentligen att hon ville men inte vågade. Idag är vi fortfarande bästa vänner och vi älskar varandra som kusiner på ett sunt sätt. Skulle aldrig få för mig att gå till sängs med henne idag.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hade en kusin som jag var väldigt intresserad av i tidig tonåren. Brukade massera hennes rygg när hon satt mellan mina ben. Det hände mer än en gång att man råkade komma åt hennes bh på sidan. Resultatet var ju såklart en stenhård kuk. Hon kände givetvis det men sa aldrig något och satt kvar och när massagen var klar lutade hon sig tillbaka och vi bara myste. Vi tog aldrig på varandra har aldrig sett varandra nakna även om jag vid ett tillfälle frågade rakt ut om hon ville se sperma. Hon skakade på huvudet och log. Tror egentligen att hon ville men inte vågade. Idag är vi fortfarande bästa vänner och vi älskar varandra som kusiner på ett sunt sätt. Skulle aldrig få för mig att gå till sängs med henne idag.
Vilken ålder var ni i då detta hände?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att syskon har sex är inte så vanligt.
Samlag är ovanligt men att man onanerar tillsammans även om men smeker sig själv är nog vanligare. Det är väl också en sexuell handling, finns nog även ett mörkertal.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte men jag med min lillasyster kan inte ens tänka på det. När jag var ung och började runka 9-10år kunde hon var i mina fantasier. Men på den tiden visste man inte mycket att syster hade ett hål där barnet kom det visste man, att man skulle in i hålet var inte lika självklart. Syrran var ju bara runt 8år hade börjat få bröst förmodligen könshår också men visad sig inte naken.
Topless visade brösten gjorde hon men var väl ingen stor grej, klart jag tittade ibland men tände mig inte.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Är ju min styvsyster så har inga blodsband men för mig är hon min lillasyster, även om hon nu är gift och 51år. Även om vi såg varandra nakna och undersöker som barn gör så låg vi aldrig med varandra, Anna min syster hade gjort klart att jag inte fick knulla hennes fitta hennes uttryck. Hade aldrig tänkt i de banorna, att min pappa och styvmamma gjorde det ibland visste både Anna och jag, vet inte tror inte det är incest mellan styvsyskon men de banorna kan jag inte ens tänka på min syster på det visste.
Kärleken finns där som för än syster inte som en mogen kvinna.
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en kusin som jag var väldigt intresserad av i tidig tonåren. Brukade massera hennes rygg när hon satt mellan mina ben. Det hände mer än en gång att man råkade komma åt hennes bh på sidan. Resultatet var ju såklart en stenhård kuk. Hon kände givetvis det men sa aldrig något och satt kvar och när massagen var klar lutade hon sig tillbaka och vi bara myste. Vi tog aldrig på varandra har aldrig sett varandra nakna även om jag vid ett tillfälle frågade rakt ut om hon ville se sperma. Hon skakade på huvudet och log. Tror egentligen att hon ville men inte vågade. Idag är vi fortfarande bästa vänner och vi älskar varandra som kusiner på ett sunt sätt. Skulle aldrig få för mig att gå till sängs med henne idag.
Kusingifte är ju lagligt i Sverige,även att få barn med en kusin.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror både att var med min kusin eller styvsyster är lagligt.
Men bara för att det inte är olagligt behöver det inte vara rätt, dömer ingen men för mig det ha sex med min kusin snart 53år eller min 51år gamla syster finns inte på kartan jag vill inte så och är säker på att ingen av dem tänker på mig på det sättet.
Att vi undersökte varandra lite som barn gör är väl inte helt onormalt, båda var ju med på det, har fått reda på senare att de onanerade tillsammans inte med mig och smekte inte varandra utan sig själva.
Det ända lite kinky det gjorde vad att min kusin slickade av min lillasyster fingrar och tvärtom. Smaken var väldigt lika enligt dem,
jag vet inte har luktat och smekt men inte mer och då var vi unga inte könsmogna eller i puberteten. Kusinen och syrran onanerade tillsammans var de lite äldre.
Det lärde sig av Veckorevyn och porrtidningar som min styvmor köpte ibland. Det kan väl diskuteras om man lär mig så mycket av en tidning.
 
Toppen